Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)

Permanent URI for this collection

ENG: Master Thesis " Automation and Telecommunications"

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 55
  • Item
    Дослідження системи управління літієвою батареєю у резервних джерелах електроживлення (комплексна)
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Виходець, Станіслав Валентинович
    UKR: Магістерська робота виконана на 73 сторінках, містить 43 ілюстрації, 6 таблиць та 24 використані джерела. В магістерській роботі, об’єкт розробки – дослідження та розроблення системи управління літієвою батареєю у резервних джерелах електроживлення. Мета роботи – розроблення системи управління літієвою батареєю у резервних джерелах електроживлення та дослідження її роботи. Літієві батареї застосовуються у пристроях різного типу – від портативних джерел живлення та безперебійників до великих стаціонарних систем, що забезпечують електропостачання великих об'єктів та критичної інфраструктури. Методи дослідження – експериментальне дослідження різних типів акумуляторів. Аналіз рекомендованого алгоритму зарядки літієвих акумуляторів, обрання інтегральних мікросхем, які дозволяють здійснити необхідний алгоритм та проведення дослідження пристрою на комп'ютерній моделі та на фізичній моделі шляхом безпосереднього вимірювання
  • Item
    Розробка підсистеми контролю рейкових кіл на станції
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Тимошенко, Олег Сергійович
    UKR: Магістерська дисертація виконана на 79 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 6 таблиць, 13 джерел літератури. У дисертації досліджується наступне питання. На величину пропускної спроможності залізниць час обробки рухомого складу на станції має дуже великий вплив. В зв’язку з цим виникнення будь якої відмови що призводить до затримок поїздів з боку станційних систем автоматики необхідно мінімізувати. Рейкові кола це об’єкти які дають найбільшу кількість відмов, тому є необхідність в їх додатковому контролі. Обслуговуючий персонал виконує перевірку стану рейкових кіл у відповідності до технології обслуговування, але створення автоматичної системи контролю значно покращить ефективність цього процесу. Мета дослідження – розробка підсистеми контролю стану колійних реле рейкових кіл на станції. Об’єкт дослідження – процес технічного обслуговування рейкових кіл на станції. Предмет дослідження – методи зменшення відмов станційних рейкових кіл шляхом розробки підсистеми автоматичного контролю їх параметрів
  • Item
    Удосконалення процесу локалізації несправностей в системі електричної централізації релейного типу з використанням систем нечіткого висновку
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Тіганов, Олександр Сергійович
    UKR: Магістерська дисертація виконана на 77 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 5 таблиць, 25 джерел літератури. У роботі досліджується удосконалення процесу локалізації несправностей в системі електричної централізації релейного типу (ЕЦР) шляхом використання систем нечіткого висновку (СНВ). На теперішній час на залізницях України використовуються системи автоматики переважно релейного типу. В таких системах, як правило, спостерігається перевищення граничного терміну експлуатації. Це призводить до збільшення інтенсивності виникнення несправностей, що в свою чергу спричиняє затримки в русі поїздів та інших видів пов’язаних втрат. Зменшити ці втрати можна, зокрема, шляхом удосконалення процесу локалізації несправностей в системі ЕЦР з використанням СНВ. В цій роботі СНВ застосовано для визначення доцільності обладнання системи блочної маршрутно-релейної централізації пристроями зчитування її стану в певних її точках. На даний момент локалізація несправностей в системах ЕЦР виконується відповідними фахівцями за умови їх присутності біля місця виникнення несправності. На жаль, зараз відчувається брак кваліфікованих кадрів. Актуальність роботи обґрунтовано тим, що автоматизація процесу локалізації несправностей в системах ЕЦР не знайшла свого повного вирішення. Мета дослідження – удосконалити процес локалізації несправностей в системі ЕЦР шляхом використання СНВ. Об’єкт дослідження – процес локалізації несправностей в системі ЕЦР. Предмет дослідження – методи та засоби автоматичної локалізації несправностей в системі ЕЦР
  • Item
    Акустична діагностика механічних параметрів реле
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Семенов, Михайло Володимирович
    UKR: Магістерська робота виконана на 59 сторінках, містить 15 рисунків, 17 джерел літератури. Дана робота присвячена дослідженню методів автоматизованих вимірювань і створенню вимірювальних стендів для перевірки параметрів реле залізничної автоматики. У роботі аналізуються основні вимоги до реле, їхні типи та методи автоматичної діагностики. Розглянуто сучасні підходи до акустичної діагностики, яка дозволяє оцінювати механічні параметри реле без розбирання та втручання у їхню конструкцію. У роботі представлено алгоритм акустичної діагностики реле, досліджено ефективність цього методу та запропоновано вдосконалення для підвищення надійності та точності діагностики. Результати досліджень мають практичну цінність, оскільки впровадження автоматизованих систем діагностики сприяє підвищенню безпеки руху на залізницях, зниженню експлуатаційних витрат та покращенню технічного обслуговування релейної апаратури. Мета дослідження – розробка та обґрунтування методики акустичної діагностики механічних параметрів реле, що використовуються на залізницях України. Галузь застосування: методи акустичної діагностики можуть застосовуватися в РТД залізниці для перевірки стану реле. Висновок. Впровадження акустичного метода діагностики дає можливість збільшити швидкість діагностики механічних параметрів реле та виключити людський фактор
  • Item
    Застосування принципово нових накопичувачів енергії в системах резервного живлення
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Савін, Кирило Васильович
    UKR: Магістерська робота виконана на 62 сторінках, містить 17 рисунків, 2 таблиці та 19 джерел літератури. В магістерській роботі розглянуто потреби у системах резервного енергопостачання пристроїв залізничної автоматики. Приведений аналіз існуючих накопичувачів електричної енергії. Досліджено хімічні джерела струму нового покоління. Виконано порівняння потенційної можливості акумуляторів до виконання прямих функцій з величини об’єму та швидкості накопичення електричної енергії, а також швидкості її віддачі. Проведено відбір найбільш придатної технології до умов застосування на залізничному транспорті за конкретно визначеними критеріями. Наведено методику визначення параметрів динамічної моделі літій-іонного акумулятора. Представлена модель літій-іонного акумулятора. Висновок. Враховуючи умови застосування літій-іонних акумуляторів як резервного джерела електроживлення систем автоматики на залізничному транспорті найбільш відповідним є акумулятори літій-залізо-фосфатного типу
  • Item
    Моделювання форми оптичного коліматора випромінювача в пристрої оптичного виміру механічних параметрів реле
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Гриновецький, Богдан Леонідович
    UKR: Магістерська робота виконана на 61 сторінках, містить 8 рисунків, 34 джерел літератури. В магістерській роботі приведено аналіз методів автоматизованих вимірювань і автоматизованих вимірювальних стендів перевірки параметрів реле систем залізничної автоматики. Здійснено аналіз оптичних засобів вимірювання і вибір характеристик оптичного каналу вимірювання механічних параметрів реле, зазначено проблему автоматичного вимірювання величини зазору між якорем і полюсним наконечником реле в процесі його роботи. Описано вимірювальний оптичний канал та його характеристики. Розроблено дві моделі оптичних коліматорів випромінювача для вимірювання відстані або положення якоря реле при русі прямокутної і круглої форми. Мета дослідження – визначення форми і розмірів коліматора випромінювача з урахуванням геометричної особливості фізичного (повітряного) проміжку між якорем і полюсним наконечником. Галузь застосування: автоматизовані вимірювальні стенди перевірки параметрів реле та автоматизовані діагностичні комплекси. Висновок. Запропоновано геометричні моделі коліматора випромінювача для побудови оптичного каналу вимірювання фізичного проміжку між якорем і полюсом реле
  • Item
    Дистанційна діагностика станційних рейкових кіл
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Брянцев, Іван Євгенович
    UKR: Магістерська робота виконана на 61 сторінці, містить 10 рисунків, 1 таблицю та 18 джерел літератури. В роботі проаналізовано існуючі сучасні системи діагностування рейкових кіл, приведено аналіз роботи станційних рейкових кіл за 2023 рік та проведено аналіз відмов, котрі трапляються в системах залізничної автоматики та насамперед у станційних рейкових колах. Спроектовано математичну модель розрахунків станційних рейкових кіл 50 Гц та розроблено на базі даних розрахунків спосіб автоматизованого діагностування параметрів рейкових кіл, а також проведено експериментальну перевірку спроектованого способу завдяки порівнянню прорахованих та базових значень коефіцієнтів чотириполюснику рейкової лінії. Розроблено структурні схеми системи дистанційної діагностики станційних рейкових кіл 50 Гц. Впровадження даної системи діагностування станційних рейкових кіл 50 Гц дасть можливість: оперативно виявляти відмови станційних РК,зменшити час пошуку та усунення несправностей станційних РК, контролювати параметри станційних РК в автоматичному режимі, знизити час знаходження людей на перегоні, виконати перехід з планово-запобіжного методу обслуговування станційних РК до методу обслуговування «по стану», зберігання результату діагностування у базі даних надає можливість слідкувати за впливом погодних умов на змінення параметрів рейкового кола які відстежуються.
  • Item
    Дослідження кондуктивного впливу тягової мережі на пристрої залізничної автоматики
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Соловйов, Денис Сергійович
    UKR: Магістерська робота виконана на 53 сторінках, містить 12 рисунків, 1 таблицю та 15 джерел літератури. У першому розділі проведено огляд умов та особливостей роботи рейкових кіл на ділянках з електротягою. У другому розділі за допомогою математичного моделювання проведено дослідження розповсюдження постійного тягового струму вздовж рейкової лінії. В третьому розділі підкреслено особливості роботи рейкових кіл на ділянках з електротягою змінного струму, розглянуто особливості математичного моделювання таких процесів. За допомогою математичного моделювання проведено дослідження розповсюдження змінного тягового струму вздовж рейкової лінії. Мета дослідження – дослідження кондуктивного впливу тягової мережі на пристрої залізничної автоматики для визначення ступеню його небезпечності. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Найвищі значення зворотного тягового струму в рейках спостерігаються в районі тягової підстанції та біля локомотива, що рухається. З підвищенням опору ізоляції рейкової лінії зворотній тяговий струм починає менше відгалужуватися в землю і його рівень в рейках досягає великих значень навіть в зоні між тяговою підстанцією на локомотивом. Таким чином можна зробити висновок, що підвищення опору ізоляції рейкової лінії призводить до погіршення умов роботи рейкових кіл через постійну присутність в рейках зворотного тягового струму
  • Item
    Зворотна тягова мережа. Модель розподілу тягових струмів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Орленко, Кирило Павлович
    UKR: Магістерська робота виконана на 64 сторінках, містить 20 рисунків, 10 таблиць та 13 джерел літератури. У першому розділі проведені експериментальні та аналітичні дослідження розподілу струмів і потенціалів в зворотній тяговій мережі ділянки станції стикування. У другому розділі наведено дослідження впливу тягового струму системи тягового енергопостачання ст. стикування на обладнання СЦБ ділянки електротяги змінного струму й заходів щодо зниження заважаючого впливу. В третьому розділі приведений відомості про апроксимуючу модель та отримання параметрів ДТ при зміні його характеристик, розрахунок рейкового кола якої з урахуванням підмагнічування й знаходження невідомих змінних, висновок щодо впровадження методу розрахунку рейкових кіл з використанням підмагнічування феромагнетика. Мета дослідження – аналіз розподілу струмів і потенціалів в зворотній тяговій мережі ділянки станції стикування та їх вплив на роботу РК. Розробка метода розрахунку РК з урахуванням підмагнічування ФМ. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. розглянутий метод може знайти застосування в дослідженнях і розрахунках рейкових кіл систем СЦБ, що сприяє підвищенню експлуатаційній надійності РК
  • Item
    Підвищення пропускної здатності залізничної ділянки шляхом впровадження цифрового радіоканалу та технології віртуальних блок-ділянок
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Нудьга, Андрій Володимирович
    UKR: Магістерська робота виконана на 67 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 2 таблиці та 19 використаних джерел. В магістерській роботі проведений аналіз існуючих вітчизняних та закордонних систем залізничного радіозв’язку. Запропонована структурна схема та алгоритм роботи системи інтервального регулювання рухом поїздів на базі цифрового зв’язку, яка враховує особливості вітчизняних систем залізничної автоматики. Проведений порівняльний аналіз пропускної здатності перегону при використанні трьохзначного автоблокування, а також систем інтервального регулювання з рухливими блок-ділянками. Розроблена імітаційна модель базової станції системи цифрового залізничного радіозв’язку як пріоритетної системи масового обслуговування. Мета роботи – підвищення пропускної здатності залізничних ділянок шляхом впровадження цифрового радіоканалу та технології віртуальних блок-ділянок. Об’єкт розробки – система інтервального регулювання руху поїздів на базі цифрового радіозв’язку. Методи дослідження – аналіз існуючих технічних рішень, методи розробки алгоритмів роботи та програмного забезпечення, методи теорії масового обслуговування, методи статистичного моделювання
