Автореферати дисертацій
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/39
EN: Abstracts of dissertations, made or defended at DNURT
Browse
Item Обґрунтування параметрів стабілізації укріпленого земляного полотна залізничної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Алхдур, Ахмад Муса МахмудUK: Дисертація присвячена обґрунтуванню параметрів стабілізації укріпленого земляного полотна залізничної колії. На основі теоретичних розробок вирішена задача по визначенню напружено-деформованого стану (НДС) земляного полотна, посиленого геоматеріаламі, шляхом оцінки напруг, що виникають у ньому при ступінчастому додатку навантажень від 0,0644 МПа до 0,322 МПа. Встановлені параметри напружено-деформованого стану при армуванні земляного полотна шаром, що мало деформується з щебенево-ґрунтової суміші при зміненні відносних деформацій від 0,008 до 0,017. Розроблено спосіб посилення земляного полотна армованого геотекстилем з загнутими краями з щебенево-ґрунтовою сумішшю (ЩГС) та обґрунтовано його розміщення на відстані 0,4 м від основної площадки, що дозволяє збільшити міцність земляного полотна в 1,8 – 2,0 рази і його стабільність для підвищення швидкості руху поїздів. Побудовані графіки виконання робіт з будівництва модернізованого земляного полотна залізничної колії. Як випливає з аналізу представлених варіантів технологічних регламентів, витрати часу при реалізації запропонованого варіанту скорочуються до 39,73 год, в порівнянні з проектним, рівним 117,35 год, тобто практично в 2,95 рази.