Статті КТOЕ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КТOЕ by Title
Now showing 1 - 20 of 62
Results Per Page
Sort Options
Item Non-Productive Losses of Electric Power in the Network Power Supply of Main Railway(X International Conference Modern Electric Traction Rationalization of energy consuming in the rail transport, 2011) Kostin, Nickolai A.; Mishchenko, Tatyana M.; Petrov, Andrey V.; Reutskova, Oksana M.ENG: In article is executed estimation Non-productive losses, as well as factors quality to electric powers in tractive network of the system direct current electric pulling.Item Адгезійний механізм зношування при терті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Артемчук, Віктор Васильович; Грічаний, Микола Андрійович; Лемешев, О. В.UA: У статті розглянуті питання механізму адгезійного зношування. Наведено дію даного виду зносу на прикладі роботи поглинаючого пружинно-фрикційного апарату.Item Визначення параметрів статичних перетворювачів у схемах стендів для випробування тягових двигунів локомотивів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Маренич, Оксана Леонідівна; Безрученко, Валеріан МиколайовичUKR: У статті наведений метод розрахунку параметрів статичних перетворювачів, якими пропонується замінити електромашинні лінійний генератор та вольтододаткову машину у схемі традиційного стенду для випробування тягових двигунів локомотивів.Item Визначення раціонального зменшення втрат активної електроенергії в трансформаторах при їх паралельній роботі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Маренич, Оксана ЛеонідівнаUKR: Проведено дослідження, які дають можливість запропонувати методику визначення коефіцієнта завантаження, при якому один з двох паралельно працюючих живлячих силових трансформаторів доцільно відключити з метою зменшення втрат активної електроенергії в трансформаторах.Item Визначення часових характеристик циклу роботи двигунів пристроїв, які використовуються при ремонті локомотивів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Дубинець, Леонід Вікторович; Маренич, Оксана Леонідівна; Матко, О. Н.UKR: Доведена доцільність визначення часових характеристик циклу роботи двигунів в залежності від особливостей технологічного процесу, який виконується за допомогою певного пристрою. Наводиться відповідна методика.Item Вплив рекуперації та вибігу електрорухомого складу на його енергетичні показники(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Саблін, Олег Ігорович; Нікітенко, Анатолій ВолодимировичUKR: В роботі виконано оцінку впливу рекуперативного гальмування і вибігів електрорухомого складу на якість рекуперованої електроенергії, а також на енергетичні показники електрорухомого складу. Числові розрахунки виконано для трамваїв ТЗД, а також для електровозів ВЛ8, що експлуатуються на ряді ділянок Придніпровської залізниці.Item Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з’єднання буксового вузла рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Викладено результати експериментальних досліджень міцності з’єднання з гарантованим натягом буксового вузла рухомого складу залізниць, внутрішня поверхня внутрішніх кілець підшипників яка була відновлена електролітичним цинкуванням на імпульсно-реверсивному струмі. Проведено порівняльний аналіз структури відновлювального шару та міцності нерухомого з’єднань, кільця яких були відновлені за запропонованою технологією з кільцями відновленими на постійному струмі, а також невідновленими взагалі.Item Гармонійний склад фідерних напруг та струмів при аварійних режимах тягової мереж(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011) Костін, Микола Олександрович; Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті представлено спектральний аналіз перехідних електричних величин в аварійному режимі короткого замикання тягової мережі системи електричної тяги постійного струму. Осцилограми струмів та напруг тягової підстанції, отримані в результаті експериментів на діючій ділянці залізниці, за допомогою дискретного перетворення Фур’є розкладені на гармонійні складові.Item Гармонійний склад фідерних напруг та струмів при аварійних режимах тягової мережі (препринт)(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011) Костін, Микола Олександрович; Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті представлено спектральний аналіз перехідних електричних величин в аварійному режимі короткого замикання тягової мережі системи електричної тяги постійного струму. Осцилограми струмів та напруг тягової підстанції, отримані в результаті експериментів на діючій ділянці залізниці, за допомогою дискретного перетворення Фур’є розкладені на гармонійні складові.Item Гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами різних типів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті розглядається гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами різних типів.Item Дислокаційна модель тертя багатошаруватих покриттів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Для