Інші праці КТ
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/8950
ENG: Other Works
Browse
Item Гаситель коливань рейкового транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Главацький, Казимир Цезарович; Івін, Віталій Федорович; Козак, Володимир Володимирович; Мямлін, Сергій Віталійович; Радкевич, Анатолій Валентинович; Самарець, Григорій Кирилович; Стеценко, Іван Дмитрович; Яковлєв, Сергій ОлександровичUKR: Гаситель коливань рейкового транспортного засобу має пружини, розташовані між надресорною балкою та не обресореною частиною візка, і поглинач енергії коливань. Поглинач енергії коливань розташований у корпусі, прикріпленому до не обресореної частини візка, має ведучий і ведений вали, сполучені між собою спіральною пружиною, зовнішній кінець якої з'єднаний із чашею ведучого вала, а внутрішній - з веденим валом. При цьому на ведучому валу є обгінна та запобіжна муфти, храпове колесо з підпружиненою собачкою, шарнірно прикріпленою до корпусу, а ведуча частина обгінної муфти у вигляді зубчастого колеса вільно посаджена на вал і кінематично зв'язана із зубчастою рейкою, прикріпленою до надресорної балки. При цьому ведений вал, за допомогою сполучної муфти, з'єднаний з генератором електричного струму.Item Система енергопостачання пристроїв кондиціювання повітря в пасажирському вагоні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Титаренко, Ігор Валерійович; Стеценко, Іван Дмитрович; Коротков, Олександр ВолодимировичUKR: Система енергопостачання пристроїв кондиціювання повітря в пасажирському вагоні містить генератор електричної енергії, з'єднаний з колісною парою через редукторно-карданну передачу, і споживачі енергії у вигляді компресора та вентиляційних пристроїв. Між генератором електричної енергії і колісною парою додатково розташований маховик, з'єднаний з колісною парою редуктором з муфтою. Між маховиком і генератором електричної енергії встановлений варіатор, призначений для періодичного підключення маховика до генератора.Item Система опалення залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Титаренко, Ігор Валерійович; Стеценко, Іван Дмитрович; Коваленко, Ольга ВалеріївнаUKR: 1. Система опалення залізничного вагона, що включає котел та транспортувальні трубопроводи, яка відрізняється тим, що котел розташований нижче рівня підлоги вагона і в ньому розміщена крильчатка, яка закріплена на валу, з'єднаному через редуктор з віссю колісної пари, а транспортувальні трубопроводи виготовлені у вигляді термосифонів, підключених гарячими кінцями до котла.2. Система опалення за п. 1, яка відрізняється тим, що на валу крильчатки встановлена фрикційна муфта, включення якої зблоковане з системою гальмування вагона.3. Система опалення за п. 2, яка відрізняється тим, що муфта додатково має автономне включення.Item Теплообмінний елемент(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Івін, Віталій Федорович; Козак, Володимир Володимирович; Стеценко, Іван ДмитровичUA: Теплообмінний елемент має теплопровідну стінку з поверхнями нагрівання та охолодження, в якому теплопровідна стінка разом з поверхнями нагрівання та охолодження виготовлена із окремих смуг матеріалів з різними теплопровідностями, з'єднаних почергово між собою.