Випуск 17
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/2553
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Item Автоматизированное управление эксплуатацией вагонов собственников стран СНГ и Балтии на полигоне дороги(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Андрющенко, Вадим АлександровичRUS: Предложена модель нечеткого потокового графа для прогнозирования параметров железнодорожных перевозок.Item Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т(Дніпропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровск, 2007) Висин, Николай Григорьевич; Власенко, Борис Трофимович; Соколов, Сергей АлександровичRU: В работе исследовано рекуперативное и реостатное торможение электропоезда ЭР2Т в диапазоне от 120 до 15 км/ч, даны рекомендации по вождению поездов.Item Направления модернизации катков статического и динамического действия для уплотнения основания пути(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Главацкий, Казимир Цезаревич; Богомаз, Владимир НиколаевичRUS: Приведена методика определения режимов работы катка с виброконтуром в виде комплекта дебалансов.Item Утворюючі системи графів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Ільман, Валерій Михайлович; Скалозуб, Владислав Васильович; Шинкаренко, Віктор ІвановичUKR: Розглянуто алгебраїчний підхід до побудови утворюючих систем графів і запропоновано алгоритм створення таких утворюючих систем для графів заданого класу.Item Вплив допусків на виготовлення деталей магнітної ланки додаткових полюсів на степінь іскріння тягових двигунів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Безрученко, Валеріан Миколайович; Шаповалов, Андрій В’ячеславович; Запишний, Е. О.UK: Розглянуто який вплив роблять допуски на виготовлення магнітного ланцюга додаткових полюсів на ступінь іскріння тягових двигунів. Показано вплив зміни повітряного зазору під додатковими полюсами на визначення області безіскрової роботи та правильне налагодження цієї області.Item Моделирование и автоматизация управления земельными ресурсами на основе земельного кадастра(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Мовшин, Д. И.RU: Рассмотрены основные задачи и соответствующие модели, возникающие при автоматизации процессов управления земельными ресурсами в Украине.Item Порівняльний аналіз методів контролю за поздовжніми напруженнями в рейкових плітях безстикової колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Рибкін, Віктор Васильович; Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Проведено порівняння методів контролю за поздовжніми напруженнями в рейкових плітях безстикової колії. Визначено, що магнітний метод являється перспективним.Item Принципи побудови системи підтримки прийняття рішень і управління вантажними перевезеннями на основі аналитичних серверів АСК ВП УЗ(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, Дніпропетровськ, 2007) Жуковицький, Ігор Володимирович; Скалозуб, Владислав Васильович; Устенко, Андрій БорисовичUKR: Запропоновано підхід і головні принципи щодо перетворення автоматизованих систем управління процесами вантажних перевезень у системи підтримки прийняття управлінських рішень персоналу з використанням відповідних сучасних засобів моделювання та оптимізації. Показано, що такі функції доцільно втілити в процесі розробки спеціальних підсистем АСК ВП УЗ – аналітичних серверів.Item Природа податків, функції й принципи оподаткування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Шульга, А. А.UK: Визначені критерії відмінності податкових платежів від неподаткових, розкрита економічна природа податку, визначена суть побудови системи оподаткування.Item Векторная оптимизация по двум показателям(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Босов, Аркадий Аркадьевич; Кодола, Г. Н.; Савченко, Л. Н.RU: Используя аналитическое представление конуса Парето, предложен алгоритм решения задачи векторной оптимизации.Item Пути совершенствования технологии работы железнодорожного транспорта Украины на основе развития автоматизированных систем управления(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Пшинько, Александр Николаевич; Козак, В. В.; Аглотков, С. А.RU: Рассмотрены и обоснованы основные направления развития технологий железнодорожного транспорта Украины на основе автоматизированных систем управления.Item Вип. 17 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Аналіз існуючих способів очищення і утилізації забрудненого баластного щебеню(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Пшінько, Олександр Миколайович; Краснюк, Андрій Віталійович; Лисняк, Володимир Петрович; Громова, Олена В'ячеславівнаUK: Розглянуто основні аспекти проблеми утилізації відпрацьованого баластного щебеню, який накопичується у значних об'ємах при реконструкцій та поточному утриманні колій на Придніпровській залізниці. Встановлено, що найкращим напрямком утилізації відпрацьованого баластового щебеню є повторне його використання в колійному господарстві, при наявності технічних можливостей та економічної доцільності. Як показали попередні дослідження вирішення цієї проблеми буде мати значний екологічний та економічний ефект.Item Визначення впливу опору пересуванню і повороту гусеничного тягача на загальний опір руху причіпного катка та глибини просідання малоопорної гусениці при будівництві та ремонті колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Главацький, Казимир Цезарович; Проскурня, Віталій МиколайовичUK: Значення опору пересуванню і повороту гусеничного рушія тягача грунтоущільнючої машини, підраховані за запропонованою методикою, менші приблизно удвічі за ті, що отримані з використанням довідкових рекомендацій, оскільки використовуються уточнені дані.Item Оценка оптимального потребного парка вагонов операторов с учетом технолого-экономических рисков(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Скалозуб, Владислав Васильевич; Солтысюк, О. В.; Чередниченко, М. С.RUS: Предложен метод расчета оптимального потребного парка грузовых вагонов операторских компаний и промышленных предприятий, который учитывает технологические, финансовые и другие риски при выполнении перевозок собственными вагонами и частичном использовании вагонов инвентарного парка.Item Підвищення інтегральної вірогідності інформації ІУТК АСУ тягового електропостачання залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Матусевич, Олександр ОлександровичUK: Для зменшення імовірності перекручування інформації в сучасних системах телемеханіки АСУ тягового електропостачання необхідно розглядати основні параметри – надійність, перешкодозахищеність , швидкодія і вірогідність у їхньому взаємозв'язку. Запропоновано системне рішення організації обміну інформацією між ПУ і КП ІУТК для підвищення швидкодії передачі і вірогідності.Item Моделирование и автоматизация составления расписания учебных занятий вузов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Вишнякова, Ирина Николаевна; Разумов, Сергей ЮрьевичRU: Рассмотрены методы автоматизированного составления расписания занятий ВУЗа, основные направления разработки, представлены имеющиеся результаты по созданию расписания в полуавтоматическом режиме.Item Определение динамической нагруженности грузовых вагонов на опытных тележках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Письменный, Евгений АлександровичRU: Определены динамические характеристики грузовых вагонов с тележками модели 18-1711. Выполнены сравнительные расчеты по исследованию влияния конструкции тележек на основные нормируемые динамические показатели.Item Проблеми реформування залізничного транспорту України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Копитко, Василь ІвановичUK: В статті розглядаються деякі проблеми реформування залізничного транспорту України, враховуючи критерії оцінки ефективності та розвитку транспорту, стан виробничої технічної бази та технологічний рівень перевезень. Пропонуються міроприємства щодо підвищення привабливості послуг залізничного транспорту, обґрунтовується необхідність вивчення транспортного ринку, враховуючи те, що «Укрзалізниця» є однією з галузей природних монополій. Введення інформаційного ресурсу, як складової отримання кінцевого результату дозволить завершити структурну реформу залізничного транспорту.Item Визначення мінімального радіуса кривих в плані з урахуванням розподілу перевезень(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, Дніпропетровськ, 2007) Курган, Микола Борисович; Заяц, Марина АнатоліївнаUK: Викладена методика обґрунтування мінімального радіусу кривої при впровадженні швидкісного руху на існуючій залізниці за умови передачі частини вантажопотоку на паралельний хід.Item Дослідження процесів реструктуризації залізничної галузі країн світу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Міщенко, Максим ІвановичUK: Досліджуються процеси реструктуризації залізниць різних країн, вивчаються фактори, що викликали необхідність реструктуризації. Аналізуються основні аспекти функціонування залізничного транспорту в сучасних умовах та шляхи покращення ефективності виконання основних видів діяльності і перевізного пpoцесу в цілому.Item Особливості просторової роботи металевих ферм від вітрового навантаження(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Марочка, Віталій Владиславович; Верьовка, А. П.UK: На сьогодні актуальною є проблема надзвичайної спрощеності розрахункових моделей, що використовуються при розрахунку та проектуванні металевих прогонових будов з наскрізними фермами з їздою низом. Часто це призводить до значних похибок у розрахунках.В роботі виконано дослідження просторової роботи просонової будови методом скінченних елементів. У якості досліджуваної конструкції було використано типову прогонову будову (типовий проект N!!690/2). На основі отриманих результатів розроблена модель для розрахунку додаткових зусиль в поясах ферми,яка відповідає реальній роботі конструкції.Item Зміна розрахункових складових для оперативного розподілу вагонопотоків на мережі залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Папахов, Олександр Юрійович; Окороков, Андрій Михайлович; Логвінов, Олег МиколайовичUKR: Розглядається можливість зміни розрахункових складових плану формування поїздів, включення до них змінних витратних ставок та часу на додаткову переробку вагонів.Item Современные подходы в области повышения безопасности движения железнодорожного транспорта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Скогарев, Игорь Евгеньевич; Кобозев, А. Я.; Жижко, Виктория Владимировна; Богомазова, Е. А.RU: Статья посвящена актуальным вопросам повышения безопасности движения на железнодорожном транспорте, а именно внедрение обучающе-тестирующего