Статті КФВ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КФВ by Subject "adaptive"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Копінг-стратегії студентів і психологічна готовність до професійної праці(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харків, 2015) Пічурін, Валерій Васильович; Пичурин, Валерий Васильевич; Pychuryn, Valery V.; Pichurin, Valeriy V.UK: Мета: з’ясувати існуючі тенденції щодо використання студентами копінг-стратегій. Завданнями дослідження було виявлення копінг-стратегій, які використовують студенти в когнітивній, емоційній і поведінковій сферах, а також виявлення адаптивних, неадаптивних і відносно адаптивних варіантів їх копінг-поведінки. Матеріал: в дослідженні приймали участь 600 студентів (300 – юнаки, 300 – дівчата). Вік учасників дослідження складав 17 – 19 років. Результати: за методикою E. Heim виявлено рівень використання студентами ряду когнітивних, емоційних і поведінкових стратегій. Встановлено тенденції відносно використання студентами адаптивних, неадаптивних і відносно адаптивних копінг-стратегій. Висновки: найбільш поширеною копінг-стратегією студентів в когнітивній сфері є «збереження самовладання», в емоційній сфері – «оптимізм», в поведінковій сфері – «відволікання». Використання студентами адаптивних стратегій кількісно переважає використання неадаптивних і відносно адаптивних (за виключенням поведінкових адаптивних стратегій у юнаків і дівчат).Item Копінг–стратегії студентів і їх формування в процесі психолопчної і психофізичної підготовки(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2015) Пічурін, Валерій Васильович; Пичурин, Валерий Васильевич; Pychuryn, Valery V.; Pichurin, Valeriy V.UK: Мета: перевірити припущення про те, що реалізація в ході навчальних занять з фізичного виховання розроблених основ психологічної і психофізичної підготовки студентів залізничних вузів суттєво позитивно впливає на використання студентами адаптивних і відносно адаптивних копінг-стратегій. Матеріал: в дослідженні приймали участь 282 студенти (144- юнаки, 138- дівчата). Вік учасників дослідження складав 17-20 років. Методи: Діагностика копінг-стратвгій проводилась за методикою E. Heim в адаптації Л. І. Вассермана. Результати: встановлено, що використання в ході навчальних занять з фізичного виховання складових психологічної і психофізичноІ' підготовки студентів залізничних вузів суттєво позитивно впливає на формування у студентів адаптивних і відносно адаптивних когнітивних і поведінкавих копінг-стратвгій і не впливає на формування адаптивних і відносно адаптивних емоційних копінг-стратегій. Виявлено, що традиційні заняття з фізичного виховання суттєво не впливають на формування у студентів адаптивних і відносно адаптивних емоційних копінг-стратегій.