Інші праці КВПС
Permanent URI for this collection
ENG: Other works of DMTS
Browse
Browsing Інші праці КВПС by Title
Now showing 1 - 20 of 65
Results Per Page
Sort Options
Item Вузол низу взуття(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Бондаренко, Борис МавровичUK: Вузол низу взуття містить підошву і підбор з пружних матеріалів, а також пристрій для запобігання ковзання взуття, який виконаний у вигляді металевих стержнів з загостреними кінцями, закріпленими в підошві. Стержні виконані механічно-висувними по всій підошві і розташовані в керованих, опорно-фіксуючих елементах, які з'єднані послідовно за допомогою гнучкої тяги з перемикачем положення.Item Вузол низу взуття (патент 75634)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Бондаренко, Борис МавровичUK: Запропонований вузол низу взуття містить підошву і підбор з пружних матеріалів, а також пристрій для запобігання ковзанню взуття, який виконаний у вигляді металевих стержнів з загостреними кінцями, закріпленими в підошві. Стержні виконані механічно-висувними по всій підошві і розміщені в керованих упорно-фіксуючих елементах, які з'єднані послідовно за допомогою гнучкої тяги з перемикачем положення. При цьому перемикач положення є електромеханічним, його вхід дротами безпосередньо з'єднаний з розміщеним в підошві приймачем сигналу керування з дистанційного пульта.Item Вібраційний коток-модуль(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Богомаз, Володимир Миколайович; Главацький, Казимир Цезарович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Середа, Оксана ВолодимирівнаUKR: У внутрішній порожнині корпуса вібраційного котка-модуля на водилах встановлені двигуни з керованою частотою і фазою обертання валів із закріпленими на їх консольних частинах валів дебалансами. Водила з'єднані з співвісними концентричними валами, до вихідних торців яких прикріплені циліндричні зубчасті колеса, які знаходяться в зачепленні з відповідними шестернями, встановленими на ведучих валах привідних двигунів. Причому на кожному зі співвісних концентричних валів встановлено одне або декілька водил, залежно від розмірів корпуса котка-модуля та від бажаних діапазонів вектора збурюючих сил, на кожній з консолей співвісних концентричних валів розміщені елементи незалежного керування двигунами, а корпус котка-модуля закріплений на допоміжній рамі. Технічний результат: створення можливості дистанційного регулювання вектора збурюючої сили за рахунок різної частоти і фази обертання дебалансів і валів та напрямку обертання дебалансів і водил.Item Вібраційний коток-модуль (патент 98359)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2012) Богомаз, Володимир Миколайович; Главацький, Казимир Цезарович; Паєвський, Ярослав Миколайович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня, Віталій МиколайовичUKR: Вібраційний коток-модуль містить корпус, вали, дебаланси, зубчасті колеса та водила. На внутрішній поверхні корпусу симетрично закріплені сонячні циліндричні зубчасті колеса, в зачепленні з якими попарно знаходяться циліндричні зубчасті колеса зі знімними симетрично встановленими дебалансами, встановлені на водилах, з'єднаних з співвісними концентричними валами, до вихідних торців котрих прикріплені циліндричні зубчасті колеса, які знаходяться в зачепленні з відповідними шестернями, встановленими на ведучих валах приводних двигунів, причому на кожному з співвісних концентричних валів може бути встановлено одне або кілька водил залежно від розмірів корпусу котка-модуля та від бажаних діапазонів вектора збуджуючих сил, а корпус котка-модуля закріплений на допоміжній рамі. Технічний результат: спрощення конструкції, підвищення надійності при роботі на вібраційних режимах, створення можливості регулювання вектора збурюючої сили за рахунок різної частоти обертання дебалансів та підвищення якості ущільнення ґрунту.Item Відновлення залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Радкевич, Анатолій Валентинович; Северин, Олександр Петрович; Баб’як, Микола Олександрович; Яковлєв, Сергій Олександрович; Крамар, Ігор Євгенович; Шаптала, Олександр Іванович; Бичков, Валерій ВолодимировичUKR: Посібник містить основні принципи організації робіт з відновлення земляного полотна, споруд та верхньої будови залізничної колії. Розроблений відповідно до програми підготовки офіцерів запасу за військово-обліковою спеціальністю «Застосування військових частин і підрозділів із відновлення та будівництва об’єктів національної транспортної системи». Призначений для опанування навчальних дисциплін «Відновлення залізниць», «Тактико-спеціальна підготовка» зі спеціальності «Залізничні споруди та колійне господарство». Може використовуватися під час підготовки фахівців інших спеціальностей.Item Відновлення штучних будов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2018) Радкевич, Анатолій Валентинович; Лісняк, Михайло Опанасович; Горбатюк, Юрій Миколайович; Лихопьок, Павло АнанійовичUKR: У навчальному посібнику наведені основні відомості про штучні будови на залізницях. Надані зaгальнi положення про їх відновлення, загальні відомості про будівельні матеріали, які використовуються пpи цьому, запропоновані розрахунки навантажень й інших nоказників. Oпиcaнo можливі руйнування мостів та труб, технологію спорудження пальових фундаментів військових залізничних мостів.Item Гаситель коливань рейкового транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Главацький, Казимир Цезарович; Івін, Віталій Федорович; Козак, Володимир Володимирович; Мямлін, Сергій Віталійович; Радкевич, Анатолій Валентинович; Самарець, Григорій Кирилович; Стеценко, Іван Дмитрович; Яковлєв, Сергій ОлександровичUKR: Гаситель коливань рейкового транспортного засобу має пружини, розташовані між надресорною балкою та не обресореною частиною візка, і поглинач енергії коливань. Поглинач енергії коливань розташований у корпусі, прикріпленому до не обресореної частини візка, має ведучий і ведений вали, сполучені між собою спіральною пружиною, зовнішній кінець якої з'єднаний із чашею ведучого вала, а внутрішній - з веденим валом. При цьому на ведучому валу є обгінна та запобіжна муфти, храпове колесо з підпружиненою собачкою, шарнірно прикріпленою до корпусу, а ведуча частина обгінної муфти у вигляді зубчастого колеса вільно посаджена на вал і кінематично зв'язана із зубчастою рейкою, прикріпленою до надресорної балки. При цьому ведений вал, за допомогою сполучної муфти, з'єднаний з генератором електричного струму.Item Грунтоущільнювальна машина (патент 98823)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2012) Главацький, Казимир Цезарович; Небесний, Михайло Костянтинович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир ЕдуардовичUK: Грунтоущільнювальна машина містить базовий елемент, робочі органи віброкоткового типу, дебаланси вібраційної системи, пружини, амортизатори. Один з віброкотків шарнірно закріплений на вилкоподібній рамі, шарнірно прикріпленій до базового елемента, в середній частині якого встановлена віброплощадка з механізмом її переміщення відносно базового елемента, при цьому опорна частина осі віброкотка встановлена у прямокутному прорізі вилкоподібної рами між двома пружними елементами, вилкоподібна рама додатково шарнірно з'єднана з базовим елементом, гідроциліндрами, гідроамортизаторами з пружинними елементами, корпус віброплощадки за допомогою гідроциліндрів з'єднаний з базовим елементом, а за допомогою кривошипів і тяг, встановлених у сферичних підшипниках, - з робочим органом, кривошип і тяги шарнірно з'єднані, робочий орган віброплощадки і котки містять вібромодулі з керованим вектором збурюючої сили, між робочим органом віброплощадки і її корпусом та шарнірами тяг встановлені пружні елементи, а сферичні підшипники закріплені в корпусі віброплощадки. Технічний результат: підвищення ефективності використання ґрунтоущільнювальної машини при ущільненні зв'язних і незв'язних ґрунтів, збільшення загальної товщини їх ущільнення за один прохід, створення можливості переміщення машини з місця в будь-якому напрямку у площині поверхні ущільнюваного матеріалу та можливості зменшення відхилень поверхні ущільненого матеріалу від площинності.Item Гідравлічний кран-маніпулятор(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Радкевич, Анатолій Валентинович; Яковлєв, Сергій Олександрович; Бондаренко, Борис МавровичUKR: Гідравлічний кран-маніпулятор містить поворотну стійку з встановленою на ній телескопічною стрілою, вантажозахватним органом, слідкуючою системою, гідравлічним приводом та електронною системою управління. Кран установлений на самохідному шасі, оголовок його стріли виконаний у вигляді кутової секції зі з'єднуючою обоймою, фіксуючою віссю, гідроциліндром нахилу кутової секції. Кран має блок комп'ютерного керування сумісною роботою декількох кранів.Item Електромеханічний вузол низу взуття(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Бондаренко, Борис МавровичUK: Електромеханічний вузол низу взуття містить у собі підошву і підбор з пружних матеріалів, а також пристрій для запобігання ковзання взуття, що виконано у вигляді металевих стрижнів з загостреними кінцями. Кожний із стрижнів має індивідуальний висувний пристрій, кожен з яких електрично з'єднаний з приймачем сигналу керування, а також з елементами живлення, розміщеними в підошві.Item Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської наукової конференції «Логістика і транспортна безпека: проблеми та перспективи розвитку в контексті аналізу сучасних викликів, загроз»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022)UKR: Всеукраїнська науково – практична конференція “Логістика і транспортна безпека: проблеми та перспективи розвитку в контексті аналізу сучасних викликів, загроз”, науковий форум що став майданчиком обміну думок науковців з більш чим шести наукових шкіл вищих навчальних закладів України і провідних науковців з Євросоюзу щодо проблем логістики і транспортної безпеки, та перспектив розвитку їх в контексті аналізу сучасних викликів, загроз. Збірник наукових праць становить інтерес для наукових працівників, викладачів, офіцерів Держспецтрансслужби а також студентів вищих навчальних