программного комплекса. Программный комплекс дает возможность обучения, проверки знаний работников железной дороги с последующей проверкой усвоенного материала, а также возможность своевременной организации сдачи аттестаций.Item Логістичний підхід в управлінні перевезеннями на залізничному транспорті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Яневич, Віталій Захарович; Окороков, Андрій МихайловичUKR: Розглядається проблема узгодження роботи окремих підрозділів транспортної системи, які забезпечують перевезення вантажів для виконання поставок по схемі “виробництво – транспорт – споживач”.Item Математическое моделирование переходных аварийных електромагнитных процессов в системе электрической тяги постоянного тока 1. Короткое замыкание без тяговой нагрузки(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Костин, Николай Александрович; Михаличенко, Павел ЕвгеньевичRUS: В статье изложена математическая модель системе тягового электроснабжения без нагрузки в режиме короткого замыкания, и результаты расчетов этого аварийного процесса. Определены переходные величины, а также характер их изменения, которые можно использовать для определения аварийных режимов.Item Применение автоматизированных систем управления к эксплуатации технических систем и объектов дорог(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Горбова, Александра ВикторовнаRUS: В статье рассматриваются вопросы разработки автоматизированных систем управления для подразделений железных дорог, организации их работ и управление данными.Item Математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК 409) електропоїзда ЕР2 (препринт)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман Володимирович; Карзова, Оксана ОлександрівнаUKR: Запропонована математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК406 (ДК409).Item Исследование работы системы автоматического управления реостатным торможением на электропоездах ЭР2Т(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Висин, Николай Григорьевич; Соколов, Сергей АлександровичRU: Рассмотрены переходные процессы в силовой цепи тяговых двигателей и их влияние на работу ступенчатого автоматического торможения электропоездов ЭР2Т. Даются рекомендации по повышению надежности работы моторвагонного подвижного состава.Item Рекомендации по технологии выполнения ремонта пути на длительно закрытом перегоне и по установлению скоростей движения поездов после завершения этих работ(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Уманов, Марк Ионович; Цыганенко, Владимир Вениаминович; Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич; Халипова, Наталья ВладимировнаRU: В статье сформулированы предложения по технологии выполнения модернизации пути на длительно закрытом перегоне. На основе анализа результатов теоретических и экспериментальных исследований сформулированы рекомендации по установлению допускаемых скоростей движения поездов в кривых после выполнения модернизации на длительно закрытом перегоне.Item Динамічні процеси у відкритих економічних системах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Залізнюк, Д. В.; Ільман, А. В.; Ільман, Валерій МихайловичUK: Розглянуто зв’язану схему розвитку динамічних процесів у відкритих економічних системах за визначеною ієрархією, математично динамічна модель представляється системою диференційних рівнянь. Наведений приклад коливань активних засобів у відкритій відокремленій системі.Item Оптимизация запасов предприятия(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Сначов, Николай Павлович; Степанова, М.СUK: Стаття присвячена дослідженню актуальної проблеми підприємств – оптимізації запасів на складах. Розглянуті методи раціоналізації, проаналізована можливість їх застосування на підприємствах України, також надані висновки щодо застосування того чи іншого метода в сучасних умовах.Item Построение и оптимизация координатной модели при проектировании переустройства плана железнодорожной линии(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Корженевич, Иван ПетровичRU: Рассмотрено построение моделей для существующего и проектного положений плана железнодорожного пути в координатах и оптимизация проектного решения.Item Решение задач оптимизации конструкций с применением современных программных комплексов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Ягода, Павел АлександровичUK: На прикладі шкворневої балки пасажирського вагона вирішується задача оптимізації з допомогою системи просторового моделювання Solid Works з інтегрованим модулем кінцево-елементного аналізу Cosmos Works.Item Необходимость внедрения логистики в связи с реформированием железнодорожного транспорта в Украине(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Корецкая, С. А.UK: На основі аналізу транспортних логістичних систем зарубіжних компаній в статті представлені найбільш пріоритетні і ефективні напрями транспортних логістичних систем, які необхідно розвивати сьогодні. Крім того, охарактеризовані чотири рівні розвитку систем логістики на залізничному транспорті в Україні.Item Математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК 409) електропоїзда ЕР2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман Володимирович; Карзова, Оксана ОлександрівнаUKR: 3апропонована математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК409).