надійної експлуатації існуючого рухомого складу необхідно здійснювати якісний ремонт. Один з напрямів розвитку ремонтного виробництва - розвиток нових технологій відновлення деталей, що зношуються. Розглянута дислокаційна модель тертя та вплив шаруватості на зносостійкість покриттів.Item До питання використання тягових двигунів постійного струму на багатосистемному електрорухомому складі залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Маренич, Оксана Леонідівна; Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті порушені питання доцільності використання тягових двигунів постійного струму на багатосистемному електрорухомому складі залізниць.Item Додаткові втрати електроенергії в тяговій мережі системи електричної тяги постійного струму (препринт)(Національний гірничий університет, Дніпропетровськ, 2011) Петров, Андрій Володимирович; Кійко, Анатолій Іванович; Шейкіна, Ольга ГригорівнаUKR: В статті виконано оцінку додаткових втрат, а також показників якості електроенергії в тяговій мережі системи електричної тяги постійного струму.Item Дослідження процесу короткого замикання у колі опалення електровоза ЧС8(Національна гірнича академія України, Дніпро, 2012) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Маренич, Оксана Леонідівна; Сушкевич, Є. Р.UKR: Досвід виявив, що при виникненні коротких замикань (КЗ) у колі опалення пасажирських вагонів, яке живиться від спеціальної обмотки тягового трансформатора електровоза ЧС8, виникають значні пошкодження електрообладання електровоза, незважаючи на те, що захист спрацьовує в режимі, передбаченому схемою. Для розробки рекомендацій щодо зменшення пошкоджень електрообладнання проведено дослідження з метою визначення струмів КЗ при різних умовах експлуатації.Item Дослідження процесу короткого замикання у колі опалення електровоза ЧС8 (препринт)(Національна гірнича академія України, Дніпро, 2012) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Маренич, Оксана Леонідівна; Сушкевич, Є. Р.UKR: Досвід виявив, що при виникненні коротких замикань (КЗ) у колі опалення пасажирських вагонів, яке живиться від спеціальної обмотки тягового трансформатора електровоза ЧС8, виникають значні пошкодження електрообладання електровоза, незважаючи на те, що захист спрацьовує в режимі, передбаченому схемою. Для розробки рекомендацій щодо зменшення пошкоджень електрообладнання проведено дослідження з метою визначення струмів КЗ при різних умовах експлуатації.Item Дослідження структури багатошарових відновлюючих покриттів, нанесених газотермічним напиленням(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Розглянуті питання, пов’язані з дослідженням структури багатошарових покрить. На зношену поверхню, яку треба відновити, наносили покриття газотермічним методом. При цьому спочатку треба укласти шар із м’якого металу, необхідний для поліпшення зчеплення покриття з основою, а потім наносяться наступні шари, що виконують робочі функції. У такий спосіб вирішується проблема підвищення адгезії зі сполученням необхідних функцій покрить.Item Експлуатаційна надійність контактних з’єднань електропневматичних контакторів та контакторів ЕКГ-8Ж електровозів змінного струму(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Тетерко, O. А.; Баб’як, Микола Олександрович; Костін, Микола ОлександровичUKR: В роботі розглянуті види відмов, які виникають у процесі експлуатації електропневматичних контакторів ПК-96-101. Наведено результати вимірювань контактного опору та температури нагрівання контактних з’єднань електровозів змінного струму. Розглянуто особливості електричної ерозії контактів з різних композиційних матеріалів після натурних випробувань.Item Енергетичні характеристики і показники електротягових мереж системи постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Петров, Андрій ВолодимировичUKR: Представлено методики визначення та результати розрахунків деяких енергетичних характеристик і показників в мережах системи електричної тяги постійного струму. Проаналізовано характер та причини їх поведінки.Item Ефективність компенсації реактивної потужності на ділянці електричної тяги змінного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондар, Ігор Лазаревич; Кагляк, Г. В.; Крушельницька, Ю. С.UK: Приведені дослідження компенсації реактивної потужності: матричний метод аналізу електричних кіл з врахуванням трансформації, розміщення пристроїв компенсації.Item Застосування пакету MATLAB/Simulink для коп’ютерного моделювання перехідних аварійних режимів в системі тягового електропостачання залізниць України(Інститут електродинаміки НАН України, Київ, 2011) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: В статті представлені результати математичного моделювання короткого замикання в системі тягового електропостачання постійного струму без тягового навантаження. Як результат булі визначені перехідні електричні величини та характер їх зміни, які можуть бути застосовані для аналізу аварійного процесу.