Автореферати дисертацій
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/39
EN: Abstracts of dissertations, made or defended at DNURT
Browse
Item Автоматизация тяговых расчетов, учитывающих динамическую нагруженность поезда(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1987-06-03) Евдомаха, Григорий ВасильевичRU: Проведен анализ существующих моделей тяговых расчетов, переходных режимов движения поездов и методов оптимизации, применяемых для определения их рациональных режимов вождения. Разработан алгоритм решения задачи выбора режима ведения длинносоставного поезда с использованием динамического программирования.Item Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1999) Афанасов, Андрій МихайловичUKR: В роботі розроблено і виготовлено ряд модифікацій систем автоматичного змащування гребенів для локомотивів. Запропоновано методику визначення раціональної величини ступеня зниження інтенсивності зносу гребенів, що забезпечує відсутність технологічного зносу бандажа локомотива.Item Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 2002-02-05) Кузнецов, Валерій ГеннадійовичUKR: У дисертації розроблена нова автоматизована система обліку і контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць (АСКОЕ), що відрізняється розширеними функціями, що дозволяють впливати на економію електроенергії. У числі додаткових функцій АСКОЕ – раціональне переведення тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів.Item Анализ динамического взаимодействия жестких комбинированных автосцепок вагонов метрополитена и совершенствование их конструкции(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1989-04-15) Авдовский, Александр АлександровичRUS: В работе установлены рациональные параметры упруго-дессипативных связей и совершенствование конструкции автосцепного устройства вагонов метрополитена с целью повышения ее работоспособности и уменьшения износов в парах трения.Item Анализ методов антикоррозионной защиты подземных сооружений(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1974-12-20) Дьяков, Виктор АлексеевичRUS: В работе рассматривается метод определения потенциалов рельсов за время хода электровоза по межподстанционной зоне. Потенциал и энергию токоведущих рельсов предлагается использовать для защиты подземных сооружений от электрокоррозии.Item Анализ поведения геометрически нелинейних цилиндрических оболочек при неоднородном радиальном нагружении(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1977-10-25) Лебедев, Александр ГеоргиевичRU: В диссертации разработан метод построения и исследования неоднородного нелинейного напряженно-деформированного состояния цилиндрических оболочек при поперечном нагружении. Проанализировано характер и степень влияния неравномерности нагружения на критические нагрузки, исследованы характерные типы деформирования цилиндрических оболочек при неосесимметричном внешнем давлении. Предложен алгоритм, сочетающий аналитические и численные методы построения и исследования нелинейных неоднородных решений теории цилиндрических оболочек. С помощью алгоритма проведен анализ деформирования цилиндрических оболочек и панелей при поперечном внешнем давлении.Item Аналитическое исследование напряженного состояния диска цельнокатаного колеса(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1961) Дувалян, С. В.RU: Проведены аналитические и экспериментальные исследования напряженного состояния диска цельнокатаного колеса. Предложена методика расчёта для предварительной оценки прочности колёс и для создания новых конструкций колёс. Предложенная в работе конструкция диска колеса позволяет облегчить его без увеличения наибольших возникающих в диске напряжений.Item Аналіз та оперативне прогнозування електроспоживання на тягу поїздів на базі розвитку інформаційної моделі процесу перевезень(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1999-04-24) Цейтлин, Семен ЮлійовичUKR: Розроблено концепцію та створено комплекс програмних і технічних засобів формування і обслуговування інформаційної моделі повагонного відображення процесу перевезень в режимі реального часу, призначених для вирішення завдань оперативного аналізу і прогнозування потреби в електроенергії на тягу поїздів. Досліджено дані про витрати електроенергії на тягу, запропонована методика оперативного прогнозування потреби в електроенергії, мінімаксне форму синтезу оцінок приватних критеріїв в багаторівневих