Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18282
ENG: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
Browse
Item Підвищення безпеки руху поїздів шляхом забезпечення електромагнітної сумісності тягової мережі з пристроями сигналізації та зв’язку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Орленко, Павло ІвановичUKR: Магістерська робота виконана на 78 сторінках, вона містить 3 таблиці, 27 малюнків, та 16 джерел літератури. Мета дослідження – забезпечення умов електромагнітної сумісності рейкового кола з тяговим енергопостачанням в умовах впливу заваді постійного тягового струму. Об’єкт дослідження – рейкові кола ділянки електротяги змінного струму, що примикає до станції стикування двох родів електротяги. Методи дослідження – аналіз існуючих технічних рішень; методи розробки електронних схем та алгоритмів роботи; методи проектування електричних схем. У розділі 1 проведено аналіз роботи рейкових кіл в умовах впливу перешкод тягового струму, наведено статистку відмов РК. Проведено аналіз тягових струмів в рейковій мережі станції стикування. У розділі 2 розроблено математичну модель розподілу тягового струму та потенціалі «рейка-земля», для встановлення очікуваних максимальних значень, що дозволять зробити вибір номінальні величини елементів пристрою захисту. Розділ 3 присвячений розробці технічного рішення по запобіганню витоку постійного струму в зону змінного з використанням сучасної елементної бази. Наведено принципові електричні схеми пристрою захисту, запропоновано алгоритм роботи такого пристрою.Item Удосконалення методів і засобів автоматичного контролю функціонального стану та пильності машиніста(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Тараненко, Олексій ОлександровичUKR: Магістерська робота виконана на 62 сторінках, містить 24 рисунка та 14 літературних джерел. Магістерська робота присвячена удосконаленню методів і засобів автоматичного контролю функціонального стану та пильності машиніста. Пропонується доповнити традиційні пристрої контролю машиніста (рукоятку пильності та електропневматичний клапан) пристроями вимірювання електродермальної активності та відеоспостереження. Запропоновано структурну схему системи, розроблені алгоритми контролю машиніста за допомогою відеоспостереження та за аналізом електродермальної активності. Розроблені структурні, принципові електричні схеми та алгоритми роботи складових частин системи: носимої частини, приймальної частини, контролера та схеми індикації. Мета дослідження - удосконалення методів і засобів автоматичного контролю функціонального стану та пильності машиніста. Галузь застосування: автоматизовані системи керування рухом поїздів. Висновок. Впровадження запропонованих методів та розроблених в даній роботі технічних засобів дозволить підвищити безпеку руху поїзда за рахунок автоматичного контролю функціонального стану і пильності машиніста.