Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18290
ENG: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Item Обґрунтування ефективності підвищення швидкісного руху поїздів на роздільних пунктах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Логвинюк Владислав МихайловичМагістерська дипломна робота виконана на 51 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 8 таблиць та 21 джерело. Магістерську роботу присвячено дослідженню ефективності підвищення швидкісного руху поїздів на роздільних пунктах. За об’єкт дослідження прийнята двоколійна ділянка залізниці з електричною тягою. Предмет дослідження – тягово-енергетичні показники при різних рівнях швидкості проїзду станцій на ділянці П’ятихатки – Верхівцеве. Мета роботи − розробка рекомендацій щодо економічної доцільної ліквідації бар’єрних місць, що перешкоджають реалізації високих швидкостей руху на ділянці П’ятихатки – Верхівцеве, з метою досягнення максимальної швидкості руху при проїзді станцій. В роботі застосовано математичну модель, яка дозволяє оцінювати вплив максимальної швидкості на тягово-енергетичні показники при реконструкції станцій. Розрахунки виконано на ЕОМ з застосуванням програм Microsoft Excel, MoveRW. На основі результатів вітчизняних та зарубіжних наукових розробок намічено шляхи вирішення проблеми, що стосується впровадженню швидкісного руху поїздів з урахуванням існуючої інфраструктури роздільних пунктів, геополітичних, топографічних та інших умов