Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18290
ENG: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Item Відновлення інфраструктури ділянки залізниці для збільшення провізної спроможності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сацюк, Максим ВалерійовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 64 сторінках, містить 47 ілюстрацій, 12 таблиць та 20 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженнюю впливу зростання провізної спроможності на тягово-енергетичні показники. У роботі використовувались статистичний аналіз, програми MoveRW та RWPlan, які були розроблені на кафедрі «Транспортна інфраструктура» УДУНТ. Надана характеристика технічного стану розглянутої ділянки залізниці Сарни – Олевськ. Проаналізовані допустимі швидкості руху на цій ділянці та визначені причини, що їх обмежують. Виконані тягові розрахунки для даної ділянки залізниці для пасажирського та вантажного рухів. Особлива увага була приділена вивченню впливу провізної спроможності на тягово-енергетичні показники. Також було розглянуті питання охорони праці та захист навколишнього середовища.Item Обґрунтування доцільності будівництва суміщеної залізничної колії на ділянці Львів – Мостиська для інтенсивності міжнародних перевезень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Лаушник, Катерина ІгорівнаПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра: 73 с., 40 рис., 3 табл., 2 додатки, 29 джерел. Об’єкт досліджень – двоколійна ділянка залізниці з електричною тягою. Предмет досліджень – показники пропускної й провізної спроможності на напрямку Львів – Мостиська. Мета роботи. Використовуючи досвід європейських країн, дослідити умови, за яких доцільно застосування проєктного рішення, що полягає в перебудові двоколійної ділянки для забезпечення пропуску вітчизняного й європейського рухомого складу. Дослідження розвитку залізничних транзитних перевезень у напрямку «Україна-Євросоюз» і шляхів підвищення інтероперабельності в міжнародному сполученні відкриє нові можливості для залучення транзиту через територію України. Одержані результати. Використовуючи досвід європейських країн, досліджено умови доцільно застосування проєктного рішення, що до перебудови двоколійної ділянки. У роботі отримані прогнозовані обсяги перевезень, за яких може бути ефективна перебудова двоколійної ділянки на дві одноколійні з шириною колії 1435 і 1520 мм. На основі результатів вітчизняних та зарубіжних наукових розробок намічено шляхи вирішення проблеми, що стосується будівництва залізниць європейського стандарту на території України з урахуванням існуючої інфраструктури, геополітичних, топографічних та інших умов