Випуск 25
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/341
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Item Використання інформації бортових систем діагностування при визначенні технічного стану вузлів локомотива(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Варченко, В. К.; Очкасов, Олександр Борисович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Розглянуті питання підвищення ефективності обробки інформації бортових систем діагностування локомотивів. Приведені приклади обробки інформації бортової системи діагностування електровозів ДЕ1. Надані пропозиції по удосконаленню систематизації та обробки інформації бортових систем діагностування.Item Специальная реперная система для контроля положения пути в плане(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Корженевич, Иван ПетровичUK: Розглядається спеціальна реперна система для підвищення точності зйомки плану залізничної колії.Item Влияние температуры обмоток асинхронного тягового двигателя на величину критических значений момента и абсолютного скольжения(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Напара, Юрий Борисович; Плитченко, Сергей АлександровичUK: Стаття присвячена дослідженню впливу нагріву обмоток асинхронного двигуна на величину критичних значень моменту і абсолютного ковзання.Item Нормування витрат електроенергії на власні потреби постів секціонування та пунктів паралельного з’єднання постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Іванов, М. О.; Матусевич, Олександр ОлександровичUK: Запропоновано методи визначення норм витрати електроенергії на власні потреби постів секціонування та пунктів паралельного з’єднання постійного струму.Item Системи реального часу, аналіз можливостей їх застосування при управлінні парком дорожньо-будівельних машин(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Яковлєв, Сергій Олександрович; Хрищенюк, Сергій ІвановичUKR: На даний час обчислювальні машини більше використовуються в режимі пакетної обробки або вирішення окремих задач, що викликаються з пульта оператора. Не дивлячись на те, що на сьогодні переваги систем реального часу і діалогових режимів їх функціонування стали очевидними, проблемі застосування цих прогресивних методів для управління парками будівельних машин поки приділяється мало уваги.Item Перспективні наноматеріали для залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Міщенко, Тетяна Миколаївна; Носик, Т. О.UK: Пропонується застосування перспективних нанобетону та наноматеріалів для використання на залізничному транспорту.Item Расчет многокомпонентных стержневых систем методом декомпозиции(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Распопов, Александр СергеевичRU: Для декомпозиции двух- и трехмерных стержневых систем разработан эффективный алгоритм разделения системы на блоки и соответствующая методика кодирования состояний каждой из подсистем. Показано, что структурный состав многомерных моделей можно задавать с помощью пространственных матриц на основе исследования топологических свойств графа системы.Item Схема кусочно-линейного агрегата как математическая модель функционирования технологических модулей асинхронного гибкого потока ремонта вагонов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Мямлин, Владислав ВитальевичUKR: Запропоновано варіант компоновки підприємства, яке використовує асинхронний гнучкий потік ремонту вагонів. Розглянуто метод формалізації процесу функціонування технологічних модулів асинхронного гнучкого потоку ремонту вагонів. В якості математичної схеми функціонування технологічних модулів запропонована загальна схема шматочно-лінійного агрегату. Ця математична схема може бути в подальшому покладена в основу розробки різних імітаційних моделей, використовуваних при проектуванні та дослідженні асинхронних гнучких потоків ремонту вагонів.Item Мотор-компрессор ЭПС как объект регулирования(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Гилевич, О. И.; Дронов, Р. О.; Кушнерык, Я. П.; Корец, Е. В.UK: У статті проводиться аналіз роботи мотор-компресора в перехідних режимах, що значною мірою впливає на його надійність та визначає готовність локомотива до виконання його функцій.Item Особенности динамики мостового крана с вакуум-присосным оборудованием(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Морозов, Герман Леонидович; Куклев, М. А.; Товт, Богдан НиколаевичUK: Виконано аналіз реальної механічної системи мостового крана з вакуум-присосним обладнанням і запропоновано розрахункову схему для створеної на базі аналізу математичної моделі динамічних процесів.Item Встановлення раціональної послідовності усунення обмежень швидкості, зумовлених станом залізничної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Мухіна, Наталія Анатоліївна; Чернишова, Оксана Сергіївна; Курган, Микола БорисовичUK: Запропоновано методику щодо встановлення раціональної послідовності усунення обмежень швидкості руху поїздів.Item Математичне моделювання планування експериментів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Босов, Аркадій Аркадійович; Артемчук, Віктор ВасильовичUK: У статті викладено результати теоретичних досліджень з метою математичного моделювання планування експериментів. Новим є те, що планування експериментів ведеться одночасно за трьома