  • Item
    Підвищення функціональної безпеки рейкових кіл
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Носов, Павло Валентинович
    UKR: Магістерська робота виконана на 54 сторінках, містить 13 рисунків, 2 таблиці та 15 джерел літератури. У першому розділі проведено огляд систем автоблокування, що базуються на тональних рейкових колах, які є діючим і перспективним засобом забезпечення безпеки руху. У другому розділі розглянуто метод селективної компенсації завад у рейкових колах, що дозволяє підвищити їх функціональну безпеку. В третьому розділі проведено математичне моделювання застосування методу селективної компенсації завад у рейкових колах. Мета дослідження – розробка методів і технічних рішень, спрямованих на підвищення функціональної безпеки рейкових кіл шляхом зниження впливу електромагнітних завад, забезпечення їхньої стійкої роботи в умовах дестабілізуючих факторів та покращення надійності систем залізничної автоматики для підвищення загальної безпеки руху поїздів. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Розроблено наукове обґрунтування методу селективної компенсації завад у РК, який полягає в зменшенні тільки тих завад, частоти яких відповідають смугам роботи колійних приймачів РК. Це дозволяє покращити безпеку функціонування РК та значно знизити електроспоживання й потужність компенсуючих пристроїв. Оцінено підвищення функціональної безпеки. Впровадження запропонованого методу селективної компенсації завад у РК знижує інтенсивність відмов, що сприяє підвищенню функціональної безпеки РК на 21%. Також проведено оцінку зниження ризиків
  • Item
    Дослідження температурних режимів роботи дросель-трансформаторів та їх перемичок
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Хміль, Андрій Анатолійович
    UKR: Магістерська робота виконана на 56 сторінках, містить 29 рисунків, 10 таблиць та 12 джерел літератури. У першому розділі проведено огляд існуючих дросель-трансформаторів, їх параметрів та характеристик. Також розглянуто особливості дросельних та міждросельних перемичок. У другому розділі розглянуто термічну дію тягового струму, а також особливості вимірювання тягового струму в рейках та проблему асиметрії тягових струмів. В третьому розділі, за допомогою математичної моделі, проведено дослідження теплових режимів роботи дросель – трансформаторів та дросельних перемичок.. Мета дослідження – Дослідження температурних режимів роботи дросель-трансформаторів та їх перемичок з метою виявлення основних факторів, що впливають на їх нагрівання, аналіз теплових навантажень під час експлуатації та розробка рекомендацій для забезпечення оптимальних умов роботи. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Досліджено вплив тягового струму на роботу дросельних та міждросельних перемичок. Було розроблено діаграми залежності часу нагріву дросельних перемичок до температури плавлення від величини тягового струму. Розраховано теплові режими роботи дросель – трансформаторів, які можуть не виконуватися на ділянках з рухом великовантажних поїздів, гірських ділянках або на ділянках з високою інтенсивністю руху
  • Item
    Розробка та дослідження пристроїв точкового каналу зв’язку «колія-локомотив»
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Касько, Данило Сергійович
    UKR: Магістерська робота виконана на 65 сторінках, містить 22 рисунки, 5 таблиць та 13 літературних джерел. У магістерській роботі проведено аналіз існуючих систем керування рухом поїздів на базі колійних баліз, визначено їх переваги та недоліки. Запропоновано структуру та алгоритм роботи системи інтервального регулювання рухом поїздів на базі баліз, яку на нашу думку доцільно впроваджувати в Україні. Проведено моделювання точкового каналу зв’язку «колія-локомотив», за результатами якого визначені оптимальні параметри локомотивної антени, а також розрахована довжина зони чутливості балізи. Розроблені принципові електричні схеми та алгоритми роботи структурних вузлів точкового каналу зв’язку «колія-локомотив»: локомотивного генератора на частоту 27,095 МГц та пристрою узгодження сигнальної точки. Мета роботи – підвищення безпеки руху поїздів шляхом впровадження точкового каналу зв’язку «колія-локомотив». Об’єкт розробки – точковий канал зв’язку «колія-локомотив». Методи дослідження – аналіз існуючих технічних рішень, методи визначення взаємної індуктивності та аналізу електричних кіл, методи розробки електронних схем та алгоритмів роботи
  • Item
    Контроль параметрів двигунів постійного струму автошлагбаумів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Григоренко, Григорій Сергійович
    UKR: Магістерська робота виконана на 57 сторінках, містить 17 рисунків, 4 таблиці та 26 джерел літератури. Об’єкт розробки – контроль параметрів двигунів постійного струму автошлогбауму. Мета роботи – діагностувати двигун постійного струму з послідовним збудження автошлагбаумів залізничних переїздів і зняти його робочі і електромеханічні характеристику. Аналізовано відмов в пристроях СЦБ, двигунах постійного струму залізничних переїздів, методів діагностування визначено шлях модернізації. Дано наукове обґрунтування и розроблено метод контролю параметрів двигунів постійного струму з паралельним збудження автошлагбаумів залізничних переїздів і зняті його робочих і електромеханічних характеристик. Розроблено систему автоматизованого контролю параметрів двигуна постійного струму авто шлагбауму, алгоритм контролю його параметрів
  • Item
    Вдосконалення системи керування станційними електроприводами
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Гошко, Роман Валерійович
    UKR: Магістерська робота виконана на 52 сторінках, містить 14 рисунків, 3 таблиці та 11 джерел літератури. У першому розділі здійснюється аналіз існуючих схем управління стрілками, описуються та порівнюються різні режими керування залежно від параметрів станції. Визначається оптимальна кількість схем з урахуванням показників надійності їх роботи. Другий розділ присвячений розгляду способів підвищення надійності роботи схем управління. Аналізуються характеристики схем із використанням холодного та гарячого резервування, а також проводиться оцінка відносних економічних показників. У третьому розділі пропонується реалізація найбільш ефективного способу резервування схем управління стрілками. Розроблена схема включає основну та резервну апаратуру управління, створену на основі результатів, отриманих у попередньому розділі. Мета дослідження – розробка схем управління стрілками на станціях та вибір оптимальних варіантів залежно від способу керування станційними пристроями. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Результати роботи дозволяють суттєво скоротити витрати на експлуатацію станційних пристроїв автоматики, зберігаючи їх функціонал і підвищуючи надійність роботи станції. Запропоновані рішення можуть бути використані як при проектуванні нових, так і при модернізації існуючих систем автоматизації станцій
  • Item
    Вдосконалення схеми параметричного генератора частоти на неколінеарних магнітних полях
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Бєлкін, Дмитро Ігорович
    UKR: Магістерська робота виконана на 56 сторінках, містить 18 рисунків, 1 таблицю та 21 джерело літератури. У першому розділі здійснюється Огляд систем захисту обладнання систем автоматики і телемеханіки від високих тягових струмів і потужних імпульсних завад. Другий розділ присвячений розкриттю проблеми захисту апаратури автоблокування від впливу тягового струму на ділянках залізниць. У третьому розділі досліджується схема параметричного генератора частоти як джерела вторинного живлення та пристрою захисту апаратури СЦБ від потужних імпульсних завад. У четвертому розділі приведено результати експериментальних досліджень макетного зразку параметричного генератору частоти на неколінеарних магнітних полях. Мета дослідження – вдосконалення схеми параметричного генератору частоти на неколінеарних магнітних полях. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Результати роботи дозволяють забезпечити захист пристроїв автоблокування від дії потужних імпульсних завад
  • Item
    Розробка мікропроцесорної підсистеми контролю габаритів на залізничному транспорті
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Бака, Богдан Олегович
