Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/15439
ENG: Bachelor thesis "Transport infrastructure"
Browse
Item Розробка проекту ремонту колії в умовах суспільно політичних обставин(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Левковський, Сергій СергійовичUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 8 рисунків та 3 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 56 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 13. Об'єктом досліджень є проект виконання Капітальний ремонт колії в умовах суспільно-політичних обставин У дипломному проекті згідно вихідних даних було встановлено що задана ділянка відноситься до III категорії колії, і має таку характеристику: ланкова колія; рейки типу Р65,UIC60, нових 1 групи, 1класу та старопридатних типу Р65,UIC60 1-ї групи придатності. Скріплення і шпали нові. Епюра шпал така ж як і на коліях I категорії (1840 шт/км в прямих та кривих). Баласт щебеневий. Товщина шару під шпалами не менше 35 см після ремонту. Для прямой ділянкі колії був розрахован сумарний максимальний δmax = 39мм і мінімальний δmin = 5мм зазор між рейками та гребенями коліс для локомотивів. В кривій ділянці колії з радіусом 600 м, було розраховано ширину колії при вільному, примусовому та заклиненному вписуванню локомотивів (тепловоза ВЛ60 і електровоза ЧС2 ) на підставі геометричних характеристик. Складено технологічний процес з капітального ремонту колії по заміні рейко-шпальної решітки. з очисткою щебеню машиной ЩОМ-4 на фронті робіт 1200 м за один день. При використанні машини ЩОМ-4 працює 73 монтер колії та 49 механіків з тривалістю робіт у «вікно» 4 год.8 хв. Розроблено графіки опоряджувальних за два дня і робіт по днях В перший день зайнято 33 монтерів колії та 32 механіка. Розроблений проект ремонту залізничної колії може бути взятий за основу для ділянок з відповідними характеристиками, в тому числі з наявністю кривих. У четвертому розділі розроблено заходи, щодо забезпечення безпеки руху поїздів, виконання працівниками робіт з машинами із укладання, підбивки, виправки і стабілізації колії. Вибрано схему огородження місця робіт