Інші праці КІСЕ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КІСЕ by Title
Now showing 1 - 20 of 164
Results Per Page
Sort Options
Item Computing and Optimization for DC Power Systems of Electric Transport(World Scientific Publishing Europe Ltd., London, 2020) Bosyi, Dmytro O.; Sablin, Oleh I.; Kosariev, YevhenENG: In the modern world, further development of society is impossible without environmentally friendly modes of transport and their effective interaction within the framework of Smart Energy and ECO-driving concepts. Written at a time of rapid development of information technologies in various fields, this book serves as a kind of bridge for the introduction of artificial intelligence into the electric transport power supply systems. The calculation models and methods proposed make it possible to choose the most efficient modern equipment for electric power supply of electric vehicles, which, as a result, saves investment costs and reduces time to make decisions for designing complex objects. Insight is also given into building and adjusting Smart Energy class equipment to achieve optimal and economical modes.Item Study of Drag Reduction on a Hypersonic Vehicle Using Aerospike(IGI Global, 2022) Shankar R., Naren; Angelin S., Irish; Pertsevyi, Vitalii A.ENG: Humans longing to fly higher and quicker have prompted the improvement of hypersonic vehicles. Typically, hypersonic streams are described by high temperature field and a thin layer of shock close to the object wall or the body surface. To ease the reduction of thermal loads, a blunt nose is forced in a hypersonic vehicle which is more imperative. In any case, increase in the wave drag is one of a quick outcome of a constrained bluntness. Consequently, investigation in hypersonic field is constantly fixated on the wave drag decrease. The entire flow features around the blunt body gets changed because of the attachment of spike infront of the vehicle. This chapter aims to give a detailed review of a hypersonic vehicle that involves an aerospike design in front of the blunt body which tends to reduce the drag at the forebody. Views of various researchers are investigated and efforts are taken to summarize the reported results on how the drag has been reduced using aerospike technique.Item Автоматизація систем електропостачання(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Ляшук, Віталій Михайлович; Земський, Денис РомановичUKR: Методичні рекомендації містять основні теоретичні положення для засвоєння матеріалу, інструкції до виконання лабораторних робіт, вимоги до аналізу результатів та оформлення робіт. У методичних вказівках наведено принципові схеми експериментальних установок, завдання, рекомендації щодо проведення дослідів та самостійної обробки результатів виміру, контрольні запитання для самоперевірки. Методичні рекомендації призначені для використання студентами всіх форм навчання спеціальності 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка під час проведення лабораторних робіт з дисципліни «Автоматизація систем електропостачання» та їх самостійної роботи, можуть бути використані слухачами інституту післядипломної освіти.Item Автоматизована система моніторингу та прогнозування технічного стану обладнання тягових підстанцій(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Міронов, Дмитро Вікторович; Сиченко, Віктор Григорович; Матусевич, Олександр ОлександровичUKR: Автоматизована система моніторингу та прогнозування технічного стану обладнання тягових підстанцій містить блок автоматичного вводу даних, блок формування діагностичної моделі, інформаційну базу даних, блок редагування експлуатаційних характеристик електрообладнання, блок редагування структури тягової підстанції, блок накопичення статистики відмов та проведення ремонтно-профілактичних робіт, блок виведення діагностичної інформації. Система містить блок розрахунку узагальнених діагностичних показників контрольованого обладнання на основі експлуатаційних даних, блок розрахунку фактичного залишкового ресурсу, блок формування прогнозної моделі, блок розрахунку ремонтних пріоритетів в залежності від фактичного та прогнозованого технічного стану електрообладнання та блок формування відкоригованих графіків ремонтно-профілактичних робіт.Item Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 2002-02-05) Кузнецов, Валерій ГеннадійовичUKR: У дисертації розроблена нова автоматизована система обліку і контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць (АСКОЕ), що відрізняється розширеними функціями, що дозволяють впливати на економію електроенергії. У числі додаткових функцій АСКОЕ – раціональне переведення тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів.Item Анализ методов антикоррозионной защиты подземных сооружений(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1974-12-20) Дьяков, Виктор АлексеевичRUS: В работе рассматривается метод определения потенциалов рельсов за время хода электровоза по межподстанционной зоне. Потенциал и энергию токоведущих рельсов предлагается использовать для защиты подземных сооружений от электрокоррозии.Item Аналіз ефективності використання електричного транспорту в концепції Smart-місто(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Кроква, Олександр ВасильовичUKR: Магістерська робота: 80 сторінок, 3 частин, 13 рисунків, 10 використаних джерел. Об’єкт дослідження – визначення концепції Smart-міста і його ключових елементів та оцінка показників ефективності міста. Мета роботи – дослідження та аналіз ефективності в використанні електричного транспорту при реалізації концепції Smart-місто. Методи дослідження – оцінки ефективності використання електротранспорту (економічні, екологічні, соціальні показники) та сучасні технології електротранспорту: електробуси, трамваї, метро, легкорейковий транспорт. Одержані результати – обґрунтування актуальності дослідження для міських територій і пропозиції щодо оптимізації та розширення використання електричного транспорту, порівняльний аналіз із традиційним транспортом.Item Аналіз показників надійності ТП Д(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Панасенко, Денис КостянтиновичUKR: Магістерська робота: 64 сторінки, 3 частини, 25 рисунків, 6 таблиць, 16 використаних джерел. Об’єкт дослідження – обладнання підстанцій. Мета роботи – підвищення надійності тягових підстанцій шляхом заміни обладнання. Методи дослідження. Основні теоретичні положення магістерської роботи отримані за допомогою математичного апарату теорії надійності та теорії графів. Одержані результати: - поставлені задачі дослідження; - описані існуючі та перспективні схемні рішення ТП - проведений аналіз показників надійності прийнятої схеми.Item Багатоступеневий електромагнітний прискорювач(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Зубенко, Василь АнатолійовичUK: Багатоступеневий електромагнітний прискорювач складається з феромагнітного об'єкту, направляючої немагнітної труби, на якій розташовані тягові котушки, зарядного пристрою та конденсаторного накопичувача електричної енергії, силових транзисторних ключів високої та низької сторін, зворотних та розподільчих діодів, датчика струму, мікропроцесорної системи керування. В схему додатково включені підсилювач, компаратор з гістерезисом, логічні елементи.Item Варіантні розрахунки для оптимізації проектування електричних підстанцій(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Більцан, Костянтин МиколайовичUKR: Магістерська робота виконана на 56 сторінках, містить 15 рисунків, 2 таблиці, 14 використаних джерел. В магістерській роботі вивчені особливості схемних рішень тягових підстанцій на відпайках; проаналізовані нові схемні рішення РП живлячої напруги для ТП на відпайках; проведений огляд методик визначення показників надійності; проведено оцінку надійності схемних рішень розподільчих пристроїв живлячої напруги та вибрана оптимальна схема для тягових підстанцій на відпайках. Мета роботи – підвищення надійності розподільчих пристроїв живлячої напруги тягових підстанцій на відпайках шляхом зміни типових схем на більш надійні. Об’єкт дослідження – розподільчі пристрої підстанцій. Методи дослідження. Основні теоретичні положення магістерської роботи отримані за допомогою математичного апарату теорії надійності та теорії графів.Item Дoслідження небaлaнсів електрoенергії нa підстaнції A(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Деревенць, Ілля СергійовичUKR: Магістерська робота: 68 сторінок, 3 частини, 16 рисунки, 3 таблиці, 15 використаних джерел. Об’єкт дослідження – витрати електроенергії на підстанції. Мета роботи – удосконалення системи небалансів електроенергії. Методи дослідження. Основні теоретичні положення магістерської роботи отримані за допомогою математичного апарату дослідження графіків. Одержані результати: – проаналізовані питання виникнення небалансів – описана система обліку достовірності електроенергії , – проведено дослідження небалансів на підстанції А.Item Дослідження впливу освітлення на робоче середовище(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Мітяєв, Дмитро МихайловичUKR: Магістерська робота: 90 сторінок, 3 частини, 36 рисунків, 34 таблиці, 32 використаних джерел. Об’єкт дослідження – шкільний заклад. Мета роботи – дослідження впливу