Бакалаврські випускні роботи кафедри Рухомий склад залізниць і колій (КРС ЛІ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/15440
ENG: Bachelor's theses of the Department of Rolling Stock of Railways and Tracks (LI)
Browse
Item Аналіз впливу експлуатації нового типу локомотива на показники роботи депо «Ковель»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Войтюк, Дмитро ВікторовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 64 сторінках, містить 0 ілюстрацій, 6 таблиць та 15 використаних джерел. Проаналізовано тягові плечі локомотивного депо Ковель у поєднанні з тенденціями розвитку залізничної мережі України. Ззапропоновано організувати подовжене тягове плече Ковель-Львів-Івано-Франківськ. Запропоновано впровадити у вантажному русі електровоз ДС3 (дві секції) замість тепловоза 2М62. Для запропонованого тягового плеча визначено кількісні та якісні показники використання локомотивів. Встановлено, що внаслідок запропонованих заходів показники використання локомотивів покращились.Item Розробка проекту технічного переоснащення складального цеху Львівського локомотиворемонтного заводу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Марків, Сергій ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 46 сторінках, містить 0 ілюстрацій, 1 таблицю та 8 використаних джерел. Проаналізовано існуючий технологічний процес складального цеху Львівського локомотиворемонтного заводу, виявлено його недоліки та переваги. Запропоновано удосконалити шлях руху електровозів тяговою територією заводу. Проаналізовано технологічне оснащення цеху. Запропоновано впровадження нового оснащення для ремонту та діагностування візків електровозів. Результати роботи можуть стати основою для подальших дослдіжень у напрямку технічного переоснащення інших цехів заводу.Item Удосконалення нормування дизельного палива на тягу поїздів у депо(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дятел, Станіслав РомановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 50 сторінках, містить 6 ілюстрацій, 2 таблиці та 26 використаних джерел. Проаналізовано існуючу методику встановлення технічної норми витрати дизельного палива на поїздку, виявлено її недоліки. Запропоновано шляхи удосконалення методики нормування дизельного палива за рахунок автоматизації розрахунків, впровадження у депо стаціонарних вимірювальних комплексів та систем фіксації параметрів руху тепловозів і поєднання їх у одну систему. Встановлено норму витрати дизельного палива та абсолютне значення цієї витрати для поїзда конкретної маси на конкретній ділянці. Результати роботи можуть стати основою для подальших досліджень у напрямку автоматизації процесів нормування дизельного палива.