Статті ПКТБ ПМРСК і ШС
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті ПКТБ ПМРСК і ШС by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 31
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення надійності контакту "струмоприймач електрорухомого складу – контактна підвіска"(Кіровоград: РВЛ КНТУ, 2007) Барановський, Денис МиколайовичUK: Дисертація присвячена питанням підвищення надійності контакту "струмоприймач електрорухомого складу – контактна підвіска" шляхом зменшенням зношення її взаємодіючих елементів при лазерному модифікуванні. Це забезпечує робочим поверхням сполучених елементів високі фізико-механічні, електро- та триботехнічні властивості з підвищеним ступенем надійності. Встановлено, що надійність контакту залежить від стану спрацювання сполучених елементів. Показано вплив лазерного модифікування взаємодіючих елементів на надійність контакту. Виведено аналітичні залежності інтенсивності зношування з урахуванням сукупності макро- та мікропараметрів від режимів лазерного модифікування. Експериментально доведено покращення фізико-механічних, електро- та триботехнічних властивостей модифікованих контактного проводу та вставок лазерним випромінюванням. Проведені лабораторні та експлуатаційні дослідження впливу лазерного модифікування контактних проводів та вставок на величину зносу та надійність. Показано, що скорочення експлуатаційних витрат досягається за рахунок зниження величини зносу контактного проводу та вставок. Результати досліджень прийнято до впровадження в Знам’янському локомотивному депо Одеської залізниці та ВАТ "Червона зірка" м. Кіровоград, а також використовуються в навчальному процесі факультету "Проектування та експлуатації машин" Кіровоградського національного технічного університету.Item Научные разработки ДИИТа в области подвижного состава(Севастополь, 2010) Мямлин, Сергей Витальевич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Кебал, Юрий ВикторовичItem Компоновка позиций гибкого вагоноремонтного потока и способ перемещения вагонов между ними при помощи транспортного агрегата(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мямлин, Владислав Витальевич; Мямлин, Сергей Витальевич; Азимов, Р. Р.; Михальчук, Алексей МихайловичRUS: Обозначены основные причины, оказывающие сильное негативное влияние на функционирование традиционных поточных линий для ремонта вагонов. Представлена компоновка вагоноремонтного участка, использующего асинхронный гибкий поток ремонта вагонов. Рассмотрены конструктивные особенности различных транспортных устройств для перемещения подвижного состава между параллельными путями. Описан способ перемещения изделий между позициями гибкого вагоноремонтного потока. Показаны принцип работы и особенности конструкции предлагаемого транспортного агрегата.Item Необхідність вхідного контролю продукції для потреб залізничного транспорту(Донецький інститут залізничного транспорту, Донецьк, 2012) Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Кругляк, Вікторія Іванівна; Кутько, Олександр ВолодимировичUK: Проведений вхідний контроль забезпечує відповідну якісну продукцію згідно з нормативно-технічною документацією, що є запорукою не тільки якісної роботи, а й необхідною умовою забезпечення безпеки руху та підвищення ефективності роботи галузіItem Wheelset Axle with the Cavity of Uniform Cross Section(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Kolesnykov, Serhii R.; Rомаniukha, Mykola R.; Kebal, Yuriy V.EN: Purpose. Due to operation in complex loading conditions, the rolling stock wheelsets should provide high reliability, since the train traffic safety largely depends on them. Design and technical condition of wheelsets affect the smoothness, intensity of forces generated by the interaction between the car and track, and the motion resistance. Specificity of the axle operation consists in the fact that it undergoes the bending stresses under loading. These stresses are unevenly distributed along the cross-sectional area, reaching the highest values in the outer fibers and the minimal values in the internal ones. This aspect sets the problem of replacement of the uniform cross section with the hollow cross section. The disadvantages of hollow axle design, which are used at the present time, should include a significant manufacturing complexity of the variable section cavity. The purpose is to develop