Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12233
ENG: Qualifying final work of higher education applicants made or protected DNUZT (USUST)
Browse
Item Розробка заходів зі зменшення зношування поверхні колісних пар локомотивів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бабенко, Ярослав ВіталійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає колісна пара локомотива, а метою – розробка заходів зменшення зношування поверхні колісних пар. В першому розділі виконано огляд та аналіз існуючих заходів підвищення ресурсу колісних пар локомотивів. Розглянуто теоретичні основи природи зчеплення коліс із рейками. Вказано фактори що впливають на зношування колісних пар локомотива й надано аналіз видів та причини пошкодження колісних пар. На підставі аналізу існуючих заходів підвищення ресурсу колісних пар спроектована уніфікована для різних серій тепловозів система гребнезмащування. Надано рекомендації впровадження заходів з відновлення геометричних розмірів бандажів колісних пар локомотивів і можливість загартування поверхні бандажів колісних пар, що також суттєво вплине на підвищення їх ресурсу. В економічному розділі проведено розрахунок строку окупності та ефективності впровадження вищевказаної системи. Згідно розрахункам, строк окупності системи складає близько 4 місяців. Для поліпшення стану охорони праці при впровадженні заходів зі зменшення зношування поверхні колісних пар локомотивів запропоновано встановлення системи вентиляції на робочому місці наплавлення бандажів.