Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/15439
ENG: Bachelor thesis "Transport infrastructure"
Browse
Item Конструювання колонної станції метрополітену із обґрунтуванням технології її спорудження(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Наріченко, Анастасія ВасилівнаUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування колонної станції глибокого закладення та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу тунелю (залізобетонний блок). Обґрунтовано технологію будівництва колонної станції глибокого закладення. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – конструювання колонної станції метрополітену із обґрунтуванням технології її спорудження. Об’єкт розробки – колонна станція метрополітену глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Обґрунтування конструкції та технологія спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Москвич, Олександр РомановичUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу бокового тунелю (чавунний тюбінг). Обґрунтовано технологію спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – обґрунтування конструкції та технологія спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену. Об’єкт розробки – станція пілонного типу глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Односклепінчаста станція в міцних породах. Конструкція та спорудження (гірничий спосіб)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Онук, Анатолій СергійовичUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування односклепінчастої станції метрополітену та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу склепіння (залізобетонний блок). Обґрунтовано технологію спорудження односклепінчастої станції в міцних породах гірничим способом. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – конструкція та спорудження односклепінчастої станції в міцних породах гірничим способом. Об’єкт розробки – односклепінчаста станція в міцних породах. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Порівняльний аналіз роботи збірних та монолітних плит проїзної частини сталезалізобетонних залізничних мостів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Сторчеус, Ірина МиколаївнаUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз збірних та монолітних плит проїзної частини. Проведене варіантне проєктування сталезалізобетонного моста та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок прогонової будови та балатного корита. Обґрунтовано конструкційні характеристики залізобетонної балкової конструкції залізничних мостів. Обґрунтовано світовий досвід будівництва залізобетонних мостів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – є порівняльний аналіз збірних та монолітних плит проїзної частини сталезалізобетонних мостів. Порівнюється використання збірної плити та монолітної, при яких умовах доцільніше використовувати ту чи іншу плиту. Метод дослідження – дослідження робляться теоретично та за допомогою програмного забезпечення ANSYS методом скінчених елементів. Аналітична перевірка конструктивних елементів за впровадженими в Україні Єврокодами (ДСТУ-Н Б EN) та Національним будівельним стандартом (ДБН).Item Проєкт спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення у глинястому сланці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Гончар, Сергій ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 56 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 2 таблиці та 10 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз та вплив інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва на вибір конструкції колонної станції та технологію її спорудження. Запроєктована конструкція колонної станції метрополітену із залізобетонних блоків. Виконано статичний розрахунок колонної станції метрополітену із залізобетонних блоків з використанням методу скінченних елементів. Розроблена технології спорудження колонної станції метрополітену із залізобетонних блоків з розробкою породи буровибуховим способом. Запропонована технологія спорудження колонної станції метрополітену зі збірного залізобетону з використанням залізобетонних блоків з зв’язками розтягу у стиках. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – проєктування конструкції і розробка технології спорудження колонної станції метрополітену із залізобетону. Об’єкт розробки – колонна станція метрополітену. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Проєкт спорудження пілонної станції метрополітену глибокого закладення у твердій глині(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Гладиш, Дмитро СергійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 50 сторінках, містить 13 ілюстрацій, 2 таблиці та 10 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз та вплив інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва на вибір конструкції пілонної станції та технологію її спорудження у твердій глині. Запроєктована конструкція пілонної станції метрополітену глибокого закладення із чавунних тюбінгів у твердій глині. Виконано статичний розрахунок пілонної станції метрополітену із чавунних тюбінгів з використанням методу скінченних елементів. Розроблена технологія спорудження пілонної станції метрополітену із чавунних тюбінгів способом пілот-тунелю. Запропонована технологія будівництва пілонної станції метрополітену глибокого закладення з чавунних тюбінгів з розробкою породи комбайном при проходці пілот-тунелю під час спорудження станційних тунелів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – запроєктувати конструкцію і розробити технологію спорудження пілонної станції метрополітену глибокого закладення у твердій глині. Об’єкт розробки – пілонна станція метрополітену глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Розробка технології спорудження колонної станції метрополітену мілкого закладення (умови Київського метрополітену)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Смага, Єгор ВалентиновичUKR: Бакалаврська робота виконана на 45 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 4 таблиці та 17 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних умов будівництва (умови Київського метрополітену). Проведене варіантне проєктування станційної конструкції та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений статичний розрахунок методом скінченних елементів. Обґрунтовано параметри міцності станційної конструкції. Розроблені основи технології спорудження колонної станції мілкого закладення. Розроблені положення технології розробки ґрунту, зведення станційної конструкції та гідроізоляційних робіт. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – розробка технології спорудження колонної станції метрополітену мілкого закладення. Об’єкт розробки – колонна станція метрополітену мілкого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів.