Кафедра "Інтелектуальні системи електропостачання" (раніше кафедра "Енергопостачання залізниць")
Permanent URI for this community
ENG: Department of Power supply of railways (Department of Power of Railways, renamed the 31.10.2016)
Browse
Browsing Кафедра "Інтелектуальні системи електропостачання" (раніше кафедра "Енергопостачання залізниць") by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 502
Results Per Page
Sort Options
Item Анализ методов антикоррозионной защиты подземных сооружений(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1974-12-20) Дьяков, Виктор АлексеевичRUS: В работе рассматривается метод определения потенциалов рельсов за время хода электровоза по межподстанционной зоне. Потенциал и энергию токоведущих рельсов предлагается использовать для защиты подземных сооружений от электрокоррозии.Item Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 2002-02-05) Кузнецов, Валерій ГеннадійовичUKR: У дисертації розроблена нова автоматизована система обліку і контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць (АСКОЕ), що відрізняється розширеними функціями, що дозволяють впливати на економію електроенергії. У числі додаткових функцій АСКОЕ – раціональне переведення тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів.Item Викиди напруги на струмоприймачі електровоза ДЕ1(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Міщенко, Тетяна МиколаївнаUA: Проведено теоретичне дослідження викидів напруги на струмоприймачі електровоза ДЕ1. Наведено порівняльні результати теоретичних та експериментальних розрахунків.Item Моделирование области допустимых управлений уравнения движения пассажирского поезда(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазарана, Днепропетровск, 2004) Арпуль, Сергей ВикторовичRU: Представлена методика определения координат предельной тяговой характеристики пассажирских электровозов для производства тяговых расчетов в задачах оптимизации параметров номинального режима тягового подвижного состава.Item Влияние природы материалов на основные динамические параметры контактной подвески и на ее взаимодействие с токоприемником(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Колесов, Святослав НиколаевичUA: Для збільшення швидкості руху потрібно застосування нових матеріалів з поліпшеними експлуатаційними властивостями. Показано, що основні динамічні параметри контактних підвісок залежать від природи використовуваних матеріалів.Item Программное регулирование напряжения на шинах тяговой подстанции(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Сыченко, Виктор Григорьевич; Бадер, М. П.; Гаврилюк, Владимир ИльичRUS: Проанализированы критерии качества регулирования напряжения на шинах тяговой подстанции и предложен субоптимальный адаптивный алгоритм регулирования напряжения. Разработанная для участка железной дороги с электротягой постоянного тока методика регулирования напряжения позволяет добиться снижения эксплуатационных расходов и не требует значительных затрат на ее внедрение.Item Улучшение динамических характеристик токоприемников(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Клименко, Н. В.; Колесов, Святослав НиколаевичUA: Для поліпшення динамічних характеристик струмоприймача пропонується використовувати графітові контактні вставки, нижня і бічна поверхні яких покриті міддю або алюмінієм. Це дозволяє зменшити коефіцієнт відриву і збільшити значення струму, що пропускається через ковзний контакт.Item Методические аспекты определения уровней опасного и мешающего влияния подвижного состава на работу рельсовых цепей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Завгородний, Александр Викторович; Гаврилюк, Владимир Ильич; Сыченко, Виктор ГригорьевичRUS: Проведен анализ электромагнитного влияния подвижного состава и системы тягового электроснабжения на работу рельсовых цепей и автоматической локомотивной сигнализации непрерывного типа. Предложена методика определения допустимых уровней опасного и мешающего электромагнитного влияния тягового тока на РЦ и АЛСН на основе компьютерного моделированияItem Характер та величина зносу деталей пресового з’єднання буксового вузла вагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: Викладено результати статистичних досліджень зносу шийки осі колісної пари та внутрішнього кільця підшипника буксового вузла вагонів. Визначено параметричну надійність нерухомого з’єднання з врахуванням овальності та конусності деталей цього з’єднання.Item Математическое моделирование влияния толчков случайной функции напряжения на токоприемнике на переходные электромагнитные процессы в электровозе ДЭ 1(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Мищенко, Татьяна НиколаевнаRU: Разработана математическая модель электровоза постоянного тока ДЭ 1 для исследования влияния толчкообразного изменения напряжения