закладів.Item Исследование, разработка и технико-экономическое обоснование типового ряда промышленных электровозов(Типография политехнический институт, г. Новочеркасск, 1970) Бондаренко, Борис МавровичRU: Проведен всесторонний анализ технического состояния промышленного железнодорожного транспорта, а также, исследованы различные условия его эксплуатации. Систематизированы разнообразные требования, предъявляемые заказчиками к промышленным локомотивам.Item Колодка гальмівна для однобічного гальмування(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Бондаренко, Леонід Миколайович; Бондаренко, Борис МавровичUK: Колодка гальмівна для однобічного гальмування з твердими вставками, які перекривають фрикційну частину колодки по всій ширині. Відносно горизонтальної осі колодки тверді вставки мають різну довжину, яка визначається величиною кута колодки між горизонтальною віссю та одним з кінців колодки.Item Колісна пара рухомого складу для двох стандартів ширини колії(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Мямлін, Сергій Віталійович; Бондаренко, Борис Маврович; Косяк, Вікторія Миколаївна; Бондаренко, Олексій БорисовичUK: Колісна пара рухомого складу для двох стандартів ширини колії складається з осі, та розташованих на ній коліс. Одне з коліс виконане комбінованим одночасно для двох колій різної ширини і має дві поверхні з колами кочення різного діаметра, які відрізняються одне від одного на висоту гребеня колеса, а від діаметра іншого колеса вони відрізняються на половину висоти гребеня колеса, одне коло більше, а друге - менше. При цьому одне колесо з'єднане з віссю пресовою посадкою, а комбіноване колесо змонтовано на роликових підшипниках з можливістю вільного обертання.Item Колісна пара рухомого складу для колій різної ширини(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Бондаренко, Борис Маврович; Бондаренко, Олексій БорисовичUK: Колісна пара рухомого складу для колій різної ширини складається з осі і ходових коліс. На осі розміщена додаткова пара коліс під іншу ширину колії, при цьому вони мають діаметр, який відрізняється від діаметра першої пари на висоту гребеня колеса.Item Кінематична схема привода аксіальнопоршневого насоса екскаватора ЕОВ-4421(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2012) Храмцов, Анатолій Миколайович; Пацановський, Сергій ВолодимировичUKR: Кінематична схема привода аксіальнопоршневого насоса екскаватора ЕОВ-4421 містить пусковий двигун, основний двигун, аксіальнопоршневий насос та фрикційну муфту.Item Легковий причіп для перевезення довгомірних матеріалів(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Храмцов, Анатолій Миколайович; Боренко, Микола ВіталійовичUKR: Легковий причіп для перевезення довгомірних матеріалів містить кузов, раму та колеса. В рамі причепа встановлено висувне днище.Item Матеріали доповідей ІI Міжнародної· науково-практичної конференції «Логістика і транспортна безпека: проблеми та перспективи розвитку в контексті аналізу сучасних викликів і загроз»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро ; ФОП Середняк Т. К., 2023)UKR: Матеріали доповідей II ї Міжнародної науково-практичної конференції «Логістика і транспортна безпека: проблеми та перспективи розвитку в контексті аналізу сучасних викликів і загроз» присвячені проблемам забезпечення стійкості та безпеки транспортних систем а також логістичної інфраструктури (складської і транспортної) України в умовах воєнного стану, оцінці перспектив використання сучасних інформаційних рішень у післявоєнному відновлення транспортної інфраструктури України та поглиблення інтеграції національної транспортної мережі в Транс’європейську мережу. Забезпечення висвітлення міжнародного обміну досвідом організації логістичних процесів в кризових умовах. Якісний професійний нетворкінг.Item Морально-психологічне забезпечення підрозділів Держспецтрансслужби(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Остапенко, Ігор Сергійович; Герасимчук, Олександр Ананійович; Крамар, Ігор Євгенович; Шаптала, Олександр Іванович; Яковлєв, Сергій Олександрович; Жінчина, Світлана МиколаївнаUKR: Матеріал навчального посібника базується на чинних нормативно-правових документах із питань морально-психологічного забезпечення Збройних Сил України, Державної спеціальної служби транспорту, що містять різні визначення і трактування положень та складників цього виду забезпечення під час виконання завдань з підтримання стабільної роботи транспорту в мирний час і в особливий період. Для здобувачів вищої освіти Українського державного університету науки і технологій, офіцерів структур із морально-психологічного забезпечення, командирів підрозділів Держспецтрансслужби.Item Настільний свердлильний верстат(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Храмцов, Анатолій Миколайович; Боренко, Микола ВіталійовичUKR: Настільний свердлильний верстат складається з колони, шпиндельної бабки з важелем підйому та затиску, електродвигуна, зубчастої рейки та станини з робочим столом. Встановлено рухомий робочий стіл з ручками підйому та важелем затиску.