Магістерські роботи кафедри Вагони та вагонне господарство
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри "Вагони та вагонне господарство"
ENG: Master Thesis of Wagons and Rolling Stock
ENG: Master Thesis of Wagons and Rolling Stock
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Вагони та вагонне господарство by Issue Date
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз зусиль, що діють на кузов напіввагона при перевезенні катаного дроту в бунтах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Яременко, Денис МиколайовичUK: Магістерська робота виконана на 82 сторінках, містить 28 ілюстрацій, 6 таблиць, список літератури з 37 джерел та одного додатку. Об'єктом дослідження в роботі є міцність кузова універсального напіввагона при перевезенні бунтів катаного дроту. Предметом дослідження є інерційні та розпірні сили при перевезені бунтів катаного дроту. Новизною даної дипломної роботи є запропоновані зміни до схеми перевезення бунтів катаного дроту та які пройшли експериментальну перевірку. В першому розділі – проведено аналіз літератури за напрямком досліджень. У другому розділі – проведено огляд рухомого складу для перевезення бунтів катаного дроту. Детально розглянуто конструкцію універсальних вагонів з точки зору розміщення та закріплення в них вантажів, наведено допустимі навантаження на ув’язувальні пристрої. В третьому розділі – проаналізовані способи кріплення стальної катаної проволоки у бунтах. Визначені основні вимоги до розміщення вантажу на рухомому складі залізниць. В четвертому розділі – проводився розрахунок засиль, що діють на кузов напіввагона при перевезенні бунтів катаного дроту. В п’ятому розділі представлені результати експериментальної перевірка описаного в роботі способу розміщення бунтів канатного дроту в напіввагоні за першим варіантом МТУ та за вдосконаленим варіантом МТУ.Item Дослідження міцності кузова піввагона у стадії проектування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Піценко, Олена ВіталіївнаUK: Мета роботи – розробити модель для оцінки міцності кузова та визначити такі параметри конструкції, за яких вона має найменшу масу при забезпеченні рівня міцності, що вимагає нормативна документація. У першому розділі розглянуто конструкцію кузова піввагона та тенденції його удосконалення. Також розглянуто способи розрахункової оцінки міцності кузова піввагона і виконано огляд робіт з оптимізації геометричних характеристик кузова піввагона. У другому розділі розглянуто та описано детально конструкцію та параметри піввагона моделі 12-783 будівництва ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”. Розроблено геометричну модель кузова піввагона. Побудувана скінченно-елементна модель кузова. Проведений розрахунок на міцність кузова піввагона при I розрахунковому режимі при ударі та при III розрахунковому режимі при стисканні. У третьому розділі зроблено опис результатів розрахунків та проведено їх аналіз. У четвертому розділі проведено оптимізацію конструкції кузова напівагона, описані внесені зміни та оцінено їх ефективність.Item Дослідження міцності кузова напіввагона за умови збільшення вантажопід’ємності з 23,5 т/вісь до 25 т/вісь(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Ласкаржевський, Артем ВолодимировичUK: Метою магістерської роботи є аналіз можливості підвищення вантажопідйомності кузова напіввагона реальної моделі з осьовим навантаженням 23,5 тс до 25 тс та розробка варіантів підсилення конструкції кузова для реалізації цієї можливості. Об’єктом дослідження є напружений стан кузова напівагона. Предметом дослідження є методи підвищення міцності кузова напіввагона. Методи дослідження. В роботі використано розрахункові методи, виконано оцінку міцності кузова напіввагона. Новизною магістерської роботи є вдосконалення конструкції кузова напіввагона.Item Дослідження ефективності гнучкого потоку ремонту вантажних вагонів в порівнянні з традиційними потоковими лініями(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Костиря, Олександр ОлександровичUK: У магістерській роботі досліджена важлива науково-прикладна проблема, яка пов'язана з підвищенням ефективності потокових методів ремонту та виготовлення вагонів. Підтверджено можливість поєднання технологій виготовлення та ремонту піввагонів в єдиній потоковій сіті при новому проектуванні вагоноремонтних підприємств. Підтверджено істотні переваги гнучких вагоноремонтних потоків в порівнянні з «жорсткими» і «напівжорсткими» потоковими лініями. Об'єктом дослідження є процес та ремонту рухомого складу. Предметом дослідження є аналіз функціонування потокових ліній для ремонту вантажних вагонів з різними структурами.Item Дослідження доцільності впровадження сучасних технологій контролю технічного стану осей колісних пар під час виконання ремонту вагонів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Коваленко, Олексій ГеннадійовичUK: В першому розділі проведено огляд літератури за напрямом досліджень. Проаналізовані роботи як вчених так і тих хто пов'язаний безпосередньої з контролем осей в умовах ремонтних депо. В другому розділі дипломної магістерської роботи розглянута основна конструктивно - технологічна характеристика осей колісних пар