системах управління електропостачання.Item Антифашистський рух Опору в Україні періоду Другої світової війни у вітчизняній історіографії(Запорізький національний університет, Запоріжжя, 2018) Слободянюк, Микола АнатолійовичUKR: Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора історичних наук за спеціальністю 07.00.06 – історіографія, джерелознавство та спеціальні історичні дисципліни. – Інститут історії України НАН України; Запорізький національний університет, Київ-Запоріжжя, 2018. У дисертації на основі широкого кола джерел і наукової літератури вперше здійснено комплексне дослідження процесу висвітлення та концептуалізації історії антифашистського руху Опору в Україні у вітчизняному історіописанні 1942–2015 рр., а саме: рівень історіографічного опрацювання історії руху Опору; ступінь дослідженості окремих аспектів теми; характерні особливості та напрями радянського і сучасного періодів вивчення теми; формування наукових центрів та історичних шкіл, в доробку яких значне місце належить працям з історії руху Опору. Також у праці здійснено спробу теоретично осмислити феномен руху Опору в Україні. Зокрема, запропоновано цілісне бачення історії антифашистської боротьби в Україні, визначено її періодизацію, основні форми, національно-політичні течії, регіональні та внутрішні особливості. У процесі осмислення феномену руху Опору на території України розглянуто дискусійні та досі повністю нерозв’язані аспекти теми, як то проблема приналежності до руху Опору окремих осіб та різного роду формувань, мотивація учасників, шляхи і критерії встановлення об’єктивніших кількісних показників ефективності боротьби проти окупантів. Особливу увагу приділено методології і термінології дослідження. Проаналізовані дискусійні аспекти та перспективні напрями наукових студій з історії руху Опору.Item Асимптотический метод в осесимметричных задачах линейной вязкоупругости ортотропных тел(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1990-10-16) Кагадий, Татьяна СтаниславовнаRU: В диссертации разработан аналитический метод позволяющий строить обоснованно приближенные решения важных задач линейной вязкоупругости,исследование которых другими методами забруднено или невозможно .Item Асимптотическое исследование нелинейных колебаний систем с двумя степенями свободы(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1970-11-02) Черевацкий, Б. П.RUS: Работа посвящена разработке способов исследования нелинейных систем. Выявлен неизвестный интегрируемый случай сильно нелинейной симметричной системы, допускающей лишь одно колебание в нормальной форме. Разработан новый прием приведения исследуемых многомассовых систем к интегрируемым, в основе которого лежит понятие о близости потенциала, что позволяет определить динамические характеристики сильно нелинейных колебательных систем.Item Асимптотическое представление рядов Дирихле с монотонно изменяющимися коэфициентами(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1950) Тверитин, А. Н.RU: В диссертационной работе получены определенные результаты в отношении построения асимптотических представлений и разложений для степенных рядов с вещественными коэффициентами. Полученные результаты формулируются в виде шести теорем.Item Безпека руху вантажних вагонів з візками різного технічного стану(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1996-02-22) Каблукова, Олена АльфредівнаUK: Мета роботи полягає в розробці математичної моделі вимушених просторових коливань вантажного вагона, проведенні динамічних розрахунків та оцінці показників безпеки руху вагонів на візках моделі 18-100 різного технічного стану в режимах нормального функціонування та в умовах перевищення гранично допустимого рівня навантаженості ходових частин.Item Бессекционное бетонирование и раннее раскружаливание железобетонных распорных арок и сводов больших пролетов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1962) Молоканов, Н. М.RU: В работе изложены теоретические и экспериментальные данные по внедрению бессекционного бетонирования и раннего раскружаливания арок (сводов) при строительстве уникальных железобетонных арочных мостов.Item Боковые колебания грузовых вагонов и оценка конструкций их ходовых частей(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1984) Ковтун, Елена НиколаевнаRU: Разработаны уточненные математические модели боковых колебаний грузовых вагонов, пригодных для исследования соответствующих динамических характеристик как восьмиосных, так и четырехосных вагонов при их движении по прямолинейным и криволинейным участкам пути.Item Вдосконалення системи контролю за поздовжніми напруженями в рейкових плітях безстикової колії(Дніпропетровськ: видавництво ДНУЗТ, 2010) Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Вдосконалення системи контролю за поздовжніми напруженнями в рейкових плітях безстикової колії. