10-а Міжнародна науково-практична конференція «Перспективи взаємодії залізниць та промислових підприємств»
Permanent URI for this collection
UK: 10-а Міжнародна науково-практична конференція «Перспективи взаємодії залізниць та промислових підприємств». Відбулася 25.11–26.11.2021 р.
EN: 10-th of the International Conference «Prospects of Cooperation Between Railways and Industrial Enterprises», 25.11–26.11.2021.
EN: 10-th of the International Conference «Prospects of Cooperation Between Railways and Industrial Enterprises», 25.11–26.11.2021.
Browse
Recent Submissions
Item Аналіз логістичних ризиків при перевезенні імпортних навалювальних вантажів транспортим підприємством через митні термінали та місця незагального користування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Папахов, Олександр Юрійович; Баркалова, Наталія Олександрівна; Сергієнко, Максим Іванович; Компанієць, Ростислав МиколайовичUKR: Метою статті є визначення логістичних ризиків та надання рекомендацій, які з’являються при транспортно-експедиторському обслуговуванні імпортних перевезень залізовмісних відходів залізничним чи автомобільним транспортом. В статті розглядаються перевезення окалини сталеплавильного та прокатного виробництв з металургійного комбінату Молдови на феросплавний завод в Україну. Логістичні ризики з’являються при митному оформленні вантажу на кордоні в пункті пропуску на митну територію України та при митному очищенні товару в пункті призначення вантажу при випуску товару у вільний обіг. Надані рекомендації щодо скорочення витрат вантажоодержувача, пов’язаних з простоєм рухомого складу під час виконання митних та інших процедур на місцях незагального користування за рахунок подання періодичної декларації. Методи. Комплексний аналіз сумісної технології роботи залізничного транспорту з митними органами, аналітичне моделювання процесу перевезення, актово-претензійна робота вантажоодержувача з органами державної влади. Результати. Встановлено, що при імпортному перевезенні залізовмісних відходів, в пункту пропуску на державному кордоні України та при митному оформлені вантажу в місці призначення вантажоодержувачем можуть з’являтися логістичні ризики, пов’язані з додатковою затримкою транспортних засобів. До них можливо віднести ризики, пов’язані з: проставлянням на перевізному документі в пункті пропуску на митну територію України інспекторами Державної екологічної інспекції печатки «Контроль за місцем надходження»; з прибуттям вантажу на станцію у вихідні чи святкові дні під час яких митниця не працює, чи працює в особовому режимі; з вимогами митниці проведення досліджень для підтвердження показників, вказаних в сертифікаті відповідності товару, який видає вантажовідправник; встановлення додаткових характеристик вантажу; підтвердження коду УКТ ЗЕД; з митним оформленням товару з метою збільшення митних платежів. Наданні рекомендації для вантажоодержувачів, на основі яких документів можливо віднести витрати, пов’язані з додатковим простоєм транспортних засобів, на митні органи. Наукова новизна. В статті вперше визначені та об’єднані логістичні ризики, які з’являються при транспортно-експедиторському і митному оформлені імпортних вантажів та надані рекомендації щодо їх зменшення і ведення актово-претензійної роботи для зменшення витрат вантажоодержувачів. Практична значимість. Отримані результати можуть бути використані при транспортно-експедиторському обслуговуванні імпортних вантажів та при актово-претензійній роботі з залізницею та митними органамиItem Тези 10-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Перспективи взаємодії залізниць та промислових підприємств»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021)UKR: У збірнику наведені тези доповідей 10-ї Міжнародної науково- практичної конференції «Перспективи взаємодії залізниць та промислових підприємств», яка відбулась 25-26 листопада 2021 р. у м. Дніпро. Збірник призначений для науково-технічних працівників залізниць, підприємств транспорту, викладачів закладів вищої освіти, докторантів, аспірантів та студентів.