a modernized design of the wheelset axle. Methodology. A construction of the hollow axle having an inner longitudinal cylindrical through hole of the constant diameter throughout its length was proposed. The item is made of steel seamless tube. The inner surface of the tube is treated by mechanical means to remove the voltage concentrations in the internal longitudinal cylindrical through hole, which has a constant diameter along the entire length of the axle. Findings. Application of this design will facilitate manufacturing of the hollow axle and the machining of the inner longitudinal through hole, while retaining all the use advantages of the hollow axle in the rolling stock wheel pairs. Another use advantage of the hollow axle of this design is the absence of partial heterogeneity of the metal, which is inevitably, occurs during the solid axles blanking. Originality. A new design of the wheelset hollow axle of railway rolling stock was proposed. Practical value. Introduction of the new design simplifying the manufacture and mechanical treatment of the inner cavity of the wheel pair axle will bring significant economic benefits. According to preliminary calculations, the use of the axle with the uniform cross section cavity will reduce the metal consumption by 100-110 kg.Item Design Review of Gondola Car(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Myamlin, Serhiy V.; Kebal, Yuriy V.; Kolesnykov, Serhii R.EN: Purpose. To ensure the constantly growing volume of freight transportations it is necessary to introduce the innovation rolling stock. It should have the best technical and economic parameters in comparison with the existing fleet. Gondola car is the most popular type of railway freight car. Designs of the modern gondolas are based on many years of operating experience and numerous tests carried out by design and research organizations in the field of car building. To improve the body structure of gondolas it is necessary to perform a review of the existing structures and to identify the trends in their improvement. Methodology. The works on improvement the designs of produced gondolas are held by many engineering organizations in almost all industrialized countries. Analysis of the existing body designs of gondola cars is possible by analyzing the research in the field of transport engineering, namely patents, scientific articles, producers catalogues and so on. Findings. When analyzing it was determined that there are gondolas of different designs, but the most common are the gondolas with a solid floor and unloading hatches, the covers of which form the floor of gondola design. An effective method for reducing the gondola empty weight and increasing the body volume is also the use of aluminum alloy instead of steel. Results of the improvement analysis of the gondola bodies` designs showed that the creation of the modern gondola car requires from designers and scientists the implementation of scientific and technical solutions providing the increase of carrying capacity and the body volume, reduction of the gondolas empty weight, increase in repair intervals while improving the strength and dynamic qualities at the same time. Originality. For the first time the gondolas designs were analyzed, their advantages and disadvantages were considered and the trends in improvement of the given structures of gondola cars were determined. Practical value. The generalization of theoretical, scientific and methodological, experimental studies aimed at further improving the technical and economic parameters of gondola cars are urgent when improving the body structure of the gondola cars. The above mentioned design features of the bodies of some models of modern gondola cars have practical value and can be used in further developments.Item Крышка люка универсального полувагона(Брянский филиал МИИТа, Брянск, 2015) Мямлин, Сергей Витальевич; Барановский, Денис Николаевич; Кебал, Иван ЮрьевичRU: Предложена новая конструкция крышки люка универсального полувагона, которая позволяет повысить их грузоподъёмность до 1 %, предотвратить возможную утрату сыпучих грузов и повысить уровень безопасности движения поездов.Item Совершенствование конструкции крытых вагонов(ООО «Подвижной состав», Харьков, 2015) Мямлин, Сергей Витальевич; Мурашова, Наталия Геннадьевна; Кебал, Иван