освітлення на робоче середовище. Методи дослідження –¬ теоретичні методи аналізу літератури, експериментальні спостереження, інструментальні вимірювання та статистична обробка отриманих даних. Одержані результати: - проаналізовані вимоги до освітлення робочого середовища; - досліджено вплив освітлення на робоче середовище; - обґрунтовані прийняті рішення.Item Дослідження впливу стабілізації напруги 3,3 кВ на ефективність роботи системи електропостачання на дільниці Д-Ч(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кашин, Денис ОлександровичUKR: Магістерська робота виконана на 63 сторінці, містить 22 ілюстрації та 16 використаних джерел. Розглядається розробка методології розрахунку електричних схем розподіленого електропостачання, оптимізація параметрів розподіленої системи. Головною метою є стабілізація рівня напруги на рівні максимально економічно ефективному та зменшення втрат в контактній мережі. Пропонується структурна схема тягового агрегату для підстанцій з вольтододатковими перетворювачами на кожен фідер, які використовують широтно-імпульсну модуляцію з частотою 5 кГц на IGBT, і можливістю регулювання рівня напруги, незалежно, по кожному фідеру. Результати досліджень можуть бути використані при впровадженні швидкісного руху на території України, для забезпечення необхідного рівня напруги та пропускної здатності. Результати можна використати при впровадженні пристроїв поліпшення якості електроенергії на електроенергетичних об’єктах електрифікованих залізниць.Item Дослідження газодинамічних процесів у двофазному середовищі факелу розпиленої рідини та вибір раціональних параметрів обприскувача залізничного полотна(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Козачинська, Анна ВолодимирівнаUKR: Магістерська робота: 84 c., 11 рис., 7 табл., 10 джерел. Об’єкт дослідження – процеси, що відбуваються у двофазному середовищі факелу розпиленої рідини. Мета роботи – побудувати математичну модель газодинамічних процесів у двофазному середовищі (повітря-краплини) факелу розпиленої рідини, та вибрати раціональні параметри обприскувача залізничного полотна. Методи дослідження – аналітичні та чисельні методи.Одержані результати – побудована математична модель газодинамічних процесів у двофазному середовищі факелу розпиленої рідини. Складена програма для ПЕОМ, що дозволила провести розрахунки за математичною моделлю, виконати аналіз отриманих результатів та вибрати раціональні параметри обприскувача залізничного полотна. Для зниження впливу бокового вітру діаметр крапель форсунок розпилювання гербіциду має бути з дисперсністю 200...300 мкм, кутом факелу 90o, початковою швидкістю краплин 12...15,5 м/с. Визначена відстань між форсунками обприскувача ~0,34...0,5 м. Швидкість бічного вітру при обприскуванні повинна бути не більше 1 м/с.Item Дослідження динаміки горіння пилоповітряної суміші в однородному потоці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Грицаєнко, Владислав ОлександровичUKR: Магістерська робота: 76 сторінок, 3 частини, 16 рисунків, 1 таблиця, 20 використаних джерел Об’єкт дослідження – процеси та хімічні реакції, що відбуваються при згорянні пилоповітряної суміші в однородному потоці. Мета роботи – розробка математичної моделі, проведення розрахунків та обґрунтування динаміки згоряння пилоповітряної суміші в однородному потоці. Методи дослідження – аналітичні методи розрахунку, чисельні методи розв'язку диференціальних рівнянь, розрахунок хімічних реакцій згоряння пилоповітряної суміші. На основі законів збереження маси, імпульсу та енергії побудована математична модель згоряння частинок вугілля в пилоповітряній суміші. Рівняння моделі враховують основні хімічні реакції, вміст вуглецю в вугіллі, концентрації повітря, дисперсність частинок та їх коефіцієнт форми. Проведено розрахунки для одновимірного потоку. В результаті отримано залежності зміни температур частинок і газу, їх швидкості та концентрації продуктів реакцій на довжині 1 м. Визначено положення максимуму температур в залежності від діаметру частинок та їх коефіцієнту форми.Item Дослідження доцільності електропостачання контактної мережі з живленням підвищеною напругою через перетворювачі на ділянці Дніпро-П'ятихатки(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Махортов, Євгеній ЮрійовичUKR: В даній роботі особливу увагу хотів би звернути на використанні методу перетворення напруги постійного струму з використанням ланки високої частоти для перетворення напруги рівня 6,6кВ в напругу 3,3кВ для живлення електричного транспорту, наводиться опис і принцип роботи перетворювача напруги. Для того щоб можливо було збільшити обсяг перевезень на залізниці