Магістерські роботи кафедри Транспортні вузли
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри "Транспортні вузли"
ENG: Master Thesis "Transportation Hubs"
ENG: Master Thesis "Transportation Hubs"
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Транспортні вузли by Subject "access track"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення ефективності взаємодії вантажних станцій та під’їзних колій в умовах демонополізації ринку транспортних послуг(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Слесь, Дар’я СергіївнаUKR: Магістерська робота виконана на 137 сторінках, містить 19 рисунків, 37 таблиць, бібліографія включає 74 найменування. В роботі розглянуто проблеми функціонування вантажних станцій та залізничного транспорту під’їзних колій в сучасних умовах, що характеризуються демонополізацією ринку транспортних послуг, визначені основні недоліки в роботі та напрямки їх вирішення, проаналізовано досвід науковців у розробці математичних методів дослідження та удосконалення параметрів вантажних станцій. Апробацію виконано на прикладі вантажної станції К, що обслуговує велике промислово місто та декілька під’їзних колій підприємств. В роботі проаналізоване технічне оснащення та технологія роботи станції, визначені перспективні обсяги роботи, виконане нормування тривалості виконання операцій, виконана перевірка відповідності колійного розвитку обсягам роботи, а також графоаналітичне моделювання роботи станції. При розробці технології роботи запропоновано ряд удосконалень щодо організації взаємодії станції та під’їзних колій. На основі результатів моделювання визначено найбільш раціональні варіанти організації роботи критого складу при різному вхідному вантажопотоці.Item Підвищення ефективності обслуговування під'їзних колій за рахунок удосконалення організації експлуатаційної роботи станції примикання(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Петрушин, Сергій СергійовичUK: В дипломній роботі наведена техніко-експлуатаційна характеристика станції С та визначені розрахункові обсяги її роботи. Виконано перевірку відповідності колійного розвитку приймально-відправних парків розрахунковим обсягам роботи. Виконано технічне нормування тривалості основних операцій технологічного процесу. У якості спеціальної деталі роботи досліджено методи сортування вагонів на дільничній станції, виконано оптимізацію черговості обслуговування під’їзних колій маневровим локомотивом станції, а також визначено раціональний розподіл вагонів по вантажним фронтам однієї з під’їзних колій. На основі розробленої технології побудований добовий план-графік роботи станції С та розраховані його показники. Аналіз графіку показав відповідність розробленої технології та технічного оснащення станції розрахунковим обсягам роботи. Галузь застосування – інфраструктура залізничного транспорту України. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності обслуговування під’їзних залізничних колій за рахунок удосконалення технології роботи станції примикання на основі використання математичних методів оптимізації. Об’єктом дослідження є процес функціонування станції примикання та під’їзних колій. Методи дослідження: аналітичні методи оптимізації, комбінаторика.Item Підвищення ефективності функціонування вантажних станцій як вузлових центрів надання транспортних послуг(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Демінцев, Михайло ІвановичUK: В роботі розглянуто проблеми функціонування вантажних станцій як центрів надання транспортних послуг, визначені основні недоліки в роботі вантажних станцій та напрямки їх вирішення. Апробація методів удосконалення техніко-технологічних параметрів виконано на прикладі вантажної станції Д, що обслуговує велике промислово місто та декілька під’їзних колій підприємств. При розробці технології роботи станції запропоновано ряд удосконалень щодо організації взаємодії станції і під’їзних колій. Для удосконалення технології роботи вантажного терміналу станції Д виконано серію експериментів на імітаційній моделі станції з використанням спеціального програмного забезпечення. Метою дослідження є розробка та оцінка ефективності методів удосконалення техніко-технологічних параметрів вантажних станцій, як центрів надання транспортних послуг. Об’єктом досліджень є процес функціонування вантажних станцій та їх взаємодії з під’їзними коліями. Предметом досліджень є взаємозв’язки між техніко-технологічними параметрами вантажних станцій і експлуатаційними показниками ефективності їх функціонування. Метод дослідження – імітаційне моделювання.Item Удосконалення технології роботи дільничної станції К при збільшенні місцевого вагонопотоку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Коротков, Іван ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 130 сторінках, містить 14 рисунків, 18 таблиць та 63 використані джерела. В магістерській роботі визначені обсяги роботи дільничної станції, перевірено відповідність колійного розвитку визначеним обсягам роботи, детально розроблено два варіанти удосконалення колійного розвитку станції, виконано їх технічне порівняння, визначено черговість подачі вагонів на під’їзні колії та метод формування подач вагонів, розглянуті питання безпеки при виконанні маневрів. Метою роботи є підвищення ефективності роботи дільничної станції за рахунок удосконалення технології роботи. Об’єкт дослідження – є технологічні процеси роботи дільничної станції.