    UKR: Дипломна робота виконана на 79 сторінках, містить 13 ілюстрацій, 8 таблиць та 10 використаних джерел. В магістерській роботі було розглянуто та проаналізовано статистику відмов на залізничному транспорті за певний період, а також проаналізовано транспортні події на залізницях України пов’язані з порушенням габаритів. Розглянуто типи датчиків які використовуються для контролю об’єктів та параметрів в залізничній автоматиці та обороні датчики руху для системи контролю габариту що розробляється. У результаті було спроектовано безконтактну систему контролю габариту рухомого складу, створено структурну та принципову схеми, наведено алгоритм роботи системи. Розглянуті питання об’єднання даної системи з системою контролю автозчеплення вагонів. Метою роботи є розробка способів та технічних засобів автоматичного контролю габаритів рухомого складу на залізничному транспорті. Об’єктом дослідження є процес технічного обслуговування системи контролю габаритів на залізничному транспорті. Предметом дослідження є функціонування системи контролю габаритів на залізничному транспорті
  • Item
    Розробка додаткових засобів автоматичного захисту системи МПЦ-У від впливу перенапруг
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Юрец, Дмитро Вікторович
    UKR: Магістерська робота виконана на 61 сторінок, 3 таблиці, 4 рисунки та 12 джерел літератури. У дисертації досліджується розробка додаткових засобів автоматичного захисту системи МПЦ-У від впливу перенапруг. Досвід експлуатації МПЦ на залізницях світу демонструє їх експлуатаційні та технічні переваги порівняно з релейними системами. Враховуючи швидкий розвиток та удосконалення мікроелектроніки та мікропроцесорної техніки, а також зниження її вартості, можна стверджувати, що з часом МПЦ стануть основними системами станційної автоматики. Однак вони дуже чутливі до якості електроживлення та перенапруг і тому задача розробка додаткових засобів автоматичного захисту системи МПЦ-У від впливу перенапруг є актуальною. Мета дослідження - розробка методів та засобів для підвищення захисту системи мікропроцесорної централізації МПЦ-У від впливу перенапруг. Об’єкт дослідження – процес функціонування системи мікропроцесорної централізації МПЦ-У. Предмет дослідження – методи та засоби підвищення захисту від перенапруг мікропроцесорної централізації МПЦ-У. Методи дослідження – аналіз, статистичний аналіз, аналіз функціональних можливостей систем, електротехнічні розрахунки схем та пристроїв, проектні та конструкторські рішення по ув’язці елементів та підсистем.
  • Item
    Електромагнітна сумісність системи тягового електропостачання з пристроями телекомунікації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Щербатюк, Олександр Сергійович
    UKR: Магістерська робота виконана на 67 сторінці, містить 28 рисунків, 10 таблиці та 18 джерел літератури. Об’єкт розробки – системи залізничного зв’язку. Мета розробки – розробка методу дослідження електромагнітної сумісності системи тягового електропостачання із пристроями і лініями залізничного зв’язку. В магістерській роботі виконано критичний аналіз систем залізничного зв’язку Укрзалізниці і визначення об’єкта дослідження; статистичний аналіз відмов в системах залізничного зв’язку. Удосконалено методику дослідження рівнів корисного сигналу з вагону-лабораторії за рахунок впровадження методу дослідження електромагнітних завад з вагону-лабораторії. Розраховано електричний і магнітний вплив тягової мережі на провідний зв’язок та досліджено електромагнітний вплив тягової мережі 27,5 кВ на провідні та кабельні лінії станції. Запропоновано методи захисту провідних та кабельних ліній залізничного зв’язку від електромагнітних завад систем зовнішнього та тягового електропостачання.
  • Item
    Дослідження роботи стрілочного електроприводу змінного струму
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Четвертак, Віктор Вадимович
    UKR: Магістерська робота виконана на 68 сторінці, містить 14 рисунків, 4 таблиці та 13 джерел літератури. Об’єкт розробки – нормальнодіючі стрілочні електропривода змінного струму. Мета роботи – розробити методику автоматизованої дистанційної діагностики стрілочних приводів змінного струму. Проаналізовано існуючі типи стрілочних приводів змінного струму, сфера їх застосування і шляхи удосконалення. Розкрито методику автоматизованого контролю роботи стрілочного електроприводу змінного струму. Розроблено схему пристрою діагностування й методику вимірювання параметрів. Виконано математичне моделювання роботи стрілочного електроприводу змінного струму за допомогою Matlab, Simulink.