Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Recent Submissions
Item Визначення й аналіз параметрів щитової проходки перегінного тунелю Київського метрополітену(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Цимбалов, Артур АндрійовичUKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 11 ілюстрацій, 9 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі проаналізовано конструктивні особливості збірних залізобетонних оправ і виконано визначення параметрів оправи перегінного тунелю. Проведена розробка варіантів оправи перегінного тунелю і техніко-економічне порівняння. На основі методу кільця, що вільно деформується, проведено аналіз силових факторів в оправі перегінного тунелю. Зроблена перевірка на міцність елементів оправи із залізобетону та виконане дослідження впливу гідростатичного тиску на силові фактори в оправі. Визначено й проаналізовано параметри щитової проходки перегінного тунелю Київського метрополітену. Мета дослідження – визначення й аналіз параметрів щитової проходки перегінного тунелю Київського метрополітену. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Метод дослідження – метод кільця, що вільно деформуєтьсяItem Обґрунтування технології щитової проходки перегінного тунелю в м. Дніпрі із застосуванням альтернативного виду кріплення(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Тен, Даніїл ДмитровичUKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 11 ілюстрацій, 8 таблиць та 15 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз геологічних і гідрологічних умов проведене варіантне проєктування та техніко-економічне порівняння варіантів. Проведене обґрунтування параметрів альтернативного кріплення на основі дослідження силових факторів. На основі методу О. Ю. Бугаєвої проведено розрахунки монолітно-пресованої оправи з варіацією їхньої товщини. Обґрунтована технологія щитової проходки перегінного тунелю з монолітно-пресованою оправою. Визначено параметри прохідницького щита, розраховано параметри вентиляції та електровозної відкатки. Мета дослідження – обґрунтування параметрів тунельної оправи перегінного тунелю під час щитової проходки. Об’єкт дослідження – перегінний тунель із альтернативним видом кріплення (умови Дніпровського метрополітену). Метод дослідження – метод О. Ю. Бугаєвої.Item Чисельний аналіз напружено-деформованого стану оправи перегінного тунелю метрополітену(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Шорохов, Денис КостянтиновичUKR: Магістерська робота виконана на 57 сторінках, містить 32 ілюстрації, 2 таблиці та 11 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел, присвячених науково-технічній задачі визначення параметрів напружено-деформованого стану оправи перегінного тунелю, а також аспектам її спорудження в ґрунтовому масиві, що складений міцними скельними породами з великими зонами тріщинуватості. Розроблені скінченно-елементні моделі оправ перегінного тунелю різної форми. Проведений чисельний аналіз конструктивних елементів підземної споруди методом скінченних елементів із варіацією форми оправи. Визначено параметри напружено-деформованого стану оправ перегінного тунелю метрополітену різної форми. Мета дослідження – чисельний аналіз напружено-деформованого стану оправи перегінного тунелю метрополітену при сумісній роботі з оточуючим масивом. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Обґрунтування технології спорудження нерозрізної прогонової будови продовження Кайдацького моста в м. Дніпро(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Місюра, Андрій АндрійовичUKR: Кваліфікаційна робота магістра виконана на 103 сторінках, містить 100 ілюстрацій, 30 таблиць та 15 використаних джерел. В магістерській роботі проаналізовано трасу проектованої автодороги продовження Кайдацького моста, виконаний розрахунок нерозрізної прогонової будови та обґрунтовано технологію спорудження продовження Кайдацького моста в м. Дніпро. Розроблені моделі нерозрізної прогонової будови з перерізами металевих балок у програмному розрахунковому комплексі Selena. Проведений аналіз результатів розрахунку, обрано оптимальні параметри балки прогонової будови. Виконаний розрахунок аналітичним способом для порівняння результатів з розрахунком програмного комплексу Selena. Обґрунтовано параметри конструкції балки та технологію спорудження нерозрізної прогонової будови продовження Кайдацького моста в м. Дніпро з урахуванням місцевої забудови. Мета дослідження – Обґрунтувати технологію спорудження нерозрізної прогонової будови продовження Кайдацького моста в м. Дніпро з урахуванням місцевої забудови та підібрати переріз