Юрьевич; Кажкенов, А. З.RU: Цель. Важным направлением реализации требований к подвижному составу нового поколения является формирование грузового парка на основе моделей вагонов отечественного производства, которые имеют современный уровень технико-экономических и эксплуатационных показателей. Наиболее приспособленными для перевозки тарных грузов и грузов, которые требуют защиты от атмосферных факторов, являются крытые вагоны. Поэтому необходимо создать парк перспективных моделей крытых вагонов нового поколения для уменьшения количества крытых вагонов с истекшим сроком службы. Методика. Исследование конструктивных особенностей крытых вагонов производится путем изучения конструкторской документации на крытые вагоны различных производителей, а также по материалам научных публикаций с данными разработчиков о полученных в ходе теоретических и экспериментальных исследований результатах. Результаты. Рассмотрены конструктивные особенности основных моделей крытых вагонов различных производителей стран СНГ. При этом определено, что для транспортировки грузов, требующих защиты от атмосферных факторов, возможно применение не только крытых вагонов, но и вагонов-термосов с применением дополнительной теплоизоляции. Практическая значимость. Поскольку кузов вагона представляет сложную статически неопределимую систему, обеспечить интенсивную работу всех несущих элементов и, соответственно, получить конструкцию минимальной металлоемкости методами традиционного проектирования затруднительно. Решить эту задачу можно на основании теории оптимального проектирования конструкций (ОПК). Основное внимание в разработках уделено дальнейшему совершенствованию конструкции крытых вагонов методом ОПК, которые смогут обеспечивать выполнение требований, предъявляемых к с овременному инновационному подвижному составу.Item Проблема визначення терміну «надійність». Методологія побудови та вивчення надійності вантажних вагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Мямлін, Сергій Віталійович; Мурадян, Леонтій Абрамович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Мета. Наукова робота спрямована на розкриття існуючої проблеми визначення терміну «надійність» та надання обґрунтованого визначення цьому терміну. В ході дослідження передбачається розробка комплексу, який включає в себе методологію та відповідну термінологію, що буде відповідати дійсності. Методика. В даний час існує теорія надійності у вигляді окремого випадку ймовірнісно-статистичної теорії, яка використовується для визначення або передбачення настання відмов об’єкта. В межах існуючої теорії сформульований термін «надійність», визначені параметри, які належать до неї. Результати. На основі проведеного аналізу досліджень, в межах існуючої теорії надійності та особистих міркувань авторів роботи, було сформульоване визначення терміну «надійність». Запропоновано методологію побудови та вивчення надійності об’єкта на прикладі вантажного вагону. Наукова новизна. Авторами запропоновано нове визначення терміну «надійність». А саме: надійність – це оцінка здатності об’єкта зберігати закладені властивості в установлених межах і часовому просторі, в умовах зберігання й транспортування, а також виконувати необхідні функції в заданих режимах експлуатації з виконанням технічного обслуговування та ремонту об’єкта. До надійності належать параметри: безвідмовність, довговічність, ремонтопридатність та збережуваність, якими характеризується об’єкт. Також розроблена методологія побудови та вивчення надійності вантажного вагона, яка охоплює: 1) конструкторську, технологічну та експлуатаційну надійність; 2) науковий експеримент, який включає моделювання роботи вантажного вагона в різних умовах та експлуатаційних режимах; 3) теорію надійності, представлену комбінованою або модифікованою, що охоплює математичні та фізичні основи; 4) Баєсову статистику, котра надає можливість описати різні стани вантажного вагона з розбиванням його на основні складові та, з відповідною ймовірністю для кожної складової, описувати загальну надійність. Практична значимість. Результати роботи дозволяють надати повну і достовірну картину при відповідній відмові вантажного вагона та удосконалити підходи до побудови й вивчення надійності вагона в цілому.Item Варианты проектирования крыши в конструкциях грузовых вагонов(ООО «Подвижной состав», Харьков, 2015) Мурашова, Наталия Геннадьевна; Кебал, Иван