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.06 – залізнична колія, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010. Дисертація присвячена вдосконаленню системи контролю за температурно-напруженим станом рейкових плітей безстикової колії шляхом впровадження магнітного методу вимірювання поздовжніх механічних напружень. Виконано аналіз різних методів вимірювання механічних напружень та проведено комплексну оцінку щодо їх застосування у вимірюванні сумарних напружень рейкових плітей безстикової колії. Встановлено, що магнітний метод являється перспективним методом контролю. Встановлено характер впливу механічних напружень, температури металу, загартованості металу, хімічного складу та напруженості магнітного поля на магнітні властивості рейкової сталі. На основі цього стало можливим не лише визначати, але й прогнозувати коефіцієнт пропорційності між відносною магнітною проникністю рейкової сталі та напруженням. Розроблено математичну просторову модель роботи безстикової колії, яка дозволила в дисертації встановити раціональні місця вимірювання сумарних поздовжніх напружень, розробити методику вимірювання механічних напружень та методику вимірювання нейтральної температури в рейкових плітях безстикової колії. Отримані теоретичні й практичні результати використано в розробці приладу для вимірювання нейтральної температури рейкових плітей.Item Вероятностные принципы управления процессом восстановления выпрямительных установок электровозов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1975-04-22) Дубравин, Юрий ФёдоровичRU: Разработана методика расчёта рациональной системы ремонта выпрямительных установок, которая может быть использована при оптимизации параметров системы ремонта установок, укомплектованных управляемыми полупроводниковыми вентилями.Item Взаимодействие временных мостов с подвижным составом и обоснование предельных деформаций пролетных строений(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1989-12) Красковский, Василий ЕвгеньевичRU: Исследованы взаимодействие конструкций временных мостов с подвижным составом и выработаны рекомендации по нормированию вертикальных прогибов пролетных строений с учетом применения высокопрочных сталей.Item Взаимодействие тоннельных обделок из монолитно прессованного бетона с упруго-наследственным массивом пород. Мосты, тоннели и другие строительные сооружения на железных и автомобильных дорогах(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1986-01-17) Горленко, Анатолий ИвановичRUS: Проведена разработка метода расчета круговой обделки из монолитно прессованного бетона, позволяющего учитывать специфические условия работы обделки с окружающим массивом пород, особенности технологии ее возведения, реологические свойства породы и изменяющиеся деформативно-прочностные свойства прессованного бетона.Item Вибрационное состояние тяговых электродвигателей тепловозов и пути повышения их надежности(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1986-02-3) Авраменко, Виктор СтефановичRUS: В работе рассматривается повышение эксплуатационной надежности тяговых электродвигателей. Проведены экспериментально-теоретические исследования вибрационного состояния двигателей и процессов, определяющих уровень вибронагруженности их конструктивных элементов в эксплуатации.Item Вибір раціональних міжремонтних періодів маневрових локомотивів з урахуванням їх експлуатаційного завантаження(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 1997-06-03) Гончаров, Олександр МихайловичUK: Розглядаються питання підвищення ефективності системи технічної експлуатації та ремонту локомотивів промислового транспорту. Розроблено математичну модель впливу основних параметрів на надійність локомотивів.Item Вибір раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів на ділянках міжнародних транспортних коридорів(Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2010) Харлан, Володимир ІвановичUK: АНОТАЦІЯ Дисертація присвячена встановленню раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів на міжнародних транспортних коридорах за рахунок впровадження системного підходу, що враховує наявний стан колійної інфраструктури, тип і характеристики існуючого і перспективного рухомого складу. Визначено умови і сфери застосування рухомого складу з примусовим нахилом кузовів вагонів. На основі проведених експериментів і теоретичних досліджень удосконалено нормативну базу для реконструкції плану швидкісних залізниць. Вдосконалено існуючий метод визначення раціональної швидкості руху поїздів, для чого розроблено і впроваджено оптимальну стратегію перебудови існуючих ділянок залізниць, яка базується на математичних моделях, що враховує сучасне фінансове положення, обмежене інвестування проектів і життєвий цикл роботи залізничної колії. Застосування методу векторної оптимізації надає можливість знаходити раціональну швидкість руху на кожному об'єкті чи ділянці за неадитивним критерієм.Item Визначення навантаженності вагонів-самоскидів при ударі падаючим вантажем з метою забезпечення міцності(Днепропетровский государственный технический университет железнодорожного транспорта, 2001) Султан, Олександр ВасильовичUK: У результаті вирішення динамічної задачі про удар падаючим зосередженим вантажем обчислювалися значення параметрів ударного процесу, поля переміщень досліджуваної конструкції вагона-самоскида. За результатами розрахунків було дано рекомендації заводам-виробникам щодо вибору конструкції верхньої рами і настилу помосту.Item Визначення раціональних значень параметрів екіпажної частини вантажного магістрального електровоза(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 2000-10-27) Недужа, Лариса ОлександрівнаUK: У дисертаційній роботі виконано структурний аналіз зв'язків кузова з візком. Ця система розглянута як просторовий механізм, в якому визначено число зайвих зв'язків, зведене до нуля. Вироблений аналіз результатів динамічних ходових випробувань дослідного зразка електровоза і порівняння їх з даними теоретичних розрахунків свідчать про відповідність основних динамічних показників екіпажної частини вимогам, що пред'являються до перспективних конструкцій локомотивів.Item Визначення раціональних параметрів елементів пасивного захисту пасажирських вагонів при аварійних зіткненнях поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013-01) Горобець, Дмитро ВолодимировичUKR: Дисертація присвячена питанням вибору раціональних параметрів пристроїв пасивного захисту для пасажирського залізничного транспорту колії 1520 мм. Створена методика з вибору параметрів енергопоглинальних елементів. Удосконалена математична модель зіткнення пасажирського поїзда з перешкодою. Досліджено вплив силових характеристик пристроїв пасивного захисту на рівень безпеки пасажирів при аварійних зіткненнях поїздів. Виконано вибір раціональних параметрів енергопоглинальних елементів пристроїв пасивного захисту вагонів.Item Визначення раціональних параметрів тягового лінійного двигуна для високошвидкісного електротранспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Новіков, Володимир ФедоровичUK: Дисертацію присвячено обґрунтуванню ефективних принципів і методів розрахунку раціональних параметрів та розробці основ практично застосовного в інженерній практиці методу розрахунку тягового лінійного електродвигуна зі збудженням від джерела постійного магнітного поля високошвидкісного електротранспорту. Розроблена математична модель лінійного синхронного електродвигуна без феромагнітного магнітопроводу зі збудженням від постійних магнітів екіпажу базується на використанні залежності потокозчеплення джерела магнітного поля збудження з котушкою шляхової структури від їх взаємного розташування. За допомогою розробленого розрахунково-експериментального методу та виготовленого стенду отримано залежності, у тому числі аналітичні, потокозчеплення джерела постійного магнітного поля з котушкою шляхової структури від їх взаємного розташування для різних конструктивних параметрів лінійного двигуна. Розроблено методи розрахунку та вимірювання знакозмінного тягового зусилля, що виникає в лінійному синхронному двигуні при взаємодії постійного магнітного поля системи збудження транспортного засобу з котушкою шляхової структури, який дає можливість визначити залежність величини тягового зусилля від місця розташування транспортного засобу щодо шляховий