Кафедра "Електрорухомий склад залізниць"
Permanent URI for this community
ENG: The department of Electro of Railways
Browse
Browsing Кафедра "Електрорухомий склад залізниць" by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 287
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование электромеханических процессов противобоксовочных систем электроподвижного состава(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1967-04) Петрович, Леонид ВикентьевичRU: Разработаны методы исследования электромеханических процессов при боксовании и действии противобоксвочных систем с использованием математических машин непрерывного действия, которые позволяют установить оптимальные параметры этих систем. Предложен и практически использован новый метод регистрации скольжения боксующей колёсной пары посредством измерения частоты перемагничивания якоря тяговой машины.Item Влияние износа колесных пар на боковые колебания четырехосных полувагонов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1984-04-11) Михайленко, Виталий МихайловичRU: В работе проводится изучение зависимостей изменения показателей динамических качеств четырехосных полувагонов, определяемых боковыми колебаниями, от износа колесных пар при интенсивной эксплуатации. Дана оценка техническим решениям, реализуемым в конструкциях ходовых частей грузовых вагонов с улучшенными динамическими характеристиками.Item Совершенствование средств и методов автоматического контроля и диагностирования тепловозов с гидродинамической передачей(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1988-05-25) Ляшук, Виталий МихайловичRUS: Разработана методика повышения эффективности функционирования информационно-диагностической системы, учитывающая структуру ее построения и частоту опроса датчиков диагностических параметров. Усовершенствована методика оценки технического состояния кривошипно-шатунного механизма дизеля.Item Розробка і оцінка надійності технологічного процесу відновлення деталей електровозів гальваничним залізненням(Дніпропетровський державний техничний університет залізничного транспорту, 1996-03-22) Міхайленко, Юрій ВолодимировичUK: Використання результатів роботи дозволило розробити і впровадити нову технологію відновлення деталей електровозів.Item Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1999) Афанасов, Андрій МихайловичUKR: В роботі розроблено і виготовлено ряд модифікацій систем автоматичного змащування гребенів для локомотивів. Запропоновано методику визначення раціональної величини ступеня зниження інтенсивності зносу гребенів, що забезпечує відсутність технологічного зносу бандажа локомотива.Item Наукові основи визначення раціонального ряду потужностей вантажних електровозів для залізниць України(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 2001-05-11) Гетьман, Геннадій КузьмичUK: Розроблено методику визначення раціональної градації потужності вантажних електровозів. Як критерії оптимальності приймається мінімум надлишкової потужності і мінімум кратності тяги, необхідної для формування тягових зчепів необхідної потужності з тягових модулів.Item Імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Костін, Микола Олександрович; Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Виконано імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс колісних пар електровозів за критерієм зносу. Знайдено закон розподілу величини діаметра D корпуса при будь-якому значенні пробігу l електровоза. Виконано прогнозування величини імовірності відмови корпусів букс різних типів електровозів за пробіг до ПР 3, тобто за Lk – L0. При цьому розрахунки виконано для нових корпусів, відновлених наплавкою і залізненням.Item Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Пшінько, Олександр Миколайович; Блохін, Євген Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Євдомаха, Оксана ГригорівнаUA: Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок, що містить датчики вертикальних прискорень, встановлені на необресорених частинах вагона, фільтри нижніх частот, детектори, компаратор, джерело опірної напруги та блок включення гальм. Пристрій обладнаний блоком усереднення, до входів якого підключені виходи усіх детекторів, а його вихід під'єднано до входу суматора, другий вхід якого сполучено з джерелом опірної напруги, вихід суматора підключено до другого входу компаратора.Item Функциональная схема системы автоматического управления рекуперативным торможением для электровозов постоянного тока со статическими преобразователями(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Висин, Николай Григорьевич; Власенко, Борис Трофимович; Кийко, Анатолий ИвановичUK: Розроблено функціональну схему системи автоматичного управління рекуперативним гальмуванням електровозів постійного струму при живленні обмоток збудження від статичного збуджувача.Item Оценка энергетической эффективности модульной тяги(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Арпуль, Сергей ВикторовичUK: Запропоновано методику визначення енергетичної ефективності модульної тяги для забезпечення вантажних залізничних перевезень.Item Пристрій для автоматичного приведення у дію гальмівної системи пасажирського вагона при сході колісної