ЮрьевичRU: Рассмотрены основные варианты использования крыши в конструкциях грузового вагона с целью улучшения его технико-экономических показателей, таких как коэффициент тары, скорость погрузки-разгрузки, удобство выполнения этих операций, а также обеспечение сохранности груза и защиты его от атмосферных осадков.Item Determination of Up-To-Date Directions of Development of Domestic System of Testing and Certification of Railways Rolling Stock("Ukrmetallurginform" STA", Ltd, Dnipro, 2016) Fomin, Oleksij V.; Murashova, Nataliia H.; Shvets, Angela A.EN: In the paper, researches results of development of system of tests devoted to up-to-date directions determination and certification of rolling stock and its components are provided. Necessity of synchronization of diagrams and domestic standards of test and certification activities in the field of rolling stock with European legislation is proved. Results and features of the experience analysis of appropriate types of activity of the European countries advanced enterprises are provided.Item Динаміка піввагона під час руху колією з нерівностями з урахуванням випадкового і періодичного процесів(Український державний університет залізничного транспорту, Харків, 2016) Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Іван ЮрійовичUK: У роботі запропонована модель у вигляді диференціальних рівнянь, що описують коливання піввагона під час руху колією з нерівностями з урахуванням випадкового і періодичного процесів. На основі наведеної моделі в подальшому можна імітувати рух піввагонів різних моделей з урахуванням випадкового і періодичного процесів нерівностей колії, використовуючи існуючі прикладні пакети програмного забезпечення.Item Исследование прочности конструкции съемной крыши для полувагонов(ООО «Подвижной состав», Харьков, 2016) Кирильчук, Олег Анатольевич; Шатунова, Дарья АлександровнаRU: В статье приводится способ использования полувагонов для перевозки грузов, которые требуют защиты от воздействия внешней окружающей среды и атмосферных осадков. Для этого предлагается использовать съемную крышу. В статье рассмотрен один из возможных вариантов конструкции съемной крыши, а также приведены результаты исследования ее прочности.Item Вузькоколійні залізниці-майбутнє туристичного бізнесу(ТОВ «Рухомий склад», Харків, 2016) Мямлін, Сергій Сергійович; Кебал, Юрій ВікторовичUK: Поїздка старовинною вузькоколійною залізницею-це безсумнівна розвага, і не тільки для дітей. Усі, хто любить нестандартне проведення часу, можуть відправитися на прогулянку на дрезині. Вузькоколійні залізниці набули популярності в ХІХ ст. у добувній промисловості, металургії, лісництві. Спочатку вони були виключно кінні, а в середині ХІХ ст. з'явилися паровози, потім електровози, а з середини ХХ ст.- тепловози. Така екскурсія, особливо в поєднанні з пікніком, багаттям і відвідуванням старовинного машинного парку, може стати незабутньою поїздкою.Item Решение проблемы несанкционированного демонтажа элементов тормозной рычажной передачи подвижного состава(ООО «Подвижной состав», Харьков, 2016) Фесак, Валерий Юрьевич; Фесак, Юлия Александровна; Романюха, Николай РомановичRU: Проанализирована характеристика краж на железнодорожном транспорте. В этом контексте проведен общий анализ несанкционированного демонтажа тормозной рычажной передачи, рассмотрена специфика краж, показан основной материальный ущерб совершаемых преступлений, их причины и решение данной проблемы.Item Совершенствование конструкции подвижного состава узкоколейных железных дорог(ТОВ "Рухомий склад", Харків, 2017) Мямлин, Сергей Сергеевич; Кебал, Иван ЮрьевичRU: В статье представлены результаты выполнения опытно-конструкторских работ по совершенствованию конструкции подвижного состава узкоколейных железных дорог. Предложены конструктивные решения грузовых и пассажирских вагонов, а также двухосных тележек для перевозки грузов и пассажиров по железным дорогам узкой колеи, а также для туристических перевозок. Данные разработки учитывают современные машиностроительные технологии и требования безопасности движения. Конструкции грузовых и пассажирских вагонов узкой колеи подготовлены для внедрения и последующей эксплуатации.Item Influence of Structural Parameters of Low-Carbon Steel on Electric Arc Burning(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Vakulenko, Ihor O.; Plitchenko, Serhii; Murashova, Nataliia