Статті КФКС (ДМетІ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Статті КФКС (ДМетІ) by Subject "bodily-oriented physical education"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості підходів ХІХ – початку ХХ століття, які визначили спрямованість і зміст освітніх систем у фізичному вихованні(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київ, Україна, 2022) Приходько, Володимир Васильович; Дзюбенко, Микола ІвановичUKR: У ХІХ столітті все більш помітним було відособлення двох підходів, які з часом перетворились на тілесно-орієнтоване фізичне виховання, а також непрофесійну (неспеціальну) фізкультурну освіту. Мета статті – розкрити витоки формування суттєво відмінних підходів до спрямованості і змісту систем фізичного виховання дітей та молоді, які з часом отримали теперішнє освітнє оформлення. Методи дослідження: вивчення літератури, абстрагування, аналіз, синтез, ідеалізація та узагальнення. Результат. Потреба у освітній складовій фізичного виховання, спрямованій на становлення свідомого і діяльного діяча фізичної культури і породила явище, яке отримало назву «фізкультурна освіта людини». Заслуга П. Ф. Лесгафта полягає в тому, що він звернув увагу на важливу роль освіти у процесі залучення до занять фізичними вправами. Тема освіти у процесі долучення до надбань фізичної культури стає очевидною, якщо мова йде про формування компетентностей, необхідних для самостійних і результативних занять фізичною культурою.