2025
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2025 by Subject "freight forwarding services"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз логістичних ризиків при перевезенні імпортних навалювальних вантажів транспортим підприємством через митні термінали та місця незагального користування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Папахов, Олександр Юрійович; Баркалова, Наталія Олександрівна; Сергієнко, Максим Іванович; Компанієць, Ростислав МиколайовичUKR: Метою статті є визначення логістичних ризиків та надання рекомендацій, які з’являються при транспортно-експедиторському обслуговуванні імпортних перевезень залізовмісних відходів залізничним чи автомобільним транспортом. В статті розглядаються перевезення окалини сталеплавильного та прокатного виробництв з металургійного комбінату Молдови на феросплавний завод в Україну. Логістичні ризики з’являються при митному оформленні вантажу на кордоні в пункті пропуску на митну територію України та при митному очищенні товару в пункті призначення вантажу при випуску товару у вільний обіг. Надані рекомендації щодо інших процедур на місцях незагального користування за рахунок подання періодичної декларації. Методи. Комплексний аналіз сумісної технології роботи залізничного транспорту з митними органами, аналітичне моделювання процесу перевезення, актово-претензійна робота вантажоодержувача з органами державної влади. Результати. Встановлено, що при імпортному перевезенні залізовмісних відходів, в пункту пропуску на державному кордоні України та при митному оформлені вантажу в місці призначення вантажоодержувачем можуть з’являтися логістичні ризики, пов’язані з додатковою затримкою транспортних засобів. До них можливо віднести ризики, пов’язані з: проставлянням на перевізному документі в пункті пропуску на митну територію України інспекторами Державної екологічної інспекції печатки «Контроль за місцем надходження»; з прибуттям вантажу на станцію у вихідні чи святкові дні під час яких митниця не працює, чи працює в особовому режимі; з вимогами митниці проведення досліджень для підтвердження показників, вказаних в сертифікаті відповідності товару, який видає вантажовідправник; встановлення додаткових характеристик вантажу; підтвердження коду УКТ ЗЕД; з митним оформленням товару з метою збільшення митних платежів. Наданні рекомендації для вантажоодержувачів, на основі яких документів можливо віднести витрати, пов’язані з додатковим простоєм транспортних засобів, на митні органи. Наукова новизна. В статті вперше визначені та об’єднані логістичні ризики, які з’являються при транспортно-експедиторському і митному оформлені імпортних вантажів та надані рекомендації щодо їх зменшення і ведення актово-претензійної роботи для зменшення витрат вантажоодержувачів. Практична значимість. Отримані результати можуть бути використані при транспортно-експедиторському обслуговуванні імпортних вантажів та при актово-претензійній роботі з залізницею та митними органами