Кафедра Управління перевезеннями і технологічними процесами залізниць <br>(Раніше Кафедра "Транспортні технологіі")
Permanent URI for this community
ENG: Department of Railway Transport and Technological Management
(Formerly Department of Transport Technologies)
(Formerly Department of Transport Technologies)
Browse
Browsing Кафедра Управління перевезеннями і технологічними процесами залізниць <br>(Раніше Кафедра "Транспортні технологіі") by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 146
Results Per Page
Sort Options
Item Specific Features of Fracture of Improved 40Kh SteeL Under Conditions of Contact Interaction(Springer US, 2001) Kuzin, Oleg A.; Bespalov, S. A.; Meshcheriakova, Tetiana M.EN: Investigations of the effects of the quenching temperature and tempering conditions show that the development of a dispersion in grain sizes and precipitation of carbides along the boundaries of grains and subgrains decrease the wear resistance of 40Kh steel. Quenching from 1050°C and elimination of the development of temper brittleness enable one to obtain a microstructure that increases the serviceability of friction units.Item Підвищення надійності силових контактних з’єднань електропневматичних контакторів електровозів постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту, 2004-01-16) Баб’як, Микола ОлександровичUK: Дисертація присвячена підвищенню експлуатаційної надійності роботи та здешевленню ремонту силових контактних з’єднань електропневматичних контакторів електровозів постійного струму шляхом заміни чи відновлення мідних контактів композиційними матеріалами (псевдосплавами). У роботі виконано аналіз особливостей роботи і видів пошкоджень електропневматичних контакторів електровозів. Розроблено двомірну модель і новий спосіб оцінки показників параметричної надійності роботи сильнострумових контактів силових кіл електровозів за критеріями їх зносу і контактного опору з врахуванням кореляційного зв’язку між контактним опором і температурою контактів. Вперше встановлено закономірності зношування силових контактів, що відновлені різними матеріалами, електропневматичних контакторів електровозів постійного струму і зміни їх контактного опору від пробігу, сили і тривалості протікання тягового струму, кількості переключень контакторів в умовах реальної експлуатації електровозів. Розроблено модель формування поступових відмов за критерієм зносу, що враховує фізику явищ зношення. На основі результатів виконаних експлуатаційних випробувань розраховано ресурс контактних елементів, відновлених різними матеріалами. Методом імовірнісного прогнозування визначено імовірності відмов за критерієм зносу контактів, відновлених напайками з усіх типів досліджених матеріалів за пробіг до ПР 3. Розроблено і впроваджено технологію відновлення контактів псевдосплавом МДК-3; подано основні операції технології пайки напайок; розраховано річний економічний ефект.Item Використання обробки солями для керування структурою підшипникових сплавів(Вінницький національний аграрний університет, Міжнародна громадська організація "Асоціація спеціалістів промислової гідравліки і пневматики", 2006) Кузін, Олег Анатолійович; Яцюк, Ростислав Арсенійович; Кузін, Микола Олегович; Мещерякова, Тетяна МиколаївнаRU: Исследованиями баббита Б16, полученного из чистых компонентов и при переплаве вторичного сырья, показано, что в баббите из вторичного сырья возрастает количество упрочняющей фазы и ее неоднородность в размерах; обработка солями NH4Cl и NaCl приводит к изменению формы частиц упрочняющей фазы от остроугольных многоугольников до выделений пластинчатой и хлопьевидной формы.Item Вплив мікроструктури матеріалу костилів на їх руйнування(ДП «ДНДЦ УЗ», 2006) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичUK: Старіння металовиробів верхньої будови колії вимагає постійної уваги щодо підтримання її працездатності. Важливими деталями, які забезпечують жорсткість колії на дерев'яних шпалах, є костилі. Їх передчасний вихід з ладу пов'язаний із невизначеністю впливу мікроструктури, яка формується в процесі виготовлення цих деталей, на працездатність та експлуатаційну надійність.Item Види відмов та знос розривних контактів контакторів з дугогашенням головного котролера ЕКГ-8Ж(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Баб’як, Микола Олександрович; Тетерко, О. А.UK: Розглянуто види відмов, які виникають в процесі експлуатації, та особливості зношування контактів контакторів з дугогашенням головного контролера ЕКГ-8Ж електровозів змінного струму. Наведено деякі результати натурних випробувань контактів з напайками із різних матеріалів.Item Експлуатаційна надійність контактних з’єднань електропневматичних контакторів та контакторів ЕКГ-8Ж електровозів змінного струму(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Тетерко, O. А.; Баб’як, Микола Олександрович; Костін, Микола ОлександровичUKR: В роботі розглянуті види відмов, які виникають у процесі експлуатації електропневматичних контакторів ПК-96-101. Наведено результати вимірювань контактного опору та температури нагрівання контактних з’єднань електровозів змінного струму. Розглянуто особливості електричної ерозії контактів з різних композиційних матеріалів після натурних випробувань.Item Модель роботи механізму пантографа електровоза, як механічної системи з пневматичним приводом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Баб’як, Микола ОлександровичUK: В розробленій моделі в узагальненому вигляді пропонується метод дослідження роботи механізму пантографа електровоза, як механічної системи з пневматичним приводом, який має низку практично важливих особливостей та реалізується за допомогою ЕОМ.Item Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичUK: З використанням методу імітаційного моделювання структури проведено аналіз впливу кількості твердої фази на параметри зносостійкості антифрикційного сплаву Б16. Розроблена методика оптимізації лінійної інтенсивності зношування в залежності від кількісного співвідношення між структурними складовими матеріалу, отримані розрахункові дані корелюють з результатами випробовувань на зносостійкість.Item Визначення оптимальних параметрів мікроструктури підшипникових сплавів у зоні тертьового контакту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичUK: Показана можливість використання імітаційних моделей структури і варіаційних моделей механіки для визначення кількості і розмірів фаз в антифрикційних сплавах з підвищеною зносостійкістю. Реалізація моделей на рівні числових оцінок дозволила встановити, що оптимальними параметрами мікроструктури бабіту Б16, при яких підвищується його зносостійкість, є наявність в сплаві 56 % зміцнюючої фази SnSb, розмір якої складає 47 мкм.Item Дослідження деформативної роботи колії зі скріпленням типу АРС-4(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Рибкін, Віктор Васильович; Настечик, Микола Петрович; Губар, Олексій Васильович; Андрєєв, Володимир СергійовичUKR: В даній статті наведені результати аналізу динамічних характеристик ділянок колії зі скріпленням АРС-4.Item Організаційно правові основи застосування повітряних суден в аграрному секторі економіки України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Баран, Р. Т.; Баран, Леся МиколаївнаUK: Авторами у статті поставлено задачу визначення організаційно-правових основ застосування авіації в аграрному секторі економіки України на прикладі авіаційно-хімічних робіт. їх законодавчого забезпечення і екологічної безпеки проведення у практиці сільськогосподарського виробництва. Запропоновано базові моделі економіки авіаційних робіт та форми внесення змін і доповнень у чинне законодавство з огляду на економічну безпеку сільгоспвиробництва.Item Про організаційно-правові засади нової редакції повітряного кодексу України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Баран, Р. Т.; Баран, Леся Миколаївна; Мігдал, Є. В.UK: У статті автори пропонують власні науково-практичні підходи до викладення статей нової редакції Повітряного кодексу України. Викладено концептуальні засади організації та правового регулювання законодавчих приписів, особливо це стосується розділів щодо регулювання умов і порядку використання повітряного простору України, організаційно-економічних аспектів діяльності аеропортів тощо. Запропоновано моделі структуризації організаційних підсистем комерційного та державного секторів повітряного простору та форми організаційних управлінських структур, господарських методів та економічних систем аеропортів.Item Динаміка взаємодії рухомих контактуючих поверхонь на прикладі струмоприймачів електрорухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Куліченко, Анатолій Якович; Баб’як, Микола ОлександровичUK: Розглянуто процес взаємного переміщення і контактування поверхонь струмоз'ємних елементів пантографа та контактної мережі з урахуванням особливостей впливу, параметрів швидкості та прискорення, визначення яких дозволить математично прогнозувати ступінь зношування контактуючих елементів.Item Дифузія у тришаровій смузі з урахуванням стрибка функції концентрації домішкової речовини на внутрішніх поверхнях контакту(Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я. С. Підстригача НАН України, Львів, 2010) Гера, Богдан Васильович; Чапля, Євген Ярославович; Чернуха, Ольга ЮріївнаUK: Отримано розв’язок задачі дифузії домішкової речовини в смузі, що містить внутрішній шар з іншого матеріалу, дифузійні характеристики якого можуть суттєво відрізнятися від характеристик оточуючих його шарів. При формулюванні задачі дифузії приймається, що на межах контакту шарів концентрація домішкових частинок стрибкоподібно змінюється, а їх потік через ці межі неперервний. Власні функції розвинення розв’язку в ряд також мають розриви першого роду. За отриманими розрахунковими формулами проведено обчислення функції концентрації домішкової речовини та проаналізовано одержані результати.Item Методи дослідження вагонопотоків у міжнародному залізничному сполученні(Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту, м. Донецьк, 2011) Козаченко, Дмитро Миколайович; Германюк, Юлія МиколаївнаUKR: В статті представлено методи техніко-експлуатаційного аналізу роботи вагонів різної власності в міжнародному сполученні.Item Математичне моделювання параметрів втомної міцності структурно-неоднорідних металічних систем(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кузін, Микола Олегович; Мещерякова, Тетяна МиколаївнаUK: З використанням підходів термодинаміки запропоновано варіант математичної моделі механіки опису параметрів втомної міцності в процесі експлуатації. Показано зв’язок отриманих співвідношень із сучасними критеріями довговічності тіл.Item Роль структури в процесах зношування ферито-перлітних сталей(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кузін, Олег Анатолійович; Кузін, Микола Олегович; Мещерякова, Тетяна МиколаївнаUK: Представлено результати досліджень впливу структури на механічні властивості й поведінку ферито-перлітних сталей при дії контактних навантажень. Показано, що формування відманштеттової структури має негативний вплив на працездатність сталей при статичних навантаженнях, але позитивно впливає на їх зносостійкість.Item Актуальні проблеми удосконалення процесу просування вагонних парків власності іноземних держав на мережі залізниць України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Германюк, Юлія МиколаївнаUK: У статті розглянуто основні проблеми організації транзитних міжнародних перевезень. Виконано статистичний аналіз затримок вагонів на прикордонних станціях. Зроблено висновки про необхідність розробки математичної моделі просування транзитних вагонопотоків по мережі залізниць України з використанням методу імітаційного моделювання.Item Шляхи підвищення експлуатаційних характеристик контактних пластин струмоприймачів електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2011) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Мінєєв, Олексій Семенович; Кузін, Микола ОлеговичEN: Based on studies of chemical composition, microstruture, mechanical properties and electrical performed best selection of modes manufacturing technology pantographs of electric locomotives, providing increase their contact durability.Item Дослідження зносу накладок струмоприймачів електрорухомого складу постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Баб’як, Микола Олександрович; Недужа, Лариса Олександрівна; Котик, В. Я.UK: Подано деякі дані експлуатаційних випробувань накладок струмоприймачів електровозів постійного струму.