Науково-дослідна частина УДУНТ
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/3958
ENG: Scientific and research department of USUST
Browse
Item Автоматизация проектирования поперечных профилей земляного полотна и балластной призмы железнодорожных станций(Харківська державна академія залізничного транспорту, 1998) Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Приведена структура модели поперечных профилей земляного полотна и балластной призмы железнодорожных станций. Модель построена на основе ориентированных графов. Представлены методы обработки данных модели при автоматизированном проектировании.Item Информационные технологии в проектировании железнодорожных станций и узлов(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, Київ, 1999) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Приведена структура моделей технического оснащения и технологических процессов железнодорожных станций. Представлены программные комплексы, построенные на основе указанных моделей.Item Расчет эксплуатационных расходов в задачах оптимизации продольного профиля железнодорожных станций(Украинская государственная академия железнодорожного транспорта, Харьков, 2000) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Постановлена задача оптимизации продольного профиля сортировочной станции. Получены статистические модели для расчета эксплуатационных расходов.Item Підвищення ефективності роботи залізничних станцій на основі оптимізації поздовжнього профіля станційних колій(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 2001) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Робота присвячена питанням оцінки впливу поздовжнього профілю станційних колій на будівельно-експлуатаційні витрати та його оптимізації.Item Математическая модель для оптимизации интервального регулирования скорости отцепов на горках(Украинская государственная академия железнодорожного транспорта, Харьков, 2003) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Разработана модель интервального регулирования скорости отцепов на горках для решения задачи оптимизации режимов торможения.Item Інтегрована система структурно-параметричних моделей залізничних станцій(Український державний університет залізничного транспорту, Харків, 2003) Бобровський, Володимир Ілліч; Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: У статті розглядаються питання розробки системи математичних моделей планів колійного розвитку залізничних станцій. У якості моделі використовується зважений орієнтований граф. Наведена структура вхідної і внутрішньої моделі, а також методи їх перетворення. Дані моделі можуть використовуватись для автоматизованого проектування станцій, побудови схем ТРА та у якості інформаційної бази для функціонального моделювання технологічних процесів станцій.Item Технико-экономическое управление железнодорожными станциями на основе эргатических моделей(Украинская государственная академия железнодорожного транспорта, Харьков, 2004) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Вернигора, Роман ВитальевичRUS: Приведена общая структура эргатической модели железнодорожной станции и методика формализации технологических процессов станций.Item Базова модель колійного розвитку в імітаційних моделях залізничних станцій(Український державний університет залізничного транспорту, Харків, 2004) Бобровський, Володимир Ілліч; Козаченко, Дмитро Миколайович; Вернигора, Роман ВіталійовичUKR: Наведено структуру моделі колійного розвитку для імітаційного моделювання технологічних процесів залізничних станцій. Модель побудована на основі зважених орієнтованих графів. Модель містить інформацію про геометричні параметри колій та про розташування на них рухомого складу.Item Эргатические модели железнодорожных станций(Киевский университет экономики и технологий транспорта, Киев, 2004) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Вернигора, Роман ВитальевичRUS: Разработана эргатическая модель железнодорожной станции, в которой человек принимает непосредственное участие в моделировании технологических процессов, выполняя функции диспетчера, что обеспечивает требуемую адекватность модели.Item Автоматизация определения положения предельных столбиков и сигналов(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, Київ, 2004) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Представлена усовершенствованная методика определения координат размещения предельных столбиков и сигналов. Указанная методика может быть использована в системах автоматизированного проектирования железнодорожных станций.Item Аналіз впливу спеціалізації сортувальних колій на показники процесу розформування составів(ЧП «Технологический Центр», Харьков, 2006) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Таранець, Ольга ІгорівнаUKR: На підставі імітаційного моделювання процесу розформування потоку составів виконано дослідження впливу спеціалізації сортувальних колій на величину розділових інтервалів на стрілках та енергетичних витрат, що пов’язані з гальмуванням відчепів в процесі скочування.Item Дослідження впливу параметрів відчепів та умов їх скочування на величину інтервалів на розділових стрілках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: На підставі імітаційного моделювання роботи гірки побудовано статистичну модель інтервалів між відчепами на розділових стрілках, виділені суттєві фактори та проаналізовано їх вплив на величину розділових інтервалів.Item Анализ эффективности режимов торможения отцепов на сортировочных горках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, Днепропетровск, 2006) Бобровский, Владимир Ильич; Рогов, Н. В.RU: Выполнены исследования характеристик области допустимых режимов торможения отцепа и их зависимостей от параметров отцепа и условий скатывания. Установлена взаимосвязь режимов торможения с расходами электроэнергии на их реализацию.Item Современные подходы в области повышения безопасности движения железнодорожного транспорта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Скогарев, Игорь Евгеньевич; Кобозев, А. Я.; Жижко, Виктория Владимировна; Богомазова, Е. А.RU: Статья посвящена актуальным вопросам повышения безопасности движения на железнодорожном транспорте, а именно внедрение обучающе-тестирующего программного комплекса. Программный комплекс дает возможность обучения, проверки знаний работников железной дороги с последующей проверкой усвоенного материала, а также возможность своевременной организации сдачи аттестаций.Item Моделювання роботи сортувальної гірки в умовах невизначеності параметрів відчепів та характеристик навколишнього середовища(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Таранець, Ольга ІгорівнаUKR: Виконано дослідження процесу скочування відчепів в умовах дії випадкових факторів. Визначені характеристики розподілу випадкової величини скочування відчепів.Item Оптимізація розподілу сортувальних колій між призначеннями плану формування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: Запропоновано методику розподілу сортувальних колій між призначеннями плану формування, яка дозволяє скоротити загальні експлуатаційні витрати сортувальних станцій на закінчення формування одногрупних та багатогрупних поїздів.Item Програмний комплекс для імітаційного моделювання роботи залізничних станцій на основі добового плану-графіка(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, Київ, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Вернигора, Роман Віталійович; Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: Наведено описання імітаційної моделі залізничної станції, що дозволяє визначити її техніко-експлуатаційні показники. Представлено програмний комплекс який забезпечує підготовку вихідних даних для моделювання в автоматизованому режимі та виконує моделювання роботи станції під управлінням людини. Інтерфейс програми реалізовано у вигляді звичного для інженерних працівників станцій добового плана-графіку.Item Визначення показників безпеки руху вагонів при гальмуванні уповільнювачами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Мямлін, Сергій Віталійович; Козаченко, Дмитро Миколайович; Гаркаві, Наум ЯковичUKR: Описано основні чