Охоронні документи
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12012
UKR: Охоронні документи
ENG: Protection documents
ENG: Protection documents
Browse
Item Cпосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса (патент 127187)(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Вакуленко, Ігор Олексійович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Грищенко, Микола Анатолійович; Вакуленко, Леонід Ігорович; Кузін, Микола ОлеговичUKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготівку на пресах, при температурах 1000-1050 °C прокатують для формування обода і гребеня, одночасно з поверхнею кочення піддають прискореному охолодженню до температури 400-450 °C бокові поверхні обода, прошивають отвір в маточині, вигинають диск і здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 год. З метою підвищення опору обода колеса роздавленню, прискорене охолодження його бокових поверхонь здійснюється до температури 370-400 °C.Item Cпосіб улаштування стіни в ґрунті буросічними палями(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Нетеса, Микола Іванович; Малий, Андрій СергійовичUKR: Спосіб улаштування стіни в ґрунті буросічними палями включає улаштування буронабивних непарних паль через одну, на відстані між ними, меншій ніж діаметр цих свердловин, з улаштуванням еліптичних виробок у попередньо влаштованих непарних палях з наступним улаштуванням залізобетонних буросічних парних паль. Парні палі виконуються ґрунтоцементими.Item Cпосіб управління рухом на перегоні(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Романцев, Іван Олегович; Гаврилюк, Володимир ІллічUKR: Спосіб управління рухом на перегоні включає контроль стану рейкових кіл та блок-дільниць, на базі яких встановлюють сигнали максимальної дозволеної швидкості на світлофорах, на колії та рухомих одиницях. Отримують фактичну інформацію про вступ рухомої одиниці на дільницю за світлофором з додаткового колійного датчика біля прохідних світлофорів, далі включають подачу сигналу про максимальну можливу швидкість руху на рухому одиницю.Item Аварійний рятувальний засіб для покидання потенційно небезпечних об'єктів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Радкевич, Анатолій Валентинович; Бондаренко, Борис МавровичUKR: Аварійний рятувальний засіб для покидання потенційно небезпечних об'єктів, що містить поворотний важіль, на кінці якого розміщений несучий гвинт, що складається з поворотної маточини з лопатями, і привід, який відрізняється тим, що привід містить твердопаливні реактивні двигуни і сопла, які розміщені в лопатях несучого гвинта, компенсатор реактивного моменту несучого гвинта та захисний кожух і аеродинамічний обтічник підвісного вантажу.Item Автогальма вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Бабаєв, Анатолій Максимович; Смирнов, Андрій СергійовичUKR: Автогальма вагона складаються з гальмової магістралі, яка з'єднана з повітророзподільником, запасним резервуаром, повітропроводом, який під'єднує два авторежими, гальмового циліндра, шарнірно з'єднаного з горизонтальним важелем. При цьому кожний з авторежимів з'єднаний з гальмовим циліндром безпосередньо через вирівнювач середнього тиску.Item Автогальмо вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Бабаєв, Анатолій МаксимовичUK: Автогальмо вагона, яке містить гальмівну магістраль, повітророзподільник з запасним резервуаром, два гальмівних циліндри з авторежимом до кожного, важелі з тягами та вузли тертя. Для зменшення гальмівних дефектів поверхонь кочення коліс і колодок, що виникають в разі гальмування вагона, гальмівна магістраль безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, гальмівні циліндри змонтовані як одне ціле співвісно на поздовжній осі з протилежним напрямком висування їх штоків, утворюючи при цьому здвоєний циліндр, кінці штоків шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, а поміж горизонтальних важелів розміщений авторегулятор важільної передачі.Item Автогальмо вагона (патент 102706)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Бабаєв, Анатолій Максимович; Шапошник, Владислав ЮрійовичUKR: Автогальмо вагона складається з гальмової магістралі, яка безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, запасним резервуаром, повітропроводом, який під'єднує два авторежими, штоки гальмових циліндрів шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, поміж яких розміщений авторегулятор, що регулює довжину тяг. Кожний з авторежимів з'єднаний з окремим індивідуальним уніфікованим гальмовим циліндром, опозитно розташованим на поздовжній осі.Item Автоматизована система моніторингу та прогнозування технічного стану обладнання тягових підстанцій(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Міронов, Дмитро Вікторович; Сиченко, Віктор Григорович; Матусевич, Олександр ОлександровичUKR: Автоматизована система моніторингу та прогнозування технічного стану обладнання тягових підстанцій містить блок автоматичного вводу даних, блок формування діагностичної моделі, інформаційну базу даних, блок редагування експлуатаційних характеристик електрообладнання, блок редагування структури тягової підстанції, блок накопичення статистики відмов та проведення ремонтно-профілактичних робіт, блок виведення діагностичної інформації. Система містить блок розрахунку узагальнених діагностичних показників контрольованого обладнання на основі експлуатаційних даних, блок розрахунку фактичного залишкового ресурсу, блок формування прогнозної моделі, блок розрахунку ремонтних пріоритетів в залежності від фактичного та прогнозованого технічного стану електрообладнання та блок формування відкоригованих графіків ремонтно-профілактичних робіт.Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Кислий, Дмитро Миколайович; Дудко, Сергій Петрович; Петрівський, Дмитро РомановичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах, яка включає робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, містить паливовприскуючий насос, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал з встановленими на ньому паливними шайбами та датчик вимірювання тиску у циліндрі, яка відрізняється тим, що містить датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, встановлений на колінчатому валу дизельного двигуна, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, встановлений у випускному колекторі дизельного двигуна, зв'язані за допомогою дротів з блоком підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний,з встановленим у ньому штоком, та блок регулювання кута випередження подачі палива, що включає ведену шестірню, ведучу шестірню, шліцевий ведучий вал, встановлені на дизельному двигуні.Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Сердюк, Володимир Никандрович; Макаревич, Дмитро Миколайович; Вантух, Никита Олександрович; Кислий, Дмитро МиколайовичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах містить робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, паливний насос високого тиску, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал зі встановленими на ньому паливними кулачками, датчик вимірювання тиску у циліндрі, датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, блок підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний і блок регулювання кута випередження подачі палива. Блок регулювання кута випередження подачі палива розміщений на двигуні і складається з штока, веденої шестірні, ведучої шестірні і шліцьового ведучого вала.Item Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Сапарова, Лариса СергійовнаUK: Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок містить стрижневий елемент. Стрижневий елемент жорстко закріплений з одного боку до рами візка, а з другого - закінчується порожнистим циліндром, виконаним з крихкого матеріалу, порожнина якого з'єднана гнучким шлангом з гальмівною магістраллю.Item Автоматичний регулятор(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Шапошник, Владислав Юрійович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Шатунов, Олександр Васильович; Міщенко, Андрій АнатолійовичUKR: Автоматичний регулятор складається з корпусу авторегулятора, передньої та задньої кришок, захисної труби, регулювального гвинта, тягового стрижня. При цьому на не різьбовій частині регулювального гвинта нанесені контрольні мітки (індикатори, покажчики тощо).Item Автоматичний регулятор (патент 120886)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Шапошник, Владислав Юрійович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Рейдемейстер, Олексій ГеннадійовичUKR: Автоматичний регулятор складається з корпусу авторегулятора, передньої та задньої кришок, захисної труби, регулювального гвинта, тягового стрижня. На видимій частині тягового стрижня нанесені контрольні мітки (індикатори, покажчики тощо).Item Автоматичний редуктор(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Главацький, Казимир Цезарович; Біневський, Микола Миколайович; Паєвський, Ярослав МиколайовичUK: Автоматичний редуктор, що містить корпус, ведучий та ведений вали, обгінну муфту та зубчасті колеса, який відрізняється тим, що він містить кулачкову муфту, півмуфти якої розміщені на ведучому валу та шестірні, а проміжний вал розташований співвісно з ведучим валом, на одному з кінців проміжного вала розміщена пружина, яка зв'язує проміжний вал з шестірнею.Item Автономний інвертор напруги(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Автономний інвертор напруги містить міст основних тиристорів, два комутуючих дроселі, комутуючі конденсатори, коректуючий контур, що складаються з паралельно з'єднаних ємності та індуктивності.Item Адаптивне тональне рейкове коло(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Гончаров, Костянтин ВікторовичUKR: Адаптивне тональне рейкове коло містить рейкову лінію, колійний генератор, вихід якого через колійний фільтр, живильний кабель, пристрій захисту та узгодження підключений до живильного кінця рейкової лінії, колійний приймач, вхід якого через приймальний кабель, пристрій захисту та узгодження з'єднаний з приймальним кінцем рейкової лінії. Додатково введені високочастотні генератори, еталонні резистори, смугові високочастотні фільтри, блоки визначення опору баласту, блок коригування вихідної напруги колійного генератора, причому вихідне коло першого високочастотного фільтра, на вхід якого через перший еталонний резистор надходить вихідний сигнал першого високочастотного генератора, і вихідне коло колійного фільтра з'єднані між собою послідовно та підключені до живильного кабелю, вихідне коло другого високочастотного фільтра, на вхід якого через другий еталонний резистор надходить вихідний сигнал другого високочастотного генератора, і вхідне коло колійного приймача, а також вхідне коло приймача сусідньої колійної ділянки з'єднані між собою послідовно та підключені до приймального кабелю, керуючі входи високочастотних генераторів з'єднані з виходом колійного приймача, а також з виходами приймачів сусідніх колійних ділянок, входи блоків визначення опору баласту з'єднані з виходами високочастотних генераторів та еталонними резисторами, а виходи цих блоків та вихід блока визначення опору баласту суміжного рейкового кола підключені до входів блока коригування вихідної напруги, який з'єднаний з колійним генератором.Item Акумуляторний ящик автомобіля(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Храмцов, Анатолій МиколайовичUK: Акумуляторний ящик автомобіля складається з металевого ящика з кришкою. В днище ящика вмонтовано обігрівач вихлопними газами автомобіля, з'єднаний трубами з колектором двигуна.Item Арматурний елемент для дисперсного армування бетону(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Косяк, Вікторія Миколаївна; Левченко, Олександр ЮрійовичUK: Арматурний елемент для дисперсного армування бетону виконаний у вигляді стальної стружки. Стружка має вигляд пружини з порваною поверхнею та є легованим металобрухтом від обточки поверхонь кочення залізничних коліс.Item Багатоступеневий електромагнітний прискорювач(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Зубенко, Василь АнатолійовичUK: Багатоступеневий електромагнітний прискорювач складається з феромагнітного об'єкту, направляючої немагнітної труби, на якій розташовані тягові котушки, зарядного пристрою та конденсаторного накопичувача електричної енергії, силових транзисторних ключів високої та низької сторін, зворотних та розподільчих діодів, датчика струму, мікропроцесорної системи керування. В схему додатково включені підсилювач, компаратор з гістерезисом, логічні елементи.Item Балка надресорна візка вантажного вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Шатов, Віктор Анатолійович; Мямлін, Сергій Сергійович; Селезньова, Юлія Володимирівна; Фесак, Валерій ЮрійовичUKR: Балка надресорна візка вантажного вагона містить верхній пояс з підп'ятником і упорним кільцевим буртом підп'ятника, плоскі опорні майданчики під ковзуни, нижній пояс з опорною поверхнею під пружини ресорного комплекту, вертикальні бічні стінки, ребра жорсткості, технологічні отвори, кишені для встановлення фрикційних клинів. Нижній пояс сполучається по радіусу з опорними поверхнями ресорного комплекту. Поверхня під ресорний комплект збільшується у розмірі, а верхній пояс має опорні поверхні під ковзуни, які виступають на висоту L.Item Безболтове проміжне рейкове скріплення на залізобетонній основі з пружними клемами(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Алексеєнко, Дмитро Володимирович; Гончар, Тимур Сергійович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Безболтове проміжне рейкове скріплення на залізобетонній основі з пружними клемами містить два замонолічені анкери, електроізолюючу прокладку, дві ізолюючі втулки, дві пружні клеми, комплект регулюючих вкладишів.Item