показниками якості. Цими показниками є міцність з’єднання покриття з основою, зносостійкість та товщина покриття. Розробка математичного моделювання планування експерименту за декількома показниками дає можливість зменшити кількість та вартість експериментів.Item Визначення питомого об’єму статичних перетворювачів тягового електроприводу з двигунами постійного струму для багатосистемних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Муха, Андрій Миколайович; Кузнєцов, О. В.UKR: У статті порушені питання визначення питомого об’єму статичних перетворювачів для багатосистемного електрорухомого складу залізниць.Item Щодо особливостей ролі державних витрат у процесах формування фінансової політики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Власюк, Валерій ЄвгеновичUK: У статті проаналізовано стан фінансової системи через державні витрати. Аналізуються фактори впливу державного регулювання на формування фінансової політики.Item Аналіз методики визначення витрат на пасажирські перевезення у дальньому сполученні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Бараш, Юрій Савелійович; Сначов, Микола ПавловичUK: В даній роботі проведено аналіз методики визначення витрат від перевезення пасажирів у дальньому сполученні. Досліджено умови досягнення беззбитковості пасажирських тарифів.Item Тривалість осаджування вагонів і фактори, що на неї впливають(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Журавель, Вячеслав ВікторовичUK: Встановлено вид рівнянь регресії, які адекватно описують зв’язок між похибкою гальмування відчепів і факторами, що впливають на середню тривалість осаджування у розрахунку на один перероблений вагон. Запропоновано розв’язання задачі визначення середньої тривалості осаджування у розрахунку на один состав у залежності від вагової категорії вагонів у потоці, що переробляється.Item Применение поглощающих скважин для нейтрализации зоны загрязнения в подземном потоке(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Пшинько, Александр Николаевич; Беляев, Николай Николаевич; Калашников, Иван ВладимировичUK: Розроблена чисельна модель розрахунку захисту підземних вод від забруднення у разі використання нейтралізуючого розчину. Модель базується на рішенні двовимірного рівняння фільтрації та геоміграції. Наводяться результати обчислювального експерименту.Item Вплив суперпластифікатора C-3 на основні властивості бетонної суміші і бетону(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Пшінько, Олександр Миколайович; Афанасьєва, Тетяна ІванівнаUK: На прикладі дрібнозернистого бетону з добавкою суперпластифікатора C-3 і складових його фракцій різної молекулярної маси вивчено вплив молекулярної маси і дозування добавок на рухливість бетонної суміші і твердіння бетону.Item Визначення параметрів деформаційного зміцнення в об’ємах окремих зерен полікристалів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Леонід Ігорович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Розглянуті питання оцінки мікротвердості при зміні навантаження на індентор при навантаженнях в одне і те ж місце зразка.Item Механізм управління парками пасажирських вагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Карась, Олена ОлександрівнаUK: В даній роботі подана методика розрахунку вагонних парків з урахуванням їх списання, оновлення, відволікання для господарчих потреб та впровадження структурної реформи.Item Удосконалення системи розрахунків за міжнародні вантажні перевезення (на прикладі країн СНД і Балтії)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Привалова, Л. В.; Булгакова, Юлія ВадимівнаUK: Розглядається актуальність скорочення термінів розрахунків за міжнародні вантажні перевезення, розробка пропозицій, спрямованих на скорочення термінів проведення розрахунків за вантажні перевезення і послуги, пов’язані з ними у міжнародному сполученні.Item Теоретический анализ энергетических процессов при взаимной нагрузке тягових электрических машин постоянного тока(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Афанасов, Андрей МихайловичUK: Наведено аналіз енергетичних потоків у схемах взаємного навантаження тягових електричних машин постійного та пульсуючого струму.Item Способи захисту навколишнього середовища на залізничному транспорті України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Лоза, Василь Григорович; Кухлівський, Сергій Вікторович; Косенко, Б. Я.; Підскребаєв, О. М.UK: Залізничний транспорт за своєю природою є більш екологічно чистим порівняно з автомобільним та повітряним. Проте не слід забувати про те, що розвиток залізничного транспорту слід реалізовувати з дотриманням екологічних вимог. Ця проблема також вельми актуальна і для України, оскільки вона за щільністю залізничної мережі і вантажонапруженістю перевищує багато інших країн Центральної Європи. Тому проблема екологізації залізничного транспорту є дуже важливою.Item Моделирование рационального природопользования. Исследование мультиколлинеарности факторов в модели формирования запасов полезных компонентов Сакского озера(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Зеленько, Юлия Владимировна; Яценко, Л. Ф.; Попельницкий, Д. М.UK: Виявлені значні кореляційні залежності в масиві показників, за якими ведуться регулярні спостереження на Сакському