Інші праці КПтаІМ (ДМетІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КПтаІМ (ДМетІ) by Title
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Ways to Develop Critical Thinking in English Classes(ПП «Ліра ЛТД», Дніпро, 2022) Kyrpyta, Tamara V.ENG: The article discusses methods and approaches to organizing a foreign language class in such a way that it promotes the development of critical thinking in students. The main stages of the critical thinking teaching methodology are highlighted, and sample tasks for each stage are provided.Item Латинська мова(ІПБТ УДУНТ, 2022) Проніна, Ганна Михайлівна; Абрамова, Олена ВікторівнаUKR: Містить основні відомості з фонетичного та лексико-граматичного устрою латинської мови, а також вправи, крилаті вислови та автентичні тексти для опрацювання. Призначений для студентів спеціальності 035 – Філологія, спеціалізації 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська (бакалаврський рівень).Item Латинська мова : навчально-методичні рекомендації до практичних занять(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Проніна, Ганна Михайлівна; Абрамова, Олена ВікторівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами денної форми навчання спеціальності 035 Філологія (бакалаврський рівень) на практичних заняттях з дисципліни «Латинська мова». Наведено перелік тем практичних занять, що супроводжуються навчальними матеріалами та засобами для самоконтролю у вигляді тренувальних вправ та завдань, а також перелік посилань.Item Множинність інтерпретацій «Оберту гвинта» Генрі Джеймса(СГ НТМ «Новий курс», Харків, 2021) Кирпита, Тамара ВолодимирівнаUKR: Стаття призначена інтерпретації новели Генрі Джеймса. Досліджено стилістичні та композиційні засоби, за допомогою яких втілюється цілеспрямована двозначність оповідання. Підкреслено важливу роль літературних експериментів Джеймса в подальшому формуванні та розвитку модерністської літературної традиції.Item Мовне втілення категоріі страшного в повісті Дж. Ш. Ле Фаню «Кармілла»(ПП «Ліра ЛТД», Дніпро, 2022) Кирпита, Тамара Володимирівна; Давидова, Тетяна АнатоліївнаUKR: У статті розглядається страх як один з ключових концептів культури, а також його втілення у повісті Дж. Ш. Ле Фаню «Кармілла». Аналізуються погляди видатних філософів на феномен страху та його зв’язок з ключовими естетичними категоріями.Item Переклад у галузі металургії, економіки і менеджменту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Шаркова, Наталія ФедорівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами безвідривної форми навчання спеціальності «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» (бакалаврський рівень) під час практичних занять з дисципліни «Переклад у галузі металургії, економіки і менеджменту». Навчально-методичні рекомендації базуються на аналізі текстів та доповнені різними лексичними тренувальними вправами, призначеними для засвоєння матеріалу, а також тренування словникового запасу, словотворчих моделей, передбачених програмою з даної дисципліни.Item Практичний курс англійської граматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Абрамова, Олена Вікторівна; Проніна, Ганна МихайлівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами денної форми навчання спеціальності 035 Філологія (бакалаврський рівень) під час практичних занять з дисципліни «Практичний курс англійської граматики». Наведено перелік тем практичних занять, що супроводжуються теоретичним матеріалом, практичними завданнями (підстановчі, трансформаційні, вправи на переклад тощо) та тестами для самоконтролю.Item Роман Джеймса Стівенса «Глечик золота» й ірландський національно-визвольний рух(el-conf.com.ua, 2022) Кирпита, Тамара ВолодимирівнаUKR: У статті розкривається вплив політичних поглядів ірландського письменника Джеймса Стівенса на його творчість, зокрема, на його найвідоміший роман «Глечик золота». У романі відобразилося прагнення ірландського суспільства до незалежності, до національного самовизначення. Читаючи роман, легко помітити, що його автор був ідейно близьким до руху «Ірландського Відродження», метою якого було оживити міфи і легенди Ірландії й сприяти розвитку нової літературної традиції, пов'язаної з національним визволенням.Item Іноземна мова в IT(Український державний университет науки і технологій, Дніпро, 2023) Кирпита, Тамара Володимирівна; Давидова, Тетяна АнатоліївнаUKR: Методичні вказівки містять завдання для самостійного вивчення основних розділів граматики англійської мови і розвитку навичок вживання комп’ютерної термінології, тестові завдання для контролю знань, тексти для читання та розуміння іноземного матеріалу. Призначено для студентів спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення у промисловості і бізнесі (бакалаврський рівень).Item Іноземна мова за професійним спрямуванням : навчально-методичні рекомендації до практичних занять(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Шаркова, Наталія ФедорівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами безвідривної форми навчання спеціальності 132 «Матеріалознавство» (бакалаврський рівень) під час практичних занять з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Методичні вказівки базуються на аналізі текстів та доповнені різними лексичними та граматичними тренувальними вправами, призначеними для засвоєння матеріалу, а також тренування словникового запасу, словотворчих моделей, передбачених програмою з даної дисципліни.Item Іноземна мова. Частина ІІ: магістерський рівень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Давидова, Тетяна Анатоліївна; Кирпита, Тамара ВолодимирівнаUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами безвідривної форми навчання спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» (магістерський рівень) під час виконання практичної роботи з дисципліни «Іноземна мова». Навчально-методичні рекомендації забезпечені текстами, метою яких є навчання різним видам читання; вправами на засвоєння термінологічної лексики, перекладу, та контролю розуміння змісту прочитаного матеріалу, а також нормативним курсом англійської граматики для вивчення.