Статті КЕМ ДІІТ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КЕМ ДІІТ by Subject "a tourist route"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення економічної ефективності залізничних екскурсій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2016) Бараш, Юрій Савелійович; Марценюк, Лариса ВолодимирівнаUKR: Мета. Для підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту автори пропонують розвивати в Україні залізничний туризм. Метою статті є розробка нового підходу до визначення економічної ефективності залізничних екскурсій, який дозволить врахувати всі витрати туристичної компанії під час визначення реального чистого прибутку від туристичних послуг. Методика. Автори пропонують нову методику визначення економічної ефективності залізничних екскурсій різної тривалості, яка буде враховувати доходи від додаткових перевезень та витрати на організацію та обслуговування цих подорожей і містить такі складові: витрати на проїзд вузькими залізничними коліями в прямому та зворотному сполученні з урахуванням харчування в поїзді протягом певного періоду; прогнозні витрати на оплату екскурсійних поїздок, що входять у туристичну путівку; прогнозні витрати на харчування туристів, крім харчування, оплата якого входить в вартість путівки; прогнозні витрати на проживання туристів у готелях; прогнозні витрати на автомобільні трансфери для доставки туристів від залізниці або готелів до місць надання туристичних послуг. Результати. У результаті запропонованих авторами заходів очікується зростання пасажиропотоку на залізниці, підвищення іміджу українських залізниць всередині країни та за її межами, залучення додаткових коштів на оновлення застарілої інфраструктури та рухомого складу, відновлення об’єктів культурно-історичного значення, створення нових робочих місць, стримання міграційних процесів у Західній Україні. Наукова новизна. У статті авторами вперше розроблено теоретико-методичний підхід до визначення економічної ефективності короткострокових оглядових залізничних екскурсій, самостійних та комбінованих багатоденних туристичних подорожей з використанням існуючих залізничних колій, який враховує витрати на перевезення туристів залізницею, автомобільні трансфери, вартість усіх видів екскурсій, харчування у ресторанах та колибах, проживання в готелях, що дозволить підвищити ефективність діяльності туристичних компаній. Практична значимість. У результаті використання запропонованої авторами методики можливе підвищення рентабельності діяльності приватних туристичних кампаній та державних перевізників.Item Методика проведення досліджень при вирішенні проблем розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення(Чорноморський державний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2016) Марценюк, Лариса ВолодимирівнаUKR: Підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту – це одне із головних завдань, що стоїть перед ПАТ «Українські залізниці». Підвищення обсягів пасажирських перевезень можливе за рахунок надання нових видів послуг, наприклад, залізничних екскурсій. Але у головній залізничній кампанії України немає сучасного рухомого складу, який би можна було б надавати туристам, а також бракує коштів на оновлення рухомого складу та об’єктів інфраструктури. Залучення інвестицій вітчизняних та іноземних інвесторів – один із засобів подолання проблем. Для раціонального вирішення вказаних проблем необхідно розробити комплексну науково-обґрунтовану методику, яка буде включати низку наукових підходів, принципів та наукових розробок щодо визначення туристичного бізнесу в Україні з використанням існуючих вузьких та широких залізничних колій. Метою статті є визначення послідовності вирішення проблеми розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення; розробка варіантів моделей організації туристичних компаній, що будуть використовувати залізничний транспорт; визначення головних економічних інтересів учасників туристичного бізнесу. В результаті запропонованих автором заходів очікується зростання пасажиропотоку на залізниці, підвищення іміджу українських залізниць всередині країни та за її межами, залучення додаткових коштів на оновлення застарілої інфраструктури та рухомого складу, відновлення об’єктів культурно-історичного значення, створення нових робочих місць, зниження міграційних процесів на західній Україні. У статті запропоновано нову методику проведення досліджень при вирішенні проблем розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення. В результаті використання запропонованої автором методики очікується підвищення рентабельності діяльності приватних туристичних кампаній та державних перевізників.Item Методика проведення досліджень при вирішенні проблем розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення (препринт)(Чорноморський державний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2016) Марценюк, Лариса ВолодимирівнаUKR: Підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту – це одне із головних завдань, що стоїть перед ПАТ «Українські залізниці». Підвищення обсягів пасажирських перевезень можливе за рахунок надання нових видів послуг, наприклад, залізничних екскурсій. Але у головній залізничній кампанії України немає сучасного рухомого складу, який би можна було б надавати туристам, а також бракує коштів на оновлення рухомого складу та об’єктів інфраструктури. Залучення інвестицій вітчизняних та іноземних інвесторів – один із засобів подолання проблем. Для раціонального вирішення вказаних проблем необхідно розробити комплексну науково-обґрунтовану методику, яка буде включати низку наукових підходів, принципів та наукових розробок щодо визначення туристичного бізнесу в Україні з використанням існуючих вузьких та широких залізничних колій. Метою статті є визначення послідовності вирішення проблеми розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення; розробка варіантів моделей організації туристичних компаній, що будуть використовувати залізничний транспорт; визначення головних економічних інтересів учасників туристичного бізнесу. В результаті запропонованих автором заходів очікується зростання пасажиропотоку на залізниці, підвищення іміджу українських залізниць всередині країни та за її межами, залучення додаткових коштів на оновлення застарілої інфраструктури та рухомого складу, відновлення об’єктів культурно-історичного значення, створення нових робочих місць, зниження міграційних процесів на західній Україні. У статті запропоновано нову методику проведення досліджень при вирішенні проблем розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення. В результаті використання запропонованої автором методики очікується підвищення рентабельності діяльності приватних туристичних кампаній та державних перевізників.Item Удосконалення понятійно-категоріального апарату теорії залізничного туризму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2016) Бараш, Юрій Савелійович; Марценюк, Лариса Володимирівна; Чаркіна, Тетяна ЮріївнаUKR: Мета. Для підвищення ефективності роботи залізничного транспорту в умовах сучасного ринку автори пропонують розвивати в Україні залізничний туризм. Метою статті є узагальнення основних теорій стосовно залізничного туризму та трансферних перевезень. Методика. Автори пропонують нове термінологічне визначення залізничного туризму та супутніх з ним трансферних перевезень різними видами транспорту, що дозволить більш повно окреслити перелік туристичних послуг, які отримують туристи упродовж залізничної туристичної екскурсії. Результати. У результаті запропонованих авторами заходів очікується зростання пасажиропотоку на залізниці, підвищення іміджу українських залізниць всередині країни та за її межами, залучення додаткових коштів на оновлення застарілої інфраструктури та рухомого складу, відновлення об’єктів культурно-історичного значення, створення нових робочих місць, стримування міграційних процесів на Західній Україні. Наукова новизна. Вперше запропоновано нове термінологічне формулювання залізничного туризму, яке уточнює термінологію, що існувала до переходу залізниць на ринкові відносини, а також надано удосконалене поняття «трансферні перевезення». Практична значимість. Удосконалене трактування термінів «залізничний туризм» та «трансферні перевезення» дозволить суб’єкту господарювання врахувати надання туристичних послуг поза межами поїзда (готелями, апартаментами, ресторанами, кав’ярнями та іншими об’єктами туристичної інфраструктури).