необхідно нарощувати їх проїзну здатність. Для реалізації цієї мети здійснюються заходи щодо збільшення швидкості руху та вагових норм поїздів, створюються нові електровози більшої потужності, розробляються способи посилення електропостачання тяги постійного струму. Мета дослідження, забезпечення стабільного рівня напруги у тяговій мережі при живленні підвищеною напругою через перетворювачі Об’єкт дослідження- Система тягового електропостачання постійного струму.Item Дослідження енергетичних процесів при рекуперації електроенергії в системі тягового електропостачання(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Краснощокова, Ганна ВіталіївнаUKR: Магістерська робота: 84 сторінки, 3 частини, 61 рисунок, 4 таблиці, 17 використаних джерел. Аналіз стану електричних процесів в процесах передачі, перетворення та споживання енергії різними видами транспорту через основи інтелектуалізації електроенергетичних систем та системи енергозабезпечення транспорту; Вивчення рекуперації електричної енергії через застосування накопичувачів енергії та процесу рекуперації інверторами на тягових підстанціях постійного струму; Дослідження ефективності використання накопичувачів електроенергії для метрополітену та міського наземного транспорту. Мета роботи - дослідити процес рекуперації електроенергії в системі тягового електропостачання постійного струму. Об’єкт дослідження - процес рекуперації електроенергії в системі тягового електропостачання постійного струму. Методи дослідження – вивчення розподілу та споживання енергії рекуперації в системах електрифікованого транспорту, імітація моделювання схеми електропостачання метрополітену та міського транспорту.Item Дослідження ефективності застосування накопичувачів для відновлюваних джерел енергії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Наумов, Євген ОлеговичUKR: Магістерська робота: 57 сторінок, 3 частин, 16 рисунків, 4 таблиць, 19 використаних джерел. Об’єкт дослідження – структура, принцип роботи та використання паливних елементів. Мета роботи – дослідження принципу роботи паливного елемента та визначення його ефективності. Методи дослідження – узагальнення і аналіз матеріалів науково - технічної літератури, методи обробки статистичних даних, методи теоретичних та експериментальних досліджень. Одержані результати – в результаті проведеного дослідження було встановлено, що використання установки для виробництва водню через електроліз та подальшого перетворення його в електричну енергію через паливний елемент є економічно доцільним при певних умовах, таких як різниця в тарифах на електричну енергію в різні години добиItem Дослідження ефективності застосування накопичувачів електроенергії в системах тягового електропостачання постійного струму.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Міненко, Каріна АндріїївнаUKR: В магістерській роботі було проведено аналіз застосування сучасних накопичувачів електроенергії в системах електропостачання та показані їх переваги та недоліки. Розглянуто методи моделювання режимів роботи системи тягового електропостачання з накопичувачами та показано спосіб раціонального управління енергообмінними режимами накопичувача. Розроблено модель системи електропостачання електричного транспорту з накопичувачами електроенергії, виконано порівняння ефективності використання накопичувача електроенергії для різних систем живлення електротранспорту. Метою досліджень є оцінка ефективності застосування накопичувачів електроенергії у системі тягового електропостачання постійного струму. Об’єкт дослідження – ділянка залізниці електрифікована на постійному струмі.Item Дослідження ефективності компенсації реактивної потужності в розгалуженій мережі електропостачання торгівельного комплексу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Захарчук, Костянтин ВолодимировичUKR: Магістерська робота: 74 сторінки, 3 частини, 19 рисунків та 17 джерел. Об’єкт дослідження – установки компенсації реактивної енергії. Їх роль та перспективи розвитку. Мета роботи – дослідження та аналіз ефективності використання компенсаційних установок при експлуатації поточних та будівництві нових рітейл магазинів та торгових центрів. Методи дослідження – оцінка ефективності застосування компенсаційних установок (економічні, екологічні, експлуатаційні показники) та сучасні технології застосування та управління: приміські магазини, супермаркети, гіпермаркети, логістичні центри. Одержані результати – обґрунтування актуальності дослідження для нових та існуючих магазинів і пропозиції щодо оптимізації та заміни на нові компенсаційні установки, порівняльний аналіз з наявними видами обладнання.