Інші праці КФПМ (ДІІТ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18201
ENG: Other works
Browse
Item Математичний аналіз. Застосування визначеного інтеграла(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Максименкова, Юлія Анатоліївна; Михайлова, Тетяна Федорівна; Нечай, Ігор ВікторовичUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами денної та заочної форми навчання спеціальностей 121 «Інженерія програмного забезпечення», 121 «Аналіз великих даних», 123 «Комп’ютерна інженерія», 125 «Кібербезпека», 174 «Автоматика та автоматизація на транспорті», 273 «Системи керування рухом поїздів» під час практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Математичний аналіз». Навчально-методичні рекомендації містять основні теоретичні положення для засвоєння матеріалу, варіанти індивідуальних завдань.Item Інформаційне забезпечення STEM-підходу у викладанні математики в умовах цифровізації вищої освіти(Видавничо-поліграфічна компанія Юстон, Київ, 2025) Михайлова, Тетяна Федорівна; Нечай, Ігор ВікторовичUKR: У статті розглядається актуальність інформаційного забезпечення STEM-підходу у викладанні математики в умовах цифровізації вищої освіти. Акцентується увага на нових викликах, з якими стикаються викладачі при роботі зі студентами, що мають кліпове мислення та високий рівень візуального сприйняття, але низьку концентрацію уваги. Підкреслюється значення цифрових технологій, математичного програмного забезпечення та педагогічного дизайну занять у формуванні цифрової компетентності майбутніх учителів математики. Описано досвід Українського державного університету науки і технологій у впровадженні STEM-орієнтованої освітньо-професійної програми, яка поєднує фундаментальну математичну, природничу, інформатичну та психолого-педагогічну підготовку з інноваційними методами навчання. Зазначено, що STEM-підхід сприяє розвитку аналітичного, проблемного та творчого мислення майбутніх педагогів, формує здатність до міждисциплінарного вирішення практичних завдань і створення проєктів на основі інтеграції знань із різних галузей.