нерозрізної балки. Об’єкт дослідження – нерозрізна прогонова будова продовження Кайдацького моста в м. Дніпро по схемі 4×110 м. Метод дослідження – аналітичний, МСЄ.Item Чисельний аналіз станції метрополітену пілонного типу при варіації властивостей оточуючого масиву(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Лісовий, Данило ОлександровичUKR: Магістерська робота виконана на 58 сторінках, містить 46 ілюстрацій, 4 таблиць та 13 використаних джерел. В магістерській роботі проаналізовано методики розрахунку пілонної станції з при варіації властивостей оточуючого масиву (пружного відпору). Розроблено основи математичного моделювання пілонної станції методом скінченних елементів в просторовій постановці. Проведено порівняльний аналіз силових факторів в оправі пілонної станції в плоскій та просторовій постановках. Визначено аналітичні закономірності силових факторів при варіації властивостей оточуючого масиву (пружного відпору). Мета дослідження – чисельний аналіз станції метрополітену пілонного типу при варіації властивостей оточуючого масиву. Об’єкт дослідження – станція метрополітену пілонного типу. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Обґрунтування параметрів кріплення та технології спорудження пілонної станції Дніпровського метрополітену(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Ксьондз, Григорій МихайловичUKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 18 ілюстрацій, 10 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних умов будівництва, виконане визначення основних розмірів станційної конструкції та проведене варіантне проєктування та техніко-економічне порівняння варіантів. Розроблена скінченно-елементна модель пілонної станції (просторова постановка). На її основі реалізоване математичне моделювання станційної конструкції та виконане обґрунтування параметрів кріплення. Визначено параметри напруженого стану пілонної станції. Обґрунтовано спорудження пілонної станції Дніпровського метрополітену із застосуванням буровибухових робіт. Об’єкт дослідження – пілонна станція метрополітену, що закладена в міцних породах (умови Дніпровського метрополітену). Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Статико-динамічний аналіз конструкцій пальових фундаментів мостової опори(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Козак, Богдан ЮрійовичUKR: Магістерська робота виконана на 60 сторінках, містить 34 ілюстрацій, 2 таблиці та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз особливостей чисельного динамічного аналізу системи «пальовий фундамент мостової опори – ґрунтова основа». Проведений аналіз вихідних даних про систему «пальовий фундамент мостової опори – ґрунтова основа». На основі методу скінченних елементів виконана побудова скінченно-елементних моделей пальових фундаментів мостових опор, що взаємодіють із ґрунтовою основою. Виконаний аналіз результатів статико-динамічного аналізу конструкцій стояна й проміжної опори. Мета дослідження – статико-динамічний аналіз конструкцій пальових фундаментів мостової опори. Об’єкт дослідження – пальовий фундамент берегової та проміжної мостових опор. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Відновлення мосту на км 6+870 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-21 /М-03/ – під’їзд до м. Святогірська(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Іванченко, Віталій СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 68 ілюстрацій, 9 таблиць та 10 використаних джерел. В магістерській роботі виконано проект відновлення автодорожнього залізобетонного мосту через річку Сіверський Донець. В рамках роботи проведено аналіз технічного стану мосту. На основі проведених розрахунків в програмному комплексі Ліра-САПР, прийнято рішення по виконанню таких робіт: демонтаж мостового полотна; влаштування нових шафових стінок та відкрилків на стоянах моста (ОП№1 та №10); відновлення стійок, влаштування нових монолітних ригелів та опорних тумб на проміжних опор №1÷9; влаштувати гумові опорні частини; влаштування нових балок усіх прогонових будов; влаштування монолітної залізобетонної об'єднуючої плита проїзної частини із монолітними тротуарами. Мета дослідження – обґрунтування параметрів відновлення автодорожнього залізобетонного мосту. Об’єкт дослідження – автодорожній міст. Метод дослідження – аналітичний розрахунок та розрахунок з допомогою розрахункового програмного комплексу ЛіраItem Аналіз впливу переходу на європейську ширину колії на локомотивний парк України(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Чистіков, Микита ЮрійовичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра містить 79 сторінок, 6 рисунків, 12 таблиць, 44 джерела. Об’єкт розробки – процес переходу з національної на європейську ширину колії. Мета роботи – проведення аналізу впливу переходу на європейську ширину колії на локомотивний парк України. В роботі було проведено дослідження, присвячене визначенню технічних, економічних і логістичних аспектів переходу на європейську ширину колії. Зокрема, було вивчено вплив цього переходу на стан локомотивного парку, включаючи потребу в модернізації існуючого обладнання та закупівлі нового. Аналіз показав, що реалізація цього процесу сприятиме інтеграції української залізничної мережі до європейської транспортної системи, але вимагатиме значних інвестицій та ретельного планування. Було розроблено рекомендації щодо поетапного переходу з урахуванням мінімізації впливу на транспортну інфраструктуру та економіку країниItem Планування ремонтів колії в сучасних умовах експлуатації(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Самовський, Артем ВолодимировичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра містить 69 сторінок, 11 рисунків, 21 таблицю, 10 джерел. Об’єкт розробки – процес планування та виконання ремонтів залізничної колії. Мета роботи – проведення досліджень щодо особливостей планування ремонтів колії в сучасних умовах експлуатації. Робота присвячена дослідженню особливостей планування ремонтів залізничної колії в сучасних умовах експлуатації. Основна увага приділена нормативним вимогам, методикам розрахунку строку служби елементів колії, сучасній колійній техніці, а також аналізу фактичної періодичності ремонтів колії. Окремо розглянуто специфіку планування ремонтів у прифронтових регіонах, де залізнична інфраструктура зазнає підвищеного навантаження та потребує адаптованих підходів до її обслуговування. У роботі систематизовано чинні нормативні документи щодо періодичності ремонтів та запропоновано методику оцінки строку служби елементів колії, що враховує сучасні експлуатаційні умови. Вивчено можливості застосування новітньої колійної техніки, яка підвищує ефективність ремонтних робіт. Проведено аналіз сучасного стану ремонтів колії з урахуванням реальних експлуатаційних данихItem Діагностика дефектності рейок та методика аналізу відповідних даних(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Рондов, Назар ОлександровичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 70 стор., 33 рис., 23 табл., 8 літературних джерел. Об’єкт розробки – виявлення дефектних рейок та гостродефектних. Мета роботи – діагностика дефектних рейок та методика аналізу відповідних даних. Метод дослідження – метод статистичні розрахунки по фактичним даним залізниці. У магістерській роботі розглядається діагностика дефектних рейок та методика аналізу відповідних даних по придніпровській залізниці. Проведена статистика дефектних рейок. Порівняння запису дефектоскопного візка та вагона дефектоскопаItem Застосування колії європейської конструкції в Україні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Петраш, Данило ОлександровичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 60 стор., 37 рис., 5 табл., 14 літературних джерел. Об’єкт розробки – європейська колія на залізницях України. Мета роботи – застосування колії європейської конструкції в Україні для покращення взаємної роботи між Україною та західними партнерами. Метод дослідження – метод базується на аналізі фактичних даних, отриманих із реальних операцій залізниці, з подальшим проведенням статистичних розрахунків. Основою роботи стало визначення конкретної проблеми в існуючій системі, її детальне обґрунтування, пропозиція варіанту вирішення та виконання відповідних розрахунків. Для підкріплення запропонованих рішень було виконано економічне обґрунтування ефективності впровадження. У магістерській роботі розглядається проблема використання суміщеної колії європейського та українського стандарту із використанням чотирьох ниткової колії. Розглянуті можливі рішення проблем, їх економічна сторона. Наведені рекомендації щодо покращення сьогоденної ситуаціїItem Контрейлерні перевезення в умовах українських залізниць(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Мішук, Олександр АнатолійовичUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 153 сторінок, 46 рисунків, 19 таблиць, 1 додаток, 66 джерел. Мета роботи – дослідження комбінованих перевезень на транспортному ринку України, аналіз існуючих проблем і перспектив організації контрейлерних перевезень, оцінка ефективності використання даної технології в Україні, виявлення переваг та недоліків такого виду