родовищі, що дозволяє виявити найбільш значні чинники і вибрати оптимальну і найбільш економічну схему моніторингу, а також створити ефективну прогнозну модель.Item Моделирование процесса рассеивания тяжелого газа в атмосфере(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Пшинько, Александр Николаевич; Беляев, Николай Николаевич; Машихина, Полина БорисовнаUK: Запропонована чисельна модель та на її базі розроблено метод розрахунку процесу розповсюдження важкого газу в атмосфері. В якості математичної моделі використовуються тривимірні рівняння переносу домішки та потенціального руху повітря. Розрахунок здійснюється з використанням неявних різницевих схем. Надаються результати обчислювального експерименту з моделювання забруднення повітря у випадку аварійного витоку токсичної речовини.Item Определение параметров номинального режима пассажирских электровозов для железных дорог Украины(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Арпуль, Сергей ВикторовичUK: Наведено основні результати визначення раціональних параметрів номінального режиму пасажирських електровозів з асинхронним тяговим приводом для залізниць України.Item Существующая прибыльно-финансовая модель хозяйствования – основная причина кризиса мировой экономической системы и краха финансовой системы(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Мямлин, Владислав ВитальевичUKR: Розкрито суперечність існуючої прибутково-фінансової моделі економіки. Показано непрацездатність такої моделі. Запропоновано новий розділ економіки, що вивчає її взаємозв’язки з іншими світовими процесами та явищами – мегаекономіка. Запропоновано концепцію безприбуткової економіки. Запропоновано основні рекомендації з виходу країни із кризи.Item Концепция статусности в комплексном анализе прочности конструкций подземных сооружений(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Тютькин, Алексей ЛеонидовичRUS: В статье приведены теоретические положения концепции определения статуса конструкций подземных сооружений для проведения комплексного анализа.Item Визначення еквівалентного струму навантаження при випробуванні тягових електродвигунів на нагрівання без вентиляції(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Лоза, Петро ОлексійовичUKR: Запропоновано методику теоретичного визначення еквівалентного струму навантаження при випробуванні тягових електродвигунів на нагрівання без примусової вентиляції. Наведено результати розрахунку вказаного струму для тягового двигуна типу ЭД-118А та експериментально підтверджено точність методу.Item Визначення параметрів статичних перетворювачів у схемах стендів для випробування тягових двигунів локомотивів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Маренич, Оксана Леонідівна; Безрученко, Валеріан МиколайовичUKR: У статті наведений метод розрахунку параметрів статичних перетворювачів, якими пропонується замінити електромашинні лінійний генератор та вольтододаткову машину у схемі традиційного стенду для випробування тягових двигунів локомотивів.Item Численное моделирование процесса подтопления территории(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Пшинько, Александр Николаевич; Беляев, Николай Николаевич; Покутнева, Лариса ВладимировнаUK: Розроблена чисельна модель розрахунку процесу підтоплення території. Модель базується на рішенні двовимірного рівняння фільтрації. Наводяться результати обчислювального експерименту.Item Оцінка ефективності функціонування пасивних згладжуючих фільтрів тягових підстанцій постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Сиченко, Віктор Григорович; Зубенко, Василь АнатолійовичUK: В статті наведені результати експериментальної оцінки ефективності функціонування пасивних згладжуючих фільтрів тягових підстанцій постійного струму.Item Использование возможностей трехмерного моделирования системы АutoCAD в преподавательской деятельности для выполнения графических задач(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Краснюк, Андрей Витальевич; Татаринов, Александр Федорович; Ульченко, Татьяна ВладимировнаUK: В статті наведені можливості використання тривимірного моделювання системи AutoCAD для виконання графічних задач. На основі наведених досліджень визначено особливості використання системи автоматизованого проектування та запропоновані способи, які дозволяють суттєво зменшити кількість помилок при виконанні креслень.Item Математичне моделювання процесу кристалізації сердечників стрілочних переводів у двошаровій ливарній формі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Смірнов, Борис Миколайович; Плітченко, Сергій ОлександровичUK: В статті наведена математична модель температурного поля системи «відливок – двошарова ливарна форма», спроможна оцінити характер розповсюдження фронту кристалізації по перетину відливки і визначити параметри ливарної форми, які забезпечать найбільш сприятливі теплові умови формування структури сердечників.Item Вип. 25 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Визначення оптимального структурного стану залізничного колеса(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Олег Миколайович; Вакуленко, Ігор ОлексійовичUKR: Аналіз зміни структури після різноманітних термомеханічних обробок вуглецевої сталі дозволяє визначити умови підвищення якості залізничних коліс.