H.EN: Purpose. The article is aimed to evaluate the influence of structural parameters of low-carbon steel on arcing process.Methodology. The values of the micro- and substructure characteristics of the electrode wire metal were changed by varying the parameters of heat treatment and cold deformation by drawing. The degree of plastic deformation was obtained by drawing blanks from different initial diameter to final dimension of 1 mm. The thermal treatment was carried out in electric chamber furnace of the SNOL-1,6.2,5.1/11-IZ type. The temperature was measured by chromel-alumel thermocouple and the electromotive force was determined using the DC potentiometer. In order to obtain the substructure of different dispersion degree the steel (after quenching from temperatures and tempering at 650°C for 1 hour) was subjected to cold drawing to reduction 17 – 80%. To form structure with different ferrite grain size the steel after drawing was annealed at 680°C for 1 hour. The microstructure was examined under a light and electron transmission microscope UEMV-100K at the accelerating voltage 100 kV. The grain and subgrain sizes were evaluated using the methodologies of quantitative metallography. A welding converter of the PSG-500 type was used to study the arc welding process of direct and reverse polarities. Findings. The experimentally detected value of the welding current, which depends on the degree of deformation during wire drawing, under conditions of stable arc burning of direct polarity is about an order of magnitude lower than the calculated value. Similar difference was found for the arc of reverse polarity: the experimental value of the welding current is 5...6 times less than the calculated value. Dependence analysis shows that, regardless of the polarity of the welding arc, a good enough agreement between the calculated and experimental values of the welding current is limited to deformations of 60%. For deformation degrees of more than 60%, the differences are explained by qualitative changes in the dislocation cell structure. Originality. In the conditions of stable arcing of different polarity for the electrode of low-carbon steel, an extreme dependence of welding current on the degree of cold plastic deformation was observed. Practical value. Influence of ferrite grain size of electrode wire on the value of welding current is much greater than that from substructure presence.Item Перспективи розвитку вузькоколійних залізниць Закарпаття. Науково-технічні рішення у забезпеченні гірських вантажних перевезень(Центр iнформацli•транспорту Украiни, ТОВ « Цифрова типографія», Харків, 2017) Мямлін, Владислав Віталійович; Палій, Юрій Федорович; Пшенько, Валерій Олександрович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Відновлення і ефективне функціонування гірських залізниць колії 750 мм у Карпатському регіоні України не тільки доступне для реалізації, а ще й економічно необхідне для західних регіонів країни. Розвиток гірських перевезень вимагає, насамперед, вдосконалення конструкцій вузькоколійного рухомого складу для створення певних умов вантажних перевезень.Item Международный саммит по вагонному хозяйству(ТОВ " Рухомий склад", Харків, 2017) Мямлин, Сергей ВитальевичRU: В статье рассматриваются итоги недавней международной комиссии по вагонному хозяйству железнодорожных администраций Стран Содружества Независимых Государств, Грузии, Латвийской Республики, Литовской Республики, Эстонской Республики. Приведены некоторые статистические данные об итогах эксплуатации парка грузовых вагонов и о некоторых вопросах, рассмотренных на вагонной комиссии.Item Моніторинг сучасного рівня розвитку безпеки руху вітчизняної інфраструктури(ТОВ «Арована Інвест», Дніпро, 2017) Фомін, Олексій Вікторович; Мурашова, Наталія Геннадіївна; Швець, Анжела Олександрівна; Щупик, Н. О.; Полежаєва, А. Х.UK: Залізничний транспорт займає провідне місце у задоволенні потреб економіки та населення України в перевезеннях, є важливим фактором забезпечення соціально-економічного зростання і зміцнення обороноздатності держави, розвитку її зовнішньоекономічних зв’язків. З урахуванням цього, в статті представлено результати моніторингу рівня розвитку інфраструктури відповідних регіонів, визначені слабкі місця та наведено практичні рекомендації з підвищення безпеки руху на залізницях України.