перевезень, визначення економії між контрейлерними та прямими автомобільними перевезеннями. У роботі розглянуто проблеми вдосконалення логістики вантажних перевезень в Україні на основі комбінованої технології. Ефективним і перспективним напрямом реалізації такої технології є контрейлерні перевезення. У роботі наведено комплексний аналіз досвіду країн Європи щодо реалізації контрейлерних технологій, розглянуто різні технології контрейлерних перевезень, виконано їх порівняльну оцінку, а також розроблено рекомендації щодо реалізації контрейлерної технології в Україні. Для оцінки перспектив використання контрейлерної технології в Україні виконано розрахунки щодо порівняльної оцінки витрат вантажовідправників при організації перевезення вантажу на маршруті Дніпро – Чоп за різними схемами доставки. Визначено витрати відправників вантажу при організації автомобільного, залізничного та контрейлерного перевезення за маршрутом, а також встановлені умови ефективного використання контрейлерної технології перевезень вантажів. Запропоновано улаштування можливості з’їзду вантажних автомобілів з залізничних платформ і заїзду на них та пропозиції для вирішення проблеми різної ширини коліїItem Вплив технології спорудження колонної станції на напружено-деформований стан її конструкції та гірського масиву(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Гончар, Сергій ВолодимировичUKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 55 ілюстрації, 0 таблиці та 11 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел, присвячених науково-технічній задачі визначення параметрів напружено-деформованого стану колонної станції, а також зміна параметрів напружено-деформованого стану колонної станції і гірського масиву під час її спорудження. Розроблена скінченно-елементна модель колонної станції на різних етапах її спорудження. Проведений чисельний аналіз конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів по етапам будівництва. Визначено максимальні параметри напружено-деформованого стану колонної станції в залежності від технології спорудження. Мета дослідження – визначити вплив технології спорудження колонної станції на напружено-деформований стан її конструкції та гірського масиву. Об’єкт дослідження – колонна станція метрополітену. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Чисельний аналіз конструкції пілонної станції на основі модифікованого методу Метродіпротрансу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Гладиш, Дмитро СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 2 таблиці та 15 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз стану питання чисельного аналізу конструкції пілонної станції та варіантне проєктування конструкції пілонної станції з різними матеріалами оправи і розрахунок гірського тиску на оправу пілонної станції. Розроблена скінченно-елементна модель пілонної станції на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Проведений чисельний аналіз конструкції пілонної станції. Виконаний аналіз силових факторів та розрахунок на міцність (чавунний тюбінг). Виконано чисельний аналіз конструкції пілонної станції із зміною матеріалу оправи (залізобетонний блок). Мета дослідження – обґрунтування параметрів тунельної оправи перегінного тунелю під час щитової проходки. Об’єкт дослідження – пілонна станція метрополітену. Методи дослідження – модифікований метод Метродіпротрансу та метод скінченних елементів.Item Проєкт реконструкції залізничного шляхопроводу в м. Чернігів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Більцан, Костянтин МиколайовичUKR: Магістерська робота виконана на 84 сторінках, містить 26 ілюстрацій, 20 таблиць та 30 використаних джерел. В магістерській роботі виконано варіантне проєктування та техніко-економічне порівняння варіантів реконструкції залізничного шляхопроводу під три колії через автодорогу по трьох варіантах, а також опрацьовано варіант реконструкції транспортної розв’язки біля шляхопроводу. Для обраного варіанту виконано збір постійних та тимчасових навантажень, визначення зусиль в перерізах плити існуючої та нової прогонових будов та виконано розрахунок і проєктування їх перерізів. Також розраховано елементи нового стояна, виконано з буро-січних паль. Розроблено технологію виконання робіт таким чином, щоб забезпечити безперервну роботу залізниці з почерговим перекриттям колій. Виконано аналіз можливості застосування віброізоляційних матів в якості прокладного матеріалу при улаштування безбаластної колії на залізобетонних прогонових будовах. Мета дослідження – проєкт реконструкції залізничного шляхопроводу в