на токоприемнике на переходные электромагнитные процессы. Произведен численный расчет магнитного потока, токов.Item Статистический подход к определению потерь электроэнергии в трансформаторах тяговых подстанций переменного тока(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Кузнецов, Валерий ГеннадиевичRUS: Предложено определять потери электроэнергии в трансформаторах тяговых подстанций переменного тока статистическими методами.Item Вторинні структури поверхні тертя контактного проводу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Аулін, А. В.; Барановський, Денис Миколайович; Кузнецов, Валерій ГеннадійовичUKR: Досліджено процес утворення вторинних структур на поверхнях тертя контактних проводів у процесі експлуатації. Показана можливість отримання та модифікації вторинних структур матеріалу трибосистеми «контактний провід – струмоз’ємний матеріал» за допомогою лазерних технологій. Виявлено, що в матеріалі в зоні лазерного впливу протікають окисно-відновні реакції вуглекислого газу міддю, інтенсивні дифузійні процеси вуглецю в мідну матрицю.Item Оценка потерь электроэнергии в тяговой сети магистральных железных дорог(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Кузнецов, Валерий Геннадиевич; Мыцко, Роман Степанович; Босый, Дмитрий АлексеевичRUS: Рассмотрен косвенный метод определения потерь электроэнергии в тяговой сети. Приведен пример решения такой задачи с помощью специализированной имитационной модели и результаты статистического анализа полученных результатов. Показано возможное применение достигнутых результатов.Item Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з’єднання буксового вузла рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Викладено результати експериментальних досліджень міцності з’єднання з гарантованим натягом буксового вузла рухомого складу залізниць, внутрішня поверхня внутрішніх кілець підшипників яка була відновлена електролітичним цинкуванням на імпульсно-реверсивному струмі. Проведено порівняльний аналіз структури відновлювального шару та міцності нерухомого з’єднань, кільця яких були відновлені за запропонованою технологією з кільцями відновленими на постійному струмі, а також невідновленими взагалі.Item Визначення факторів, що впливають на довговічність залізобетонних опор контактної мережі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Полях, Олександр МиколайовичUKR: Визначено фактори, що впливають на довговічність залізобетонних опор контактної мережі. Розраховано числові характеристики товщини опор.Item Визначення величини відсотка виносу метала підземній частині залізобетонних опор(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Полях, Олександр МиколайовичUK: Дослідження впливу виносу металу у разі електрокорозії на частоту власних коливань залізобетонних опор контактної мережі. Отримані залежності, графіки та номограми.Item Підвищення інтегральної вірогідності інформації ІУТК АСУ тягового електропостачання залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Матусевич, Олександр ОлександровичUK: Для зменшення імовірності перекручування інформації в сучасних системах телемеханіки АСУ тягового електропостачання необхідно розглядати основні параметри – надійність, перешкодозахищеність , швидкодія і вірогідність у їхньому взаємозв'язку. Запропоновано системне рішення організації обміну інформацією між ПУ і КП ІУТК для підвищення швидкодії передачі і вірогідності.Item Построение модели системы защиты информации информационно-управляющих телемеханических комплексов электроснабжения железных дорог(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Матусевич, Александр АлександровичRU: Предложена модель защиты информации телемеханических комплексов управления устройствами электроснабжения железных дорог. Выбран рациональный вариант создания системы защиты информации.Item Дополнительные пульсационные потери мощности в силовых тяговых цепях ЭПС постоянного тока(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Саблин, Олег ИгоревичUK: Викладені результати досліджень, що вказують на споживання неактивної (реактивної) потужності електрорухомим складом постійного струму. Показано, що це споживання приводить до додаткових втрат електроенергії у тягових колах ЕРС.Item Математическое моделирование переходных аварийных електромагнитных процессов в системе электрической тяги постоянного тока 1. Короткое замыкание без тяговой нагрузки(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Костин, Николай Александрович; Михаличенко, Павел ЕвгеньевичRUS: В статье изложена математическая модель системе тягового электроснабжения без нагрузки в режиме короткого замыкания, и результаты расчетов этого аварийного процесса. Определены переходные величины, а также характер их изменения, которые можно использовать для определения аварийных режимов.