Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12579
UK:Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
EN: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
EN: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
Browse
Item Дослідження та удосконалення системи автоматичної ідентифікації рухомого складу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Лавренов, Сергій СергійовичUK: Магістерська робота виконана на 76 сторінок, містить 4 таблиці , 33 рисунки , 31 джерела літератури. В магістерській роботi розроблено структурну схему комплексної системи автоматичної ідентифікації рухомого складу і алгоритм її функціонування, який включає три режими роботи: тестування апаратури; ідентифікація рухомих одиниць; передача даних до станційного контролера. Розроблено структурну та принципову схеми контролера точкових датчиків а також алгоритм роботи кодового бортового датчика на базі pic-контролеру rfPIC12F675F. Розглянуто загальні принципи ув’язки системи автоматичної ідентифікації та МСДЦ КАСКАД, розроблені структурна та принципова електрична схеми, а також алгоритм роботи станційного контролера, який забезпечує ув’язку. Поєднання систем автоматичної ідентифікації та «КАСКАД» дозволяє автоматизувати такі процеси: логістики, операції навантаження-розвантаження, облік вагонів та вантажів, зважування вантажів та інші. Розроблено структурну схему комплексної системи автоматичної ідентифікації рухомого складу і алгоритм її функціонування, який включає три режими роботи: тестування апаратури; ідентифікація рухомих одиниць; передача даних до станційного контролера. Розроблено структурну та принципову схеми контролера точкових датчиків. В якості датчика фіксації проходу колісних пар було обрано електронний датчик ДЕ-96, який призначено для формування імпульсу електричного струму в момент фіксації проходу колеса рухомої одиниці.