Кафедра "Теоретична механіка" (з 2016 року каф. "Теоретична та будівельна механіка")
Permanent URI for this community
ENG: Department of Theoretical Mechanics 2016 "Theoretical and Structural Mechanics"
Browse
Browsing Кафедра "Теоретична механіка" (з 2016 року каф. "Теоретична та будівельна механіка") by Subject "bearing structure"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Improvement of design technique of track machines bodies bearing structures(Wydawnictwo Politechniki Śląskiej Gliwice, 2012) Tovt, Bogdan M.EN: Abstract The paper is devoted to improvement of design technique of track machines bodies bearing structures. The review and analysis of state-of-the-art of the mathematical programming theory and the optimal designing are done. The numerical optimization procedure for track machines bodies bearing structures is proposed. The approbation of the proposed procedure is taken on structural optimization problems. Mathematical aspects of proposed procedure implementation are investigated, particularly the algorithm convergence and the sensitivity analysis of initial designs. Deflected mode of the ballast leveling machine SPZ-5/UA body bearing structure was investigated analytically (FEM study) and experimentally (trial running inspection on durability). The necessity of optimization implementation for bodies bearing structures is substantiated. The rational design of track machine SPZ-5/UA bearing structure was obtained with the numerical optimization procedure proposed in the paper. The deflected mode of the body rational bearing structure was investigated.Item Improvement of Technique of Designing of Bearing Structures of Track Machines Bodies(Transport Problems, 2012) Tovt, Bogdan M.EN: The paper is devoted to improvement of technique of designing of bearing structure of track machines bodies. The review and analysis of state-of-the-art of the mathematical programming theory and the optimal designing are done. The numerical optimization procedure for bearing structures of track machines bodies is proposed. The approbation of the proposed procedure is taken on the number of problems of structural optimization. The number of the mathematical aspects of implementation of the proposed procedure are investigated, particularly the algorithm convergence and the sensitivity analysis of initial designs. The deflected mode of the bearing structure of body of the ballast leveling machine SPZ-5/UA was investigated analytically (FEM study) and experimentally (trial running inspection on durability). The necessity of implementation of optimization of bearing structures of bodies is substantiated. The rational design of bearing structure of track machine SPZ-5/UA was obtained with the numerical optimization procedure proposed in the paper. The deflected mode of the rational bearing structure of body was investigated. RU: Статья посвящена усовершенствованию технологии проектирования несущих конструкций кузовов путевых машин. Выполнен обзор и анализ современного состояния теории математического программирования и оптимального проектирования. Предложена численная процедура оптимизации несущих конструкций кузовов путевых машин. Проведена апробация предложенной процедуры на ряде задач оптимизации конструкций. Исследован ряд математических аспектов использования предложенной процедуры, в частности сходимость алгоритма процедуры и анализ чувствительности начальных проектов. Исследовано напряжѐнно-деформированное состояние (НДС) несущей конструкции кузова планировщика балластной призмы СПЗ-5/UA аналитическим и экспериментальным путѐм. Обоснована необходимость проведения оптимизации несущей конструкции кузова рассмотренной машины. При помощи предложенной в работе численной процедуры оптимизации получен рациональный проект несущей конструкции путевой машины СПЗ-5/UA. Исследовано НДС рациональной несущей конструкции кузова рассмотренной путевой машины. UK: Стаття присвячена удосконаленню технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин. Виконано огляд і аналіз сучасного стану теорії математичного програмування і оптимального проектування. Запропоновано чисельну процедуру оптимізації несучих конструкцій кузовів колійних машин. Проведено апробацію запропонованої процедури на ряді задач оптимізації конструкцій. Досліджено ряд математичних аспектів використання запропонованої процедури, зокрема збіжність алгоритму процедури і аналіз чутливості початкових проектів. Досліджено напружено-деформований стан (НДС) несучої конструкцій кузова планувальника баластної призми СПЗ-5/UA аналітичним і експериментальним шляхом. Обґрунтовано необхідність проведення оптимізації несучої конструкції кузова машини, що розглядалася. За допомогою запропонованої у статті чисельної процедури оптимізації отримано раціональний проект несучої конструкції колійної машини СПЗ-5/UA. Досліджено НДС раціональної несучої конструкції кузова колійної машини, яка була розглянута.Item Удосконалення технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Товт, Богдан МиколайовичUK: Дисертацію присвячено удосконаленню технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин. Виконано огляд і аналіз сучасного стану теорії оптимального проектування. Запропоновано чисельну процедуру оптимізації несучих конструкцій кузовів колійних машин, яка базується на спільному використанні методу скінченних елементів і методу проекцій градієнтів. Про-ведено апробацію запропонованої процедури на ряді задач оптимізації конструкцій, подібних до поширених колійних машин. Досліджено ряд математичних аспектів використання процедури, зокрема збіжність її алгоритму. Досліджено напружено-деформований стан несучих конструкцій кузовів планувальника баластної призми СПЗ-5/UA і рейкозварювальної колійної машини КРС-1 аналітичним і експериментальним шляхом. Обґрунтовано необхідність проведення оптимізації несучої конструкції кузова планувальника і оптимального вдосконалення несучої конструкції кузова машини КРС-1. За допомогою запропонованої у роботі чисельної процедури оптимізації отримано раціональні проекти несучих конструкцій колійних машин СПЗ-5/UA і КРС-1. У результатів удосконалення несучої рами планувальника СПЗ-5/UA маса основного повздовжнього елемента рами кузова зменшилася на 73%.Item Удосконалення технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Товт, Богдан МиколайовичUKR: Дисертацію присвячено удосконаленню технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин. Виконано огляд і аналіз сучасного стану теорії оптимального проектування. Запропоновано чисельну процедуру оптимізації несучих конструкцій кузовів колійних машин, яка базується на спільному використанні методу скінченних елементів і методу проекцій градієнтів. Про-ведено апробацію запропонованої процедури на ряді задач оптимізації конструкцій, подібних до поширених колійних машин. Досліджено ряд математичних аспектів використання процедури, зокрема збіжність її алгоритму. Досліджено напружено-деформований стан несучих конструкцій кузовів планувальника баластної призми СПЗ-5/UA і рейкозварювальної колійної машини КРС-1 аналітичним і експериментальним шляхом. Обґрунтовано необхідність проведення оптимізації несучої конструкції кузова планувальника і оптимального вдосконалення несучої конструкції кузова машини КРС-1. За допомогою запропонованої у роботі чисельної процедури оптимізації отримано раціональні проекти несучих конструкцій колійних машин СПЗ-5/UA і КРС-1. У результатів удосконалення несучої рами планувальника СПЗ-5/UA маса основного повздовжнього елемента рами кузова зменшилася на 73%.