структури в широкому діапазоні значень геометричних параметрів конструкції двигуна.Item Визначення раціонального ряду потужностей пасажирських електровозів для залізниць України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Арпуль, Сергій ВікторовичUK: Дисертація присвячена підвищенню ефективності пасажирських перевезень на залізницях України. В результаті виконаних наукових досліджень в роботі отримано наступне: встановлено взаємозв’язок параметрів номінального режиму пасажирських електровозів з параметрами перевізного процесу; розроблено методику визначення керуючих параметрів в рівнянні руху пасажирського поїзда, причому маса електровоза і состава в дане рівняння не входять; розроблено методику визначення раціональної градації ряду потужностей пасажирських електровозів для випадку коли на зоні обслуговування використовуються електровози різних швидкісних категорій. Використання розроблених методик дало змогу визначити раціональний ряд потужностей пасажирських електровозів для залізниць України. Для забезпечення технічної швидкості руху поїздів на рівні 110 км/год потужність тягового модуля становить 4800 кВт, а ряд потужностей – одно- і двосекційні тягові зчепи потужністю 4800 і 9600 кВт. Для реалізації технічної швидкості 135 км/год потужність тягового модуля повинна становити 6400 кВт, а пасажирський рух буде забезпечуватися за рахунок вводу в експлуатацію одно- і двосекційних тягових зчепів потужністю 6400 і 12800 кВт. Запропонований в роботі ряд потужностей за попередніми оцінками забезпечить економію коштів на відновлення і утримання локомотивного парку до 8 %.Item Властивості і технологія полімерних карбамідних розчинів для ремонту транспортних споруд в зоні змінного рівня води(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2002-03-05) Краснюк, Андрій ВіталійовичUK: Дисертація присвячена розробці , дослідженню й оптимізації карбамідних полімеррозчинів для відновлення та захисту бетону транспортних споруд в зоні змінного рівня води.Item Влияние граничных условий на устойчивость эксцентрично подкрепленных цилиндрических оболочек при комбинированном нагружении(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1980-01-9) Агеев, Юрий АлексеевичRUS: Разработан метод расчета подкрепленных оболочечных конструкций при комбинированном нагружении. Рассмотрен новый метод определения критических нагрузок. Получена формула, определяющая критические касательные усилия подкрепленной цилиндрической оболочки большой длины.Item Влияние износа колесных пар на боковые колебания четырехосных полувагонов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1984-04-11) Михайленко, Виталий МихайловичRU: В работе проводится изучение зависимостей изменения показателей динамических качеств четырехосных полувагонов, определяемых боковыми колебаниями, от износа колесных пар при интенсивной эксплуатации. Дана оценка техническим решениям, реализуемым в конструкциях ходовых частей грузовых вагонов с улучшенными динамическими характеристиками.Item Влияние моментности докритического состояния на устойчивость за пределами упругости гладких и подкрепленных цилиндрических оболочек(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1978) Каганов, Марк ЕфимовичRU: В диссертации исследовано локальное выпучивание продольно сжатых гладких цилиндрических оболочек в зонах краевого эффекта .Рассмотрены некоторые случаи комбинированного нагружения .Изучена устойчивость цилиндрических оболочек ,имеющих осесиметричные локальные и регулярные несовершенства формы . Исследована устойчивость за пределами упругости моментных форм равновесия подкрепленных цилиндрических оболочек .Изучено влияние знака эксцентриситета расположения ребер .Item Влияние неровностей пути в плане на силы его взаимодействия с подвижным составом в прямых(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1968-02-05) Логвин, А. Ф.RU: В работе рассмотрено движение четырехосного полувагона на тележках ЦНИИ-ХЗ-О. Дана оценка влияния упругости рельсовых нитей в боковом направлении на силы взаимодействия и характер колебаний, а также исследованы случаи движения колес при условии набегания и без набегания их на рельсы.Item Влияние периодических возмущений на работу упругих объектов, несущих подвижную нагрузку(Днепропетровский государственный университет, 1964-09-08) Красильников, К. В.RU: Диссертация посвящена исследованию влияния периодических возмущений на