м. Чернігів. Об’єкт дослідження – шляхопровід. Метод дослідження – метод варіантного проєктування, метод граничних станів, аналіз.Item Обґрунтування конструкції колії для реконструкції залізничної ділянки(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Мірус, Анон ГригоровичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра містить 60 сторінок, 18 рисунків, 5 таблиць, 12 джерел. Об’єкт розробки – процес планування та виконання ремонтів залізничної колії. Мета даного дослідження полягає в аналізі та обґрунтуванні конструкції залізничної колії для реконструкції ділянки, з урахуванням сучасних технологій, умов експлуатації та вимог до безпеки руху. У першому розділі роботи проведено огляд сучасних конструкцій залізничної колії, включаючи їхні технічні характеристики та сферу застосування. Другий розділ присвячено аналізу критеріїв вибору оптимальної конструкції залежно від експлуатаційних умов. Третій розділ охоплює організаційні аспекти реконструкції залізничної ділянки, враховуючи технологічні процеси та ресурсне забезпечення. Четвертий розділ зосереджений на заходах з безпеки руху та охорони праці, що є невід'ємними складовими успішної реалізації проекту. Таким чином, результати роботи сприятимуть розробці практичних рекомендацій для підвищення ефективності реконструкції залізничної інфраструктури, забезпечуючи її довговічність, надійність та відповідність сучасним стандартамItem Перспективи впровадження європейської колії в Україні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Мальцев, Сергій ВалерійовичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 76 стор., 14 табл., 16 літературних джерел. У магістерській роботі розглядається питання конструкції залізничної колії європейського зразку та вітчизняного, їх технічних параметрів, можливості використання на українськиз залізницях європейських рейок та скріплення. Проведена оцінка економічної складової застосування європейських елементів верхньої будови колії на вітчизняних залізницях.Item Обґрунтування параметрів сейсмобезпечної проходки перегінного тунелю в міцних породах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Безручко, Андрій МиколайовичUKR: Магістерська робота виконана на 58 сторінках, містить 5 ілюстрацій, 1 таблицю та 12 використаних джерел. В магістерській роботі виконано стану питання сейсмобезпечної проходки перегінного тунелю в міцних породах, проаналізовано основні поняття про сейсмічні хвилі та сейсмічну небезпеку. Проведений розрахунок параметрів буровибухових робіт, розроблена технологія проходки за допомогою буро-вибухових робіт перегінного тунелю в міцних породах із застосуванням неелектричної системи ініціювання. Задача вирішена за рахунок обґрунтування та впровадження в роботу високопродуктивної та мобільної навантажувальної машини. Виконане обґрунтування параметрів сейсмобезпечної проходки перегінного тунелю. Мета дослідження – обґрунтування параметрів сейсмобезпечної проходки перегінного тунелю в міцних породах. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Метод дослідження – аналітичний.Item Обґрунтування доцільності будівництва суміщеної залізничної колії на ділянці Львів – Мостиська для інтенсивності міжнародних перевезень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Лаушник, Катерина ІгорівнаПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 73 с., 40 рис., 3 табл., 2 додатки, 29 джерел. Об’єкт досліджень – двоколійна ділянка залізниці з електричною тягою. Предмет досліджень – показники пропускної й провізної спроможності на напрямку Львів – Мостиська. Мета роботи. Використовуючи досвід європейських країн, дослідити умови, за яких доцільно застосування проєктного рішення, що полягає в перебудові двоколійної ділянки для забезпечення пропуску вітчизняного й європейського рухомого складу. Дослідження розвитку залізничних транзитних перевезень у напрямку «Україна-Євросоюз» і шляхів підвищення інтероперабельності в міжнародному сполученні відкриє нові можливості для залучення транзиту через територію України. Одержані результати. Використовуючи досвід європейських країн, досліджено умови доцільно застосування проєктного рішення, що до перебудови двоколійної ділянки. У роботі отримані прогнозовані обсяги перевезень, за яких може бути ефективна перебудова двоколійної ділянки на дві одноколійні з шириною колії 1435 і 1520 мм. На основі результатів вітчизняних та зарубіжних наукових розробок намічено шляхи вирішення проблеми, що стосується будівництва залізниць європейського стандарту на території України з урахуванням існуючої інфраструктури, геополітичних, топографічних та інших умов