Кафедра "Вища математика" ДІІТ (з 2022 року кафедра увійшла до складу факультету Будівництво, архітектура та інфраструктура)
Permanent URI for this community
ENG: Department "Higher Mathematics" DIIT (since 2022, the department moved to the warehouse of the faculty Budіvnitstvo, architecture and infrastructure)
Browse
Browsing Кафедра "Вища математика" ДІІТ (з 2022 року кафедра увійшла до складу факультету Будівництво, архітектура та інфраструктура) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 134
Results Per Page
Sort Options
Item Выбор рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза ДЭ1(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2002) Блохин, Евгений Петрович; Данович, Виктор Данилович; Коротенко, Михаил Леонидович; Клименко, Ирина Владимировна; Мямлин, Сергей Витальевич; Недужая, Лариса АлександровнаRU: В работе рассмотрены вопросы о выборе рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза при его движении в режиме тяги и выбега. После проведения теоретических исследований был сделан вывод, что величина жесткости не должна превышать 10 000 кН.Item Современные тенденции развития конструкций тележек локомотивов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Клименко, Ирина ВладимировнаRU: В статье приводится описание современных конструкций тележек с улучшенными динамическими характеристиками для скоростных электровозов и тепловозов зарубежного и украинского производства, а также тенденции развития отечественного электровозостроения.Item Модифицированный регрессионный анализ в структурном моделировании(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Босов, Аркадий Аркадьевич; Мухина, Наталья АнатольевнаRU: Рассмотрена задача структурного моделирования с помощью специальным образом организованного регрессионного анализа.Item К вопросу модернизации тормозной рычажной передачи электровоза ДС3(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Панасенко, Виталий Яковлевич; Клименко, Иван ВикторовичUA: Розглянуті питання модернізації гальмової важільної передачі електровоза ДС3 з погляду усунення зайвих зв'язків. Така модернізація дозволить зменшити зноси в шарнірах; полегшити ремонт візків і зменшити його вартість; підвищити ефективність гальмування в кривих ділянках колії, що у свою чергу підвищить безпеку руху на залізницях України.Item Алгоритм определения гироскопических сил и моментов при взаимодействии колесной пары скоростного экипажа и рельса(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Кравец, Виктор ВладимировичRU: Предлагается алгоритм определения гироскопических сил и моментов, возникающих при взаимодействии колесной пары скоростного вагона и рельса. Алгоритм основан на применении нелинейных дифференциальных уравнений пространственного движения в форме Эйлера-Лагранжа и экспериментальной информации о кинематических параметрах движения колесной пары, формируемой бесплатформенной инерциальной системой.Item Тяговий привід локомотива(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Тяговий привід локомотива містить раму двовісного візка, електродвигуни, двоступінчасті редуктори, ведучу, проміжну і ведену шестерні.Item Пристрій для клепання фрикційних планок візків вантажних вагонів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для клепання фрикційних планок візків вантажних вагонів має скобу, двоплечий важіль, ріжки-утримувачі заклепок. Скоба шарнірно з'єднана з додатковою штангою.Item Складаний багорик(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Складаний багорик належить до обладнання рибалки і може бути використано під час рибної ловлі спінінгом, нахлистом та під час вудіння на кризі.Item Пристрій для очищення колісної пари(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Євтюхов, Костянтин ГеннадійовичUK: Пристрій для очищення колісної пари складається з ротора, що має внутрішнє та зовнішнє опорні кільця, між якими розміщено ролики, на внутрішньому кільці виконано зубчастий вінець, зв'язаний з приводом зубчастої шестірні та захоплювачами через шестерні, черв'яки, а також гвинтові передачі, на внутрішньому і зовнішньому кільцях жорстко закріплені під кутом один до одного упори, захоплювачі з'єднані між собою рейкою через шарніри, до рейки приєднано захисний кожух мийного пристрою, всередині кантувача розташовано платформу з рейками, на яких вмонтовано механізми обертання та скидання колісної пари. Захисний кожух, який закриває колісну пару через захоплювачі, в перевернутому стані кантувача заповнений мийним розчином і виконує функцію ванни для колісної пари.Item Совершенствование конструкции и технологии ремонта грузовых вагонов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Мямлин, Сергей Витальевич; Панасенко, Виталий Яковлевич; Клименко, Ирина ВладимировнаUK: У роботі запропоновано ряд технічних рішень, що поліпшують конструкцію вантажних вагонів та умови праці залізничників і сприяють підвищенню безпеки руху поїздів.Item Маніпулятор для складання візка вантажного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Маніпулятор для складання візка вантажного вагона має змонтовані на рухомій платформі механізми захвату та переміщення фрикційних клинів, механізм переміщення пружин ресорного комплекту візка. При цьому вказаний механізм включає в себе розміщену на корпусі площадку, зв'язану з приводом її зворотно-поступального переміщення в зону розташування пружин, положення яких фіксується приливками у формі зрізаного конуса. Площадка виконана з прорізами по ширині приливків та по довжині її переміщення, по кількості та в місцях розташування указаних приливків на нижньому поясі боковини.Item Пристрій для відведення мастил дисперсного стану від молота(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для відведення мастил дисперсного стану від молота має жорстку ділянку круглого перерізу та