Безвістряковий стрілочний перевід(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Юрченко, Анастасія ОлегівнаUK: Безвістряковий стрілочний перевід складається з підрейкової основи, на якій вкладені рухомі рейки, приводу, що включає двигун для переміщення рухомих рейок з одного крайнього положення в інше, і закріплених на підрейковій основі рядів пар формувальних упорів рухомих рейок для кожного з двох крайніх положень. Пара формувальних упорів розташована на стиках рейок при переході рейки з одного крайнього положення у інше.Item Безконтактний тахометричний блок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Гета, Сергій Миколайович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Безконтактний тахометричний блок складається з послідовно з'єднаних насичувального трансформатора, компенсуючого трансформатора, випрямляючого моста і згладжувального фільтра. Фільтр складається з двох резисторів і конденсатора, з паралельним підключенням навантаження до бази транзистора.Item Безрізьбове з'єднання трубопроводів гальмівної системи вантажного вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2012) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Мурашова, Наталія Геннадіївна; Романюха, Микола Романович; Неклеса, Алла Іванівна; Палій, Юрій ФедоровичUKR: Безрізьбове з'єднання трубопроводів гальмівної системи вантажного вагона складається з штуцера, 2-х опорних кілець, сальника, гайки і 2-х гвинтів. Ущільнення трубопроводу і його фіксація виконуються окремо.Item Болтове з'єднання з подовжуючим фланцем(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Качуренко, Валентина Володимирівна; Банніков, Дмитро ОлеговичUKR: Болтове з'єднання з подовжуючим фланцем містить болт, гайку, шайби та гідроізолюючу ущільнюючу прокладку. Також з'єднання доповнюється подовжуючим фланцем.Item Будівельна суміш(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Пшінько, Олександр Миколайович; Коваленко, Сергій Володимирович; Шейніч, Леонід Олександрович; Заяць, Юрій Львович; Щербина, Станіслав Петрович; Коваленко, Валентина Володимирівна; Решетняк, Тетяна ПавлівнаUK: Будівельна суміш містить портландцемент та комплексну бактерицидну домішку. Домішка містить пластифікатор або іншу комплексну пластифікувальну складову, та солі на основі хлориду магнію при масовому співвідношенні комплексних або простих пластифікувальних складових до комплексу солей хлориду магнію з бактерицидними властивостями від 2:1 до 1:4.Item Буксовий вузол(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Буксовий вузол, який має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка, який відрізняється тим, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, наприклад опорний підшипник кочення, роль якого виконують жорстко закріплені високої твердості пластини, одна з яких знаходиться у верхній частині буксового прорізу боковини, а друга - між приливками корпуса букси, з якими контактують кульки, розміщені в отворах обойми, жорстко закріпленої між приливками корпуса букси, при цьому діаметр кульки більше висоти приливків букси, а товщина обойми менше діаметра кульки. 2. Буксовий вузол за п. 1, який відрізняється тим, що отвори в обоймі наскрізні, але у верхній площині мають менший від основного діаметр, щоб кульки виходили з обойми, але не випадали з неї.Item Буксовий вузол (патент 38901)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка. Боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, в якій пружний елемент циліндричної або прямокутної форми виготовлений з поліуретанового матеріалу, має вирізи у нижній своїй частині для зачеплення з ребрами опорної площини корпуса букси, розміщений між поздовжніми приливками корпуса та має висоту, котра перевищує висоту приливків на величину можливої його деформації.Item Буксовий вузол (патент 91071)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Винахід належить до вагонобудування. Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка через кінематичний опорний підшипник кочення. Останній складається з пластин високої твердості, одна з яких жорстко закріплена у верхній частині буксового прорізу боковини, а друга жорстко закріплена між приливками корпуса букси. З пластинами контактують кульки, розміщені в отворах обойми, жорстко закріпленої між приливками корпуса букси. Діаметр кожної кульки більше висоти приливків букси. Товщина обойми менше діаметра кульки. Технічним результатом є самовстановлювання колісної пари на рейках при зменшенні інтенсивного зносу елементів колісної пари.Item Буксовий вузол (патент 92202)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: 1. Об'єкт винаходу: буксовий вузол. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, а саме у візку вантажного вагона. 3. Суть винаходу. Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка. Новим є те, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, в якій пружний елемент циліндричної або прямокутної форми виготовлений з поліуретанового матеріалу, має вирізи у нижній своїй частині для зачеплення з ребрами опорної площини корпуса букси, розміщений між поздовжніми приливами корпуса та має висоту, котра перебільшує висоту приливів на величину можливої його деформації. 4. Альтернативне рішення. З'єднання боковини з буксою колісної пари, в якому має місце сухе тертя металу по металу. 5. Технічний результат: включення у з'єднання боковини з буксою кінематичної пари третього роду, що дозволить самовстановлюватись колісній парі на рейках та зменшить знос колісної пари і.Item Буксовий вузол з періодичною подачею мастила(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Кебал, Юрій Вікторович; Палій, Юрій Федорович; Мямлін, Владислав Віталійович; Смирнов, Андрій СергійовичUKR: Буксовий вузол з періодичною подачею мастила має корпус, підшипники і ущільнення. Додатково вузол має систему періодичної подачі мастила, яка складається з гнучкого масляного трубопроводу, який з'єднує буксу з автоматичним дозатором мастила.Item Буксовий вузол з температурним індикатором(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Мацюк, Антон Сергійович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Шапошник, Владислав ЮрійовичUKR: Буксовий вузол, у якого на видиму частину букси або касетного підшипника нанесено температурний індикатор.Item Буксовий вузол колісної пари (патент 102705)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Пшенько, Валерій Олександрович; Палій, Юрій Федорович; Романюха, Микола Романович; Колесников, Сергій Романович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Буксовий вузол колісної пари містить адаптер, полімерну зносостійку вставку на адаптері і касетний підшипниковий вузол. На підшипник зі стандартним зовнішнім кільцем з двох сторін запресовують упорні кільця, за допомогою яких підшипниковий вузол набуває типових розмірів.Item Бульдозерне обладнання(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Главацький, Казимир Цезарович; Горбенко, Юрій Олександрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир ЕдуардовичUKR: Бульдозерне обладнання включає штовхаючі бруси, основний відвал з основним ножем і передню щелепу з механізмом її керування. Для розширення технологічних можливостей бульдозерного обладнання до нижньої частини передньої щелепи прикріплений ущільнювальний модуль, профіль робочої поверхні якого виконаний з трикутних пластин, з'єднаних між собою під заданими кутами, а його тильна частина має суцільний ріжучий край, при цьому до передньої щелепи з передньої сторони прикріплений лобовий відвальний лист з бічними косинками, з тильної сторони прикріплена дугоподібна рифлена поверхня, а у верхній частині передньої щелепи є кронштейни для її шарнірного приєднання до вушок у верхній частині основного відвала і до штоків гідроциліндрів, корпуси яких шарнірно прикріплені до вушок в нижній частині основного відвала.Item Бульдозерне обладнання (патент 126493)(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Главацький, Казимир Цезарович; Горбенко, Юрій Олександрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир ЕдуардовичUKR: Бульдозерне обладнання включає традиційний бульдозерний відвал, оснащений бічними косинками та ножовою системою. Ножова система шарнірно встановлена в нижній частині відвала, має механізм повороту, рухому пластину, знімну насадку, її кріплення та кронштейни. При цьому ріжучі ножі ножової системи виконані з попарно з'єднаних пластин під заданим кутом, які додатково з'єднані між собою косинками та нижніми пластинами. Механізм повороту ножової системи включає шарнірно з'єднані між собою гідроциліндри, двоплечі важелі та тяги. Знімна насадка включає основну пластину, до якої попарно приєднані додаткові пластини під заданим кутом, що дорівнює куту з'єднання пластин ріжучих ножів. До кронштейнів, встановлених на нижніх площинах косинок ножової системи, шарнірно приєднані тяги. Двоплечі важелі шарнірно приєднані до кронштейнів, встановлених в тильній нижній частині традиційного бульдозерного відвала. Корпуси гідроциліндрів шарнірно приєднані до кронштейнів, встановлених у тильній верхній частині традиційного бульдозерного відвала. Рухома пластина має вушка, якими через прорізи фіксується до