Охоронні документи
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12012
UKR: Охоронні документи
ENG: Protection documents
ENG: Protection documents
Browse
Item Кришка люка піввагона (патент 102702)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних, двох поздовжніх обв'язок, перекритих штампованим листом, та трьох тримаючих петель на передній обв'язці. Для можливості обпирання кришки люка на внутрішню частину люка кузова штампований лист у передній частині вигнуто у вигляді ступінчастоподібної форми, кріплення люка до рами вагона здійснюється двома петлями.Item Пружно-роликовий ковзун постійного контакту(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Юрій Вікторович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Пружно-роликовий ковзун постійного контакту складається з суцільнолитого металевого коробчастого корпусу з суцільними бортами, розділеного суцільною поперечною перемичкою на два відсіки, двох пружних опор з полімерного матеріалу, металевого ковпачка та циліндричного катка. В корпус встановлено пружний елемент, який складається з однієї пружини, на який спирається підставка з розташованим на ній роликом, обмеженим пластинкою.Item Піввагон з глухим кузовом(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Піввагон з глухим кузовом містить встановлену на два ходових візки раму, утворену хребтовою, поперечними кінцевими, шворневими і проміжними балками, закріплений на рамі кузов, що складається з несучої підлоги, бічних і торцевих стінок зі стійками, профілями обв'язки і листів обшивки, автозчепних пристроїв та гальмівного обладнання. Несуча підлога виготовлена з симетрично-вигнутого профілю.Item Спосіб зменшення зносу деталей дизелів при ковзанні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб зменшення зносу деталей дизелів при ковзанні включає мащення. В залежності від навантаження струминно подають оливу між поверхнями тертя, де відсутнє мащення.Item Спосіб моніторингу технічного стану дизелів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб моніторингу технічного стану дизелів, що включає діагностування. На окремих елементах дизеля встановлюють діагностичні датчики, інформація з діагностичних датчиків за допомогою мобільного зв'язку поступає до електронно-обчислювальної машини, програмне забезпечення якої обробляє та забезпечує контроль технічних показників роботи дизелів.Item Спосіб проведення технічного обслуговування дизелів(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUKR: Спосіб проведення технічного обслуговування дизелів, який передбачає оцінку їх технічного стану та заміну масла. Заміну масла виконують у залежності від значення годинної витрати палива за певною формулою.Item Спосіб підвищення довговічності гільз циліндрів дизелів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб підвищення довговічності гільз циліндрів дизелів, який передбачає термозміцнення, причому характерні місця граничного зносу додатково дискретно зміцнюють концентрованими потоками енергії чи методами пластичної деформації.Item Спосіб підвищення ресурсу колінчастого вала дизеля(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб підвищення ресурсу колінчастого вала дизеля, який передбачає лазерну обробку робочих поверхонь, причому у зону лазерного опромінення подають природний графіт.