Транспортні системи та технології перевезень (ДІІТ)
Permanent URI for this community
UKR: Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна "Транспортні системи та технології перевезень" ENG: Collection of scientific works of the Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after academician V. Lazaryan "Transport systems and transportation technologies"
Browse
Browsing Транспортні системи та технології перевезень (ДІІТ) by Subject "access road"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item К вопросу о методике расчета рабочего парка маневровых локомотивов подъездного пути(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Березовый, Николай Иванович; Вернигора, Роман Витальевич; Шепета, Анатолий Максимович; Верлан, Анатолий ИвановичRUS: Выполнен критический анализ существующих методик определения рабочего парка маневровых локомотивов подъездного пути. Приведены результаты расчетов рабочего парка локомотивов для одного из крупных портов Украины с использованием различных методик.Item К вопросу о нормировании продолжительности грузовых операций на грузовых фронтах подъездных путей(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Козаченко, Дмитрий Николаевич; Березовый, Николай Иванович; Вернигора, Роман Витальевич; Шепета, Анатолий МаксимовичRUS: Выполнен критический анализ существующих методик нормирования продолжительности грузовых операций с вагонами на грузовых фронтах подъездных путей и проанализированы факторы, влияющие на эту продолжительность. Приведены результаты хронометражных наблюдений продолжительности грузовых операций для одного из крупных портов Украины.Item Особенности работы подъездного пути «МЗ «ИНТЕРПАЙП СТАЛЬ» при отгрузке готовой продукции на внешнюю сеть(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2013) Березовый, Николай Иванович; Вернигора, Роман Витальевич; Малашкин, Вячеслав ВитальевичRUS: Приведена методика расчета продолжительности погрузки вагонов трубной заготовкой на складе готовой продукции металлургического завода. Рассмотрена технология выполнения маневровых операций для различных вариантов организации перевозки трубной заготовки.Item Розробка структури типового паспорту під’їзних залізничних колій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Малашкін, Вячеслав Віталійович; Арбузов, Максим Анатолійович; Сковрон, Ігор ЯрославовичUKR: В статті виконано короткий опис різноманітності промислових підприємств, що мають на своєму балансі залізничні колії, з’єднані з магістральними залізницями України. Розглянуто специфіку їх роботи у залежності від характеру та обсягів вантажної роботи, довжини залізничних колій, наявності власних локомотивів, технологічних перевезень, тощо. Розглянуто нормативно-правову базу, що регламентує роботу промислового залізничного транспорту та його взаємодію із ПАТ «Українська залізниця». Виконано короткий аналіз документів, що регламентують технічний стан залізничної інфраструктури під’їзних колій та їх фактичний стан. Формалізовано необхідність розробки типового Технічного паспорту (ТП) під’їзних колій промислового підприємства та його основні положення і зміст. Відзначено необхідність внесення змін до документів, що регламентують зміст планів колійного розвитку з метою більш зручної візуалізації та відображення необхідних елементів. Відзначено наявність трудомістких процесів при розробці креслень ТП. Описано програмне забезпечення, розроблене науковцями кафедри станцій та вузлів ДНУЗТ, що дозволяє прискорити розробку та масштабне проектування поздовжніх профілів залізничних колій. Даний програмний продукт на базі введених даних про план та профіль залізничної колії за матеріалами геодезичної зйомки та камеральної обробки їх результатів, автоматизує розрахунки, побудову та оформлення поздовжніх профілів у середовищі AutoCAD та дозволяє суттєво скоротити загальну тривалість усього комплексу проектних робіт та гарантувати високий рівень їх якості. Виконано аналіз основних проблем, пов’язаних з розробкою та модифікацією документації ТП, серед яких виділено тривалий час даного процесу та велика ймовірність наявності редакційних та технічних помилок. З метою прискорення процесу розробки та редагування документації ТП розроблено спеціалізоване програмне забезпечення у вигляді автоматизованого робочого місця, яке дозволяє не тільки формувати пояснювальну записку ТП у відповідності з встановленими нормами, а також вносити до неї зміни і вести журнал змін.Item Шляхи підвищення ефективності функціонування вантажних станцій мережі(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2018) Журавель, Ірина Леонідівна; Журавель, Вячеслав Вікторович; Журавель, Антон ВячеславовичUKR: Мета. Забезпечення потреб клієнтури в перевезеннях вантажів значною мірою залежить від ефективної роботи станцій мережі, в першу чергу, вантажних, на яких виконуються основні обсяги вантажної та відповідної комерційної роботи. Тому виконані аналіз умов і проблем функціонування, дослідження параметрів вагонопотоків, які надходять на станцію та її під’їзні колії і відправляються з неї, та запропоновані шляхи підвищення ефективності роботи вантажних станцій є актуальними. Методика. Для аналізу умов і проблем функціонування вантажних станцій мережі використано системний аналіз. Для дослідження параметрів ва-гонопотоків, які прибувають на станцію та відправляються з неї, використано методи математичної статис-тики. Результати. Досліджено основні числові характеристики випадкових величин тривалості знаходження вагонів на вантажній станції та її під’їзних коліях по елементах, кількості вагонів у групах, які надходять на станцію призначенням на її під’їзні колії, та інтервалу надходження груп вагонів і закони їх розподілу. Наукова новизна. Одержані під час дослідження результати дозволяють підвести наукове підґрунтя щодо вибору доцільних способів підвищення ефективності роботи вантажних станцій у взаємодії з прилеглими під’їзними коліями підприємств. Практична значимість. Урахування стохастичного характеру чинників підвищує адекватність моделювання роботи вантажних станцій. Отримані результати можна застосувати для обґрунтування раціональних шляхів підвищення ефективності функціонування вантажних станцій.