вушок, встановлених в тильній нижній частині традиційного бульдозерного відвала фіксаторами.Item Біокоректор(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Парфьонов, Володимир Іванович; Кравченко, Павел Анатолійович; Кірюха, Леонід ФедоровичUK: Біокоректор містить циліндричний корпус з конусоподібним та прямими поздовжніми отворами, додатковий конусоподібний і поперечний отвори.Item Бічна рама візка вагону(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Іван Юрійович; Шатов, Віктор Анатолійович; Мямлін, Сергій Сергійович; Селезньова, Юлія Володимірівна; Фесак, Валерій ЮрійовичUKR: Бічна рама візка вагона складається з верхнього горизонтального поясу з консолями, які утворюють буксові /щелепні/ прорізи, нижнього поясу, що переходить у похилі пояси, які з'єднують верхній і нижній пояси, утворюючи ресорний отвір з опорною площадкою під ресорне підвішування, на якій розміщені бонки і бурти для фіксації пружин ресорного підвішування, на бічних стінках ресорного прорізу розміщені направляючі для обмеження зміщення фрикційних клинів. Центральна частина верхнього поясу потовщена і має пряму конфігурацію, яка за допомогою радіусу R1 переходить у похилу площадку з ухилом а відносно до центральної частини. При цьому похила площадка за допомогою радіусу R2 переходить в пряму площадку, яка в свою чергу сполучається з консоллю радіусом R3.Item Бічна рама триелементного візка з діагональними зв'язками(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Шикунов, Олександр АнатолійовичUKR: Бічна рама триелементного візка з діагональними зв'язками виконана у вигляді виливка, що має верхній, нижній та похилі пояси, та колонки, що утворюють посередині отвір для розміщення дев'яти пружин ресорного підвішування, а в консольній частині двосхилий буксовий отвір, тріангелі спираються на поличку, розташовані на похилих поясах, для встановлення діагональних тяг передбачено кронштейн в технологічному отворі. При цьому з метою підвищення опору втомі збільшений радіус нижнього кута ресорного отвору, нижнього внутрішнього кута технологічного отвору з внутрішнього боку рами та кута між поличкою для встановлення діагональних тяг та вертикальною площиною бічної рами триелементного візка, верхня та нижня полички тріангеля з'єднані підсилюючим ребром.Item Важільна передача рейкового рухомого складу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2020) Оберняк, Сергій Миколайович; Шапошник, Владислав Юрійович; Шикунов, Олександр Анатолійович; Мурадян, Леонтій Абрамович; Кирильчук, Олег Анатолійович; Кліменок, Микола Вікторович; Будній, Володимир Миколайович; Мацюк, Антон СергійовичUK: Важільна передача рейкового рухомого складу складається з важелів та тяг, з'єднаних валиками. Елементи важільної передачі виконані з полімерних та/або композитних матеріалів, що мають армуючі волокна.Item Важільний віброущільнювач стінок технологічних порожнин у ґрунті(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2012) Главацький, Казимир Цезарович; Паєвський, Ярослав Миколайович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня Віталій МиколайовичUK: Винахід належить до ґрунтоущільнючих машин вібростатичної дії. Важільний віброущільнювач стінок технологічних порожнин у ґрунті містить робочий орган з розпірними плитами та тягами і систему його приводу. Система приводу складається з рухомо закріплених на стрілі базової машини і з'єднаних з поліспастом двосторонньої дії вібраційної системи і багатоступеневого редуктора, з'єднаних між собою. Робочий орган з'єднаний з вихідними співвісними валами багатоступеневого редуктора муфтою і складається з центрального вала, на торці якого встановлений опорний фланець зі змінним оголовком, навколо якого співвісно розміщені пустотілі середній і зовнішній вали з ходовою різьбою на їх зовнішніх поверхнях, що контактують з нижньою і верхньою ходовими гайками, причому до нижньої ходової гайки шарнірно приєднані тяги, шарнірно з'єднані з верхнім краєм нижніх розпірних плит, нижній край яких шарніно з'єднаний з опорним фланцем, а до верхньої ходової гайки шарнірно приєднані тяги, шарнірно з'єднані з верхнім краєм верхніх розпірних плит, нижній край яких шарнірно з'єднаний з шарніром з'єднання нижніх розпірних плит і тяг. Використання винаходу дозволить розширити технологічні можливості та спростити конструкцію, підвищити надійність робочого обладнання ґрунтоущільнючої машини, виконуючої початкову технологічну порожнину і подальше ущільнення ґрунту за рахунок збільшення початкового об'єму вказаної порожнини двоконтурним важільно-різьбовим вібраційним робочим обладнанням.