Інші праці КТМ (ДМетІ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інші праці КТМ (ДМетІ) by Subject "TECHNOLOGY::Information technology"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Об'єктно-орієнтоване програмування. Ч. 2(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гришин, Володимир Сергійович; Карабут, Владлен МиколайовичUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для студентів спеціальності 131 – Прикладна механіка (бакалаврський рівень). Наведені методика і послідовність проведення лабораторних робіт, вимоги до оформлення звіту з лабораторних робіт, запитання з самоконтролю до розділів, рекомендована література.Item Об'єктно-орієнтоване програмування. Ч. 3(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Гришин, Володимир Сергійович; Карабут, Владлен МиколайовичUKR: Наведені методика і послідовність проведення лабораторних робіт, вимоги до оформлення звіту з лабораторних робіт, запитання з самоконтролю до розділів, рекомендована література. Призначені для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка» (бакалаврський рівень).Item Об’єктно-орієнтоване програмування. Ч. 1(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Гришин, Володимир Сергійович; Карабут, Владлен МиколайовичUKR: Наведені методика і послідовність проведення лабораторних робіт, вимоги до оформлення звіту з лабораторних робіт, запитання з самоконтролю до розділів, рекомендована література. Призначені для студентів спеціальності 131 – Прикладна механіка (бакалаврський рівень).Item Перспективи використання ігрових рушіїв для моделювання роботи промислового обладнання(Український державний університет науки і технологій, ІВК «Системні технології», Дніпро, 2025) Ломоносов, В. В.; Анісімов, Володимир ВолодимировичUKR: Ця робота присвячена аналізу можливостей використання ігрових рушіїв для моделювання роботи обладнання в технічних галузях. У роботі розглядаються основні підходи класифікації рушіїв, що базуються на параметрах просторової репрезентації (2D та 3D), потужності фізичного ядра та методах програмування (класичне та візуальне). Такий підхід дозволяє об’єктивно оцінити функціональні можливості окремих рушіїв та їхню придатність для конкретних завдань. Для практичного аналізу обрано три популярних рушії – Unreal Engine, Unity та Godot, результати дослідження представлені у вигляді порівняльної таблиці. На основі проведеного аналізу зроблено висновок, що саме Unreal Engine завдяки своїй потужній фізичній моделі та можливостям візуального програмування є оптимальним варіантом для симуляції складних фізичних процесів у промислових умовах.