Ректорат УДУНТ
Permanent URI for this collection
ENG: Rectorate of the USUST
Browse
Browsing Ректорат УДУНТ by Subject "artificial intelligence"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль штучного інтелекту в антропотехнічному вимірі освіти(Видавнича група «Наукові перспективи», Київ, 2024) Бажан, Сергій ПетровичUKR: В статті обговорюються виклики та перспективи розвитку Штучного інтелекту (надалі - ШІ) в освіті. ШІ трансформує освіту, створюючи персоналізоване освітнє середовище, все глибше проникає в структуру управління освітою, трансформуючи традиційні методи навчання у інтерактивні та персоналізовані інтеракції. Проведено аналіз того, як ШІ залучає здобувача освіти до активної взаємодії з навчальним матеріалом та може підвищити ефективність навчання завдяки індивідуальним навчальним планам, автоматизації оцінювання та створенню інтерактивних симуляцій, віртуальних лабораторій та інших інноваційних матеріалів. Наші дослідження впливу технологій на людину в контексті антропотехніки освіти та штучного інтелекту надають можливість усвідомити два різних, але взаємопов'язаних аспекти - взаємодію людини (студента, викладача) і технологій в освітньому процесі та взаємодію людини і штучного інтелекту, який буде розуміти та відповідати на людські потреби та емоції. Хоча ці дві галузі мають різні фокуси, вони тісно пов'язані. Антропотехніка освіти використовує досягнення антропотехніки штучного інтелекту для створення інноваційних освітніх технологій. Наприклад, чат-боти на базі ШІ можуть надавати персоналізовану підтримку учням, а системи розуміння природної мови можуть аналізувати письмові роботи студентів. Досліджуючи трансформаційний потенціал штучного інтелекту в освіті, ми проаналізували, як ШІ створює персоналізовані освітні траєкторії, оптимізує процеси управління та трансформує традиційні методи навчання. Особлива увага приділялась ролі антропотехніки освіти у створенні ефективних інтеракцій між людиною та технологіями. Однак, широке впровадження ШІ в освіту породжує низку викликів, таких як цифрова нерівність, етичні проблеми та необхідність перепідготовки педагогічних кадрів. У контексті технічного освітньо-наукового кластера ці виклики можуть бути вирішені шляхом спільних зусиль університетів та бізнесу.