Випуск 01
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 01 by Title
Now showing 1 - 20 of 33
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Гаврилюк, Володимир ІллічUK: На основі аналізу літературних даних наведено уточнену математичну модель, що описує електромагнітні процеси в рейкових колах під час проходження по ним електрифікованого рухомого складу. Модель враховує індуктивний вплив струму в контактному проводі та розтікання струму в землі. Проведено розрахунки зворотного тяглового струму в рейках і потенціалу рейок на ділянці між локомотивом та тягловою підстанцією. Наведено аналіз результатів.Item Аналіз реформування структур управління залізничним транспортом у розвинених країнах Європи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Бараш, Юрій СавелійовичUK: У статті аналізуються проміжні результати реформування структур управління залізничним транспортом у розвинених європейських країнах після прийняття декларацій Європейського Союзу (ЄС) з цього питання. Зроблено висновок про те, що уряди європейських країн по-різному ставляться до вимог Директив ЄС та не завжди вважають за необхідне реформувати структуру управління залізничним транспортом.Item Аналіз і узагальнення теоретичних положень забезпечення капітального відновлення підприємствами будівельного виробництва(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Радкевич, Анатолій ВалентиновичUKR: У даній статті за допомогою застосування високоефективного потокового алгоритму та з використанням міжсистемних зв’язків, на основі прямих і двоїстих задач розроблені теоретичні положення обґрунтованого вибору підрядчика, своєчасного і ефективного відновлення будівель та споруд.Item Визначення функції напрацювання ізоляції ТЕД за експериментальними даними(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Капіца, Михайло ІвановичUKR: У статті розглянутий один із варіантів визначення функції опірності ізоляції обмоток збудження ТЕД за значеннями зворотної напруги на основі згладжування функцій та теорії відновлення технічних об’єктів.Item Вип. 1 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Вплив уніфікації релейних елементів на надійність систем керування рухомим складом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Дубинець, Леонід Вікторович; Момот, Олександр ІвановичUKR: У статті з використанням теорії імовірності досліджено вплив зменшення типів запасних реле на рівень їхньої безвідмовної роботи. Показана доцільність проведення уніфікації усіх видів реле, які застосовуються у системах керування рухомим складом залізниць, з використанням сучасних мікроконтролерів.Item Динамическое поведение систем с несимметричными кусочно-линейными упругими характеристиками(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Волкова, Виктория ЕвгеньевнаUK: При теоретичному дослідженні коливань виникає необхідність побудови математичної моделі. Для цього використовують дані технічних креслень, описів, а також іншу документацію, яка містить інформацію про структуру і значення окремих параметрів. Проте в деяких випадках ця інформація може бути недостатньою. Ефективним при цьому виявляється використання методів ідентифікації систем. Вони полягають у побудові математичної моделі об'єкта по експериментальних записах.Item Дослідження роботи еластомерних поглинаючих апаратів типу ЕПУ-2, встановлених на вагонах швидкісного поїзда(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Пуларія, Андрій Луарсабович; Шатунов, Олександр Васильович; Грічаний, Микола АндрійовичUK: За результатами експлуатаційних випробувань та випробувань на зіткнення проведена оцінка можливості використання еластомерних поглинаючих апаратів на вітчизняних швидкісних пасажирських вагонах.Item Коливання прогінних будов типу 690/7к під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Распопов, Олександр СергійовичUK: У роботі розглядається поведінка прогінних будов з розрахунковим прогоном 110 м, виготовлених за типовими проектами 690/7 або 690/7К під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів.Item Математическое моделирование загрязнения реки при аварийном сходе цистерн(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Беляев, Николай Николаевич; Зыонг, Н. С.UK: Розроблена математична модель розрахунку динаміки забруднення р. Дніпро при аварійному скиді забруднювача. Модель базується на двовимірних рівняннях річної гідравліки та рівнянні міграції домішки. Наведені результати чисельного моделювання забруднення акваторії при сході залізничних цистерн з мосту.Item Метод автоматизированного измерения контактного давления реле железнодорожной автоматики(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Профатилов, Владимир ИвановичUK: У даній статті запропоновано метод автоматизованого вимірювання контактного тиску реле залізничної автоматики. Метод грунтується на особливостях конструкції електромагнітних реле залізничної автоматики, в яких відпадання якоря здійснюється під дією власної ваги якоря. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності.Item Моделирование процесса защиты воздушной среды от паров аммиака с помощью жидких завес(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Беляев, Николай Николаевич; Коптилая, О. В.RU: Разработана комьютерная модель расчета процесса подачи в облако аммиака воды или кислоты c помощью спринклерных установок. Модель основывается на трехмерном уравнении переноса примеси в атмосфере, записанного как для аммиака, так и для нейтрализатора. Приводятся результаты вычислительного эксперимента.Item Модель плану розподілу порожніх вагонів під навантаження(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Кукушкіна, Ірина МиколаївнаUK: Запропоновано економіко-математичну модель раціонального регулювання потоків порожніх вагонів із врахуванням витрат, що пов’язані з втратами часу вагонами та вантажем у чеканні навантаження, а також на пересування між пунктами навантаження та розвантаження.Item Направления совершенствования современной концепции проектирования жестких стальных бункеров(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Банников, Дмитрий Олегович; Казакевич, Михаил ИсааковичUK: У статті викладені найбільш важливі положення сучасної концепції проектування жорстких сталевих бункерів як окремого класу будівельних конструкцій. Виділені та проаналізовані її недоліки, а також основні проблеми, які перешкоджають створенню достатньо надійної, довговічної та ремонтопридатної конструкції. Разом з цим авторами наводяться власні рекомендації щодо цих проблем вирішення і намічаються подальші перспективи розвитку теорії бункеробудування.Item Обґрунтування наукових напрямків механіки грунтів при підвищенні швидкості рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Костюк, Михайло Дмитрович; Пшінько, Олександр Миколайович; Петренко, Володимир Дмитрович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: Проведені порівняльні розрахунки земляного залізничного полотна та виявлені закономірності впливу навантаження на зміну напружень.Item Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниці(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Рибкін, Віктор Васильович; Курган, Микола Борисович; Халіпова, Наталія Володимирівна; Харлан, Володимир ІвановичUK: Запропонований підхід обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць базується на моделюванні просторових коливань вантажного і пасажирського вагонів, що забезпечує комфортабельність їзди пасажирів при провадженні швидкісного руху.Item Определение эффективной структуры пассажирского поезда(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Босов, Аркадий Аркадьевич; Момот, Е. А.RU: Предложена методика определения вариантов рациональной структуры пассажирского поезда.Item Оптимізація витрат підприємств вугільної промисловості по транспортуванню та переробці сировини(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Михайлова, Тетяна Федорівна; Піскунова, О. В.; Рядно, О. А.; Приходько, П. І.UK: За допомогою математичної моделі лінійного програмування розглянута задача оптимізації затрат по переробці та транспортуванню вугільної сировини.Item Оценка влияния веса поезда на динамическую нагруженность электромеханической части асинхронного тягового привода при коротких замыканиях в цепях питания статорных обмоток(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Бондарев, Александр МатвеевичRU: В статье приведены результаты теоретических расчетов аварийных режимов коротких замыканий в цепях питания статорных обмоток асинхронных тяговых двигателей при троганиях с места локомотива с составом грузового поездаItem Оценка коэффициентов запаса выносливости и эквивалентных по разрушающей способности циклических напряжений по данным натурных испытаний подвижного состава(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Горобец, Владимир ЛеонидовичRU: С целью уточненного определения коэффициентов запаса выносливости несущих конструкций подвижного состава и расчета амплитуд эквивалентных по разрушающей способности симметричных циклов их нагружения предлагается расчетная модель, которая учитывает распределение параметров циклов нагрузки несущей конструкции в эксплуатационных условиях.