пари з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Фролова, Людмила Олександрівна; Євдомаха, Оксана ГригорівнаUK: Пристрій для автоматичного приведення у дію гальмівної системи пасажирського вагона при сході колісної пари з рейок містить детектори, компаратор та виконавчий орган включення гальм. Додатково містить датчики вертикальних абсолютних переміщень, встановлені на буксових вузлах вагона, та блок усереднення. При цьому виходи датчиків вертикальних абсолютних переміщень під'єднані до входів детекторів, а виходи усіх детекторів підключені до входу блока усереднення, а його вихід з'єднано з другим входом компаратора.Item Пристрій для включення пневматичних гальм поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій для включення пневматичних гальм поїзда при сході коліс вагона з рейок містить пневмоциліндр з двома отворами, що з'єднують його з гальмівною магістраллю та атмосферою, в корпусі пневмоциліндра знаходиться плунжер з закріпленою на ньому масою, яка опирається на пружину. Внутрішня частина корпусу має верхню та нижню порожнини, які з'єднані каналом. У верхню частину маси вмонтовано постійний магніт, а верхня частина пневмоциліндра являє собою кришку, яка містить шток-індикатор.Item Фактор износа гребней при боксовании колесной пары в кривой(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Афанасов, Андрей МихайловичRU: Приводится методика оценки показателя износа гребней при боксовании колесной пары локомотива в кривом участке пути.Item Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUA: Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок містить датчики вертикальних прискорень, які встановлені на торцях кузова вагона, вихід кожного датчика під'єднано до входів випрямлячів, виходи обох випрямлячів з'єднано між собою та першим входом компаратора, а також вихід кожного випрямляча з'єднано з входом свого усереднюючого блока, а їх виходи підключено до шини середніх значень абсолютних величин вертикальних прискорень обресорених частин вагонів усього поїзда, яка під'єднана до входу блока опірної напруги, а його вихід підключений до другого входу компаратора, вихід якого з'єднаний з входом виконавчого блока.Item Определение выражений для нахождения числовых характеристик с учетом нелинейности функции скорости и силы тяги(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Васильев, Вячеслав ЕвгеньевичRU: Для анализа стабильности характеристик методами теории вероятностей и математической статистики приведены выражения для определения математического ожидания и дисперсии скорости и силы тяги с учетом нелинейности функций.Item Повышение надежности работы системы ступенчатого автоматического пуска на электропоездах ЭР2Р, ЭР2Т и ЕПЛ2Т(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Висин, Николай Григорьевич; Власенко, Борис Трофимович; Соколов, А. А.RU: Рассмотрены переходные процессы в силовой цепи тяговых двигателей и их влияние на работу ступенчатого автоматического пуска электропоездов ЭР2Р, ЭР2Т и ЕПЛ2Т. Даются рекомендации по повышению надежности работы мотор-вагонного подвижного состава.Item Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Сапарова, Лариса СергійовнаUK: Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок містить стрижневий елемент. Стрижневий елемент жорстко закріплений з одного боку до рами візка, а з другого - закінчується порожнистим циліндром, виконаним з крихкого матеріалу, порожнина якого з'єднана гнучким шлангом з гальмівною магістраллю.Item Модернизация грузового парка электровозов переменного тока ВЛ80т и ВЛ80с на железных дорогах Украины(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Висин, Николай Григорьевич; Власенко, Борис Трофимович; Кийко, Анатолий ИвановичRU: Кратко излагается содержание технического проекта на модернизацию электровозов ВЛ80Т и ВЛ80С на плавное тиристорное регулирование напряжения на тяговых двигателях с единой системой автоматического управления.Item Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок містить пневмоциліндр з отвором та порожнинами, пружину, масу, кришку з постійним магнітом та штоком-індикатором. У корпусі пневмоциліндра вмонтовані шток-клапан та фланець.Item Повышение эффективности схемы защиты тяговых двигателей от внешних и внутренних коротких замыканий при рекуперативном торможении на электровозах ДЭ1(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Висин, Николай Григорьевич; Власенко, Борис Трофимович; Кийко, Анатолий Иванович; Егоров, А. А.RU: Представлен анализ работы системы защиты тяговых двигателей от внешних и внутренних коротких замыканий при рекуперативном торможении на электровозах ДЭ1. Расчетами установлено, что принятая заводом вышеуказанная система защиты не отвечает требованиям защиты тяговых двигателей от коротких замыканий при рекуперативном режиме. Авторами предлагается дополнить систему защиты тяговых двигателей от внешних и, особенно, от внутренних коротких замыканий при рекуперативном торможении установкой быстродействующих контакторов со стороны «земли» с автоматическим принудительным размагничиванием обмоток возбуждения тяговых двигателей, работающих в генераторном режиме, током рекуперации за время срабатывания защиты.