работу гибких направляющих устройств шахтных подъемных установок , несущих подвижные инерциальные нагрузки.Item Влияние силовых характеристик амортизаторов на особенности ударных процессов в одномерных системах (Исследование продольных усилий, действующих на вагон)(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1965) Манашкин, Лев АбрамовичRU: В диссертации разработаны методы изучения ударных процессов, происходящих при соударении двух вагонов (рассматриваемых, как твёрдые тела) и при переходных режимах движения поездов, а также исследовано влияния силовых характеристик амортизаторов на особенности ударных процессов в одномерных системах.Item Влияние статических нагрузок на динамические характеристики подкрепленных оболочек вращения(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1986-03-24) Чумаченко, Сергей ВасильевичRU: Разработана эффективная методика решения задачи о собственных колебаниях предварительно напряженных ребристых оболочек вращения. Изучено совместное влияние статических нагрузок, граничных условий и дискретности ребер на собственные частоты, формы и динамическое напряженно-деформированное состояние.Item Влияние структуры сил на колебания и устойчивость движения вагонов(Днепропетровский ордена институт инженеров железнодорожного транспорта имени М. И. Калинина, 1980) Татаринова, Валентина АнатольевнаRU: Целью работы является установление зависимости устойчивости движения различных типов вагонов от структуры действующих сил, изучение возможности стабилизации движения рельсовых экипажей при помощи консервативных, диссипативных и гироскопических сил в условиях неприменимости теорем Томсона-Тета, а также разработка способов оптимизации параметров системы с использованием информации о структуре действующих сил. Методы исследования. Устойчивость невозмущенного движения рельсовых экипажей исследована в соответствии с теорией А. И. Ляпунова. Критические скорости движения и амплитуды установившихся колебаний тепловых конструкций железнодорожных экипажей с одинарным и двойным рессорными подвешиваниями определены численными методами с помощью ЭВМ. Для исследования структурной устойчивости рассматриваемых экипажей применена теория Ю. И. Неймарка. Оптимизация параметров упругих элементов схемы подвешивания проведена с использованием информации о структуре позиционных сил. Актуальность темы. Повысить скорость движения грузовых и пассажирских поездов. Увеличение скоростей движения, комфорта пассажиров и минимального воздействия на путь обусловливает необходимость дальнейшего совершенствования существующих и создания новых конструкций железнодорожных экипажей. В связи с этим возрастает актуальность научно-исследовательских работ, направленных на изучение и прогнозирование динамических качеств рельсовых экипажей, отвечающих повышенным требованиям.Item Вопросы методики определения экономической эффективности уклонов кратной тяги(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1964-11) Гоц, Василий УльяновичRU: В диссертации рассматриваются вопросы методики определения экономической эффективности уклонов кратной тяги, на проектируемых новых линиях при новых видах тяги. Внедрение тепловой и электрической тяги, более мощных и надежных тормозов и применение другой новейшей техники создает благоприятные условия для более широкого применения уклонов кратной тяги в целях снижения объемов и сокращения сроков строительства, улучшения эксплуатационных показателей и повышения производительности труда на проектируемых новых линиях.Item Вопросы проектирования железных дорог с уравновешенными уклонами(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1972-11-11) Турчин, Олег ПавловичRUS: Работа посвящена исследованию применения уравновешенных уклонов при проектировании железных дорог.Item Вопросы проектирования и строительства на сильнодеформируемых основаниях(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1959) Зурнаджи, В. А.RU: В диссертации разработан метод расчета лессовидных просадочных оснований по деформациям с учетом не только осадочной, но и просадочной части деформации грунта.Item Вопросы прочности горных пород и устойчивости скальных откосов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1966-09-26) Гусев, Б. В.RU: Изучен ряд принципиальных вопросов расчета устойчивости, экспериментально получены различные формы поверхности смещения в зависимости от характера залегания трещин.