вагонів. Проведений аналіз несправності осей колісних пар вантажних вагонів які можуть зустрічатися в експлуатації, а також встановимо причини їх виникнення, способи виявлення та методи відновлення. В третьому розділі магістерської роботи розглядається доцільність впровадження сучасних технологій контролю технічного стану осей колісних пар під час виконання ремонту вантажних вагонів. Детально досліджено магнітопорошковий контроль осей колісних пар. У четвертому розділі магістерської роботи досліджені сучасні стенди для магнітопорошкового контролю осей колісних пар. Спроектований сучасний стенд для проведення магнітопорошкового неруйнівного контролю. У п’ятому розділі, виходячи з потрібної програми ремонту N=3660 вагонів на рік, було розраховано колісно-роликовою дільницю депо з ремонту вантажних вагонів розраховані.Item Організація технічного обслуговування і ремонту вантажних вагонів на сортувальній станції з дослідженням надійності литих деталей візків(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Цяцька, Володимир АнатолійовичUK: Робота присвячена проектуванню пункту технічного обслуговування вантажних вагонів на станції сортування. У першому розділі виконано аналіз розміщення експлуатаційного вантажного вагонного депо на станції, розрахунок програми та робочої сили вагонного депо. Описано технологію робіт у парках експлуатаційного вагонного депо. У дослідницькій частині проведено аналіз пошкоджень надресорних балок та бічних рам візків вантажних вагонів; аналізуються методи, засоби діагностики та їх ефективність при контролі литих деталей візків. Дані були отримані перед деповським ремонтом або під час обслуговування вагонів на ПТО.Item Дослідження організації та технології ремонту пасажирських вагонів у електроремонтній дільниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Литвиненко, Володимир ВікторовичUK: Метою магістерської роботи є дослідити та розрахувати технологічні процеси у електроремонтній дільниці пасажирських вагонів. Об'єктом дослідження є процес ремонту електрообладнання пасажирсь-ких вагонів. Предметом дослідження є обладнання та методи для ремонту електро-обладнання пасажирських вагонів. Методами дослідження є розрахунки необхідних данних за формулами для визначення оптимальних значень як для ремонту вагонів так і для ефективної організаціі ремонту електричного обладнання у електроремонтній дільниці.Item Дослідження впливу на гальмівну ефективність вантажних вагонів гальм з повізковим гальмуванням(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Бабич, Іван ЮрійовичUK: Магістерська робота виконана на 79 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 3 таблиці, список літератури з 34 джерел та двох додатків на 2 сторінках. Об’єктом дослідження в роботі є ефективність гальмівних систем вагонів платформ. Предметом дослідження є схеми пневматичної та механічної частини. В першому розділі – проведено аналіз літератури за напрямком досліджень та розглянуті основні тенденції розвитку вітчизняних та закордонних гальмових систем вантажних вагонів. У другому розділі – проведемо порівняння двох гальмових систем: з двома гальмовими циліндрами діаметром 10// з роздільними гальмовими важільними передачами та з симетричним розміщенням гальмового циліндру діаметром 14// та типовою гальмовою важільною передачею. У третьому розділі – проведено розрахунки гальмівної системи з роздільним гальмуванням з врахуванням перерозподілу вертикального навантаження на візки порівняно зі статикою. При розрахунках приймалося, що завантаження візків відрізняється на максимально допустиме в експлуатації значення – 10 т. Встановлена необхідність оснащення гальмівних систем з роздільним гальмування двома авторежимами.Item Ремонт пасажирських вагонів в умовах депо з дослідженням технології випробувань гальмових приладів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2021) Дубовенко, Крістіна ДмитрівнаUK: Магістерська робота виконана на 82 сторінках машинописного тексту, містить 13 ілюстрацій, 4 таблиці, список використаних джерел з 33 джерел та одного додатку. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, резюме на англійській мові та додатку. У вступі наведено актуальність, сучасний стан проблеми та ступінь її розв’язання Об’єктом дослідження є технологія випробування гальмових приладів. Предметом дослідження технологічні процеси ремонту повітророзподільника № 292 та електроповітророзподільника №305 пасажирських вагонів локомотивної тяги. В першому розділі магістерської роботи було розраховано депо з ремонту пасажирських вагонів. Для основних відділень депо розраховано програми ремонту, підібране необхідне устаткування та потрібна кількість працівників. В другому розділі магістерської роботи розглянута організація ремонту повітророзподільників пасажирського типу В третьому розділі магістерської роботи проведений аналіз пошкоджень електроповітророзподільника № 305. В четвертому розділі роботи розглядалися стенди та засоби механізації при ремонті електроповітророзподільника, розглянуті стенди для випробувань повітророзподільників пасажирського рухомого складу, також приділена увага охороні праці при ремонті і випробуванні гальмівного обладнання.