повітровипускний отвір. Горизонтальна частина повітропроводу має нахил в сторону випускного отвору, жорстко закріплена за допомогою коліна до вертикального зрізаного металевого конуса, який в нижній своїй частині відповідає розміру отвору верхньої частини станини молота, та закріплена до станини через еластичний матеріал.Item Прес-гайковерт для складання поглинаючого апарата автозчепу рухомого складу залізниць(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Прес-гайковерт для складання поглинаючого апарата автозчепу рухомого складу залізниць має раму, закріплений на ній пневматичний прес з пневмопідсилювачем та гайковерт, що складається з силового циліндра зі штоком, обгінної муфти, виконавчого органа і керуючого механізму, і забезпечений упорно-напрямним пристроєм у вигляді вільно встановленого упорного кільця з радіальними пазами та рухомими призмами, підпружиненими в радіальному напрямку, а виконавчий орган виконано у вигляді вільно встановленого двостороннього торцевого ключа, зв'язаного з обгінною муфтою шліцьовим з'єднанням, а шток силового циліндра взаємодіє зі штоком пневмопідсилювача. Над пневматичним пресом на нерухомо закріплену плиту шарнірно прикріплено поворотну плиту, обидві вони мають отвір по вертикальній осі, через який проходить силова головка пневмопреса та фіксатор, котрий фіксує положення поворотної плити відносно нерухомої, при цьому поворотна плита по периметру днища корпуса поглинаючого апарата має огородження, стінки якого мають нахил та звужуються до центра отвору, та на ній закріплена опора, котра переміщується по нерухомій плиті, центр руху якої проходить через вертикальну вісь шарнірного з'єднання.Item Установка для нагрівання кінців заготовок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Установка для нагрівання кінців заготовки має нагрівальну камеру у вигляді футерованого порожнистого контуру, вентиляційний канал, розташований в тілі установки, виведений під зонт витяжки. Нагрівальна камера встановлена вертикально, має циліндричну форму та завантажувальні отвори на різних рівнях по висоті, оперта на під у формі круга з огороджувальним бар'єром по його колу, який має доріжку по колу на своїй внутрішній поверхні відносно центра, куди закладені сталеві кульки, що імітують опорний підшипник для повороту нагрівальної камери. В центрі поду закріплено нагрівальний елемент у вигляді газового пальника, при цьому під має опорні частини, що дозволяють вільно переміщати установку по підлозі.Item Пристрій для очищення колісної пари (патент 20313)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Євтюхов, Костянтин ГеннадійовичUK: Пристрій для очищення колісної пари має портал, захисний кожух з функцією підйому, приводи обертання та скидання колісної пари, соплову систему, причому соплова система має розподільник та патрубки з закріпленими соплами, спрямованими на поверхню дисків та в місця посадки дисків на осі, а також патрубки з горизонтальною площадкою із соплами.Item Динамика сцепов трех сочлененных электродинамических экипажей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Радченко, Николай Алексеевич; Кузнецова, Т. И.; Звонарева, Ольга ВитальевнаRU: Оценены колебания и устойчивость левитационного движения различных вариантов конструктивной реализации сцепа трех сочлененных электродинамических экипажей в прямолинейных и криволинейных участках путевой структуры. Определены основные параметры, соответствующие устойчивому движению сцепа.Item Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу має клин, встановлений на пружинах ресорного підвішування і контактуючий нахиленою поверхнею з відповідною поверхнею надресорної балки візка, з вертикальною поверхнею через жорстко закріплену на клині знімну пластину, яка містить зносостійкі елементи, розміщені між розвантажувальними виступами, з фрикційною планкою, яку закріплено на боковій рамі візка. Зносостійкі елементи виконано у вигляді знімних металокерамічних пластинок, кожна з яких має розвантажувальні виступи, ширина яких вибирається з розрахунку розміщення отвору під електрозаклепки.Item Пристрій для очищення мийного розчину(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Михайлов, Володимир СергійовичUK: Пристрій для очищення мийного розчину містить каркас з розміщеними в ньому металевими ємностями, кожна з яких має перегородку висотою нижче стінок ємностей, що розділяє ємності на дві рівні частини. В одній з яких до днища вварена наскрізна труба висотою, нижчою за перегородку. Кожна ємність має шарнірно закріплену кришку, яка по периметру стінок має ущільнювач. До однієї з кришок приварено розтрубом зовні зрізаний конус з діаметром, більшим ніж діаметр труби, яка приварена до днища верхньої ємності. Для ущільнення між розтрубом та трубою верхньої ємності використано кільце з податливого матеріалу круглого перерізу.Item Математическое моделирование процесса обработки грузовых вагонов при переходе с колеи 1 435 та 1 520 мм(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Босов, Аркадий Аркадьевич; Мухина, Наталья Анатольевна; Кузьменко, Альбина ИгоревнаRU: Предложен усовершенствованный метод расчета основных показателей одноканальной СМО с эрланговским входящим потоком и экспоненциальным временем обслуживания и её рациональной загрузки.Item Пристрій для закривання кришки люка піввагона (патент 22987)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Ковальчук, Надія ІванівнаUK: Пристрій для закривання кришки люка піввагона складається з силового циліндра, шарнірно закріпленого на рамі візка, і захвата кришки люка. Силовий циліндр має два розхідні поршні, штоки яких мають пружини різної жорсткості. Жорсткість пружини верхнього штока менша, ніж нижнього на величину ваги кришки люка. Захват кришки виконаний на верхній частині верхнього штока, а нижня частина штока рухомо з'єднана з опорою.