Навчально-науковий центр "Мости та тунелі"
Permanent URI for this community
UK: Навчально-науковий центр "Мости та тунелі"
EN: Educational and Scientific Center
EN: Educational and Scientific Center
Browse
Browsing Навчально-науковий центр "Мости та тунелі" by Subject "bridge"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Застосування сталевих балок з попереднім вигином в сталезалізобетонних прогонових будовах мостів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Лагоржевський, Іван АнатолійовичUK: В магістерській роботі розроблені варіанти балок та на основі техніко-економічного порівняння виконана розробка конкретного варіанту. Виконаний аналітичний розрахунок плити проїзної частини. Проведено розрахунок сталевих балок з попереднім вигином в сталезалізобетонних прогонових будовах мостів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні параметрів сталевих балок з попереднім вигином в сталезалізобетонних прогонових будовах мостів. Об’єкт дослідження – сталезалізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – напружено-деформований стан прогонової споруди. Метод дослідження – аналітичний.Item Обґрунтування параметрів при проектуванні сталезалізобетонної прогонової споруди(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Щербина, Дарина ІгорівнаUK: В магістерській роботі проведено аналіз проблеми реконструкції, що отримала найбільшу значимість, особливо для мостів, розташованих на магістральних дорогах. Розроблені варіанти капітального ремонту та на основі техніко-економічного порівняння виконана розробка конкретного варіанту. Виконаний аналітичний розрахунок плити проїзної частини. Проведено розрахунок сталезалізобетонних балок мостів з врахуванням особливостей їх роботи. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні параметрів при проектуванні сталезалізобетонної прогонової споруди. Об’єкт дослідження – сталезалізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – напружено-деформований стан прогонової споруди. Метод дослідження – аналітичний.Item Розробка заходів збільшення жорсткості земляного полотна при переході до мостів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Зелінський, Дмитро ВіталійовичUKR: Магістерська робота виконана на 73 сторінках, містить 25 рисунків, 4 таблиць та 11 використаних джерел. В магістерській роботі було розглянуто проблеми роботи перехідних ділянок на підході до мостів. Основна проблема по цьому питанню – різна жорсткість земляного полотна та мостового полотна. Розглянуті методи збільшення жорсткості земляного полотна па підходах до мостів. Проведено розрахунок напружень та переміщень в земляному полотні до та після підвищення жорсткості. Надані рекомендації но цьому питанню.Item Розробка раціональних конструкцій автомобільного шляхопроводу по проїзду О. Гальченко у м. Дніпро(Український державний університет науки і технологій, 2021) Трусов, Сергій ОлеговичUK: Магістерська робота виконана на 90 сторінках, містить 5 ілюстрацій, 5 таблиць та 28 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз сучасного стану автомобільного шляхопроводу по проїзду О. Гальченко у місті Дніпро. Проведене варіантне проектування раціонального варіанту будівництва шляхпроводу. Виконано техніко-економічне порівняння варіантів будівництва, розроблені основи охорони праці та безпеки під час проведення будівництва. Мета роботи – розробка раціональних конструкцій автомобільного шляхопроводу по проїзду О. Гальченко у м. Дніпро. Об’єкт дослідження або розробки – автодорожній шляхопровід. Предмет дослідження – напружено-деформований стан споруди. Метод дослідження – аналітичний.