Кафедра "Електрорухомий склад залізниць"
Permanent URI for this community
ENG: The department of Electro of Railways
Browse
Browsing Кафедра "Електрорухомий склад залізниць" by Subject "abrasion resistance"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Наукове обґрунтування відновлення деталей шаруватими покриттями при ремонті рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Дисертаційна робота присвячена вирішенню наукової проблеми підвищення ресурсу та надійності експлуатації залізничного рухомого складу при ремонті. По-ставлена та розв’язана задача зі встановлення зв’язків між параметрами технологі-чних процесів відновлення деталей рухомого складу залізниці, структурою та вла-стивостями шаруватих покриттів. Розроблена та представлена в дисертаційній роботі математична модель із визначення раціональних параметрів відновлювального шаруватого покриття деталей рухомого складу при ремонті, яка дозволяє підприємству встановлюва-ти раціональні режими та технологію відновлення зношених деталей з враху-ванням вартісних показників процесу. Використовуючи інструменти векторної оптимізації, запропонований алгоритм оцінки якості відновлення деталей рухомого складу за декількома показниками. Роз-роблено рекомендації відносно вибору режимів, технології і техніки відновлен-ня зношених деталей рухомого складу шаруватими покриттями, що забезпечу-ють високу якість і надійність експлуатації обраних деталей. Запропонована методика оцінки надійності роботи деталей, відновлених шару-ватими покриттями, яка дозволяє визначати імовірність безвідмовної роботи цих деталі з врахуванням зносу матеріалу шарів, як випадкової величини.Item Наукове обґрунтування відновлення деталей шаруватими покриттями при ремонті рухомого складу залізниць (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Дисертаційна робота присвячена вирішенню наукової проблеми підвищення ресурсу та надійності експлуатації залізничного рухомого складу при ремонті. Поставлена та розв’язана задача зі встановлення зв’язків між параметрами технологічних процесів відновлення деталей рухомого складу залізниці, структурою та властивостями шаруватих покриттів. Розроблена та представлена в дисертаційній роботі математична модель із визначення раціональних параметрів відновлювального шаруватого покриття деталей рухомого складу при ремонті, яка дозволяє підприємству встановлювати раціональні режими та технологію відновлення зношених деталей з врахуванням вартісних показників процесу. Використовуючи інструменти векторної оптимізації, запропонований алгоритм оцінки якості відновлення деталей рухомого складу за декількома показниками. Розроблено рекомендації відносно вибору режимів, технології і техніки відновлення зношених деталей рухомого складу шаруватими покриттями, що забезпечують високу якість і надійність експлуатації обраних деталей. Запропонована методика оцінки надійності роботи деталей, відновлених шаруватими покриттями, яка дозволяє визначати імовірність безвідмовної роботи цих деталі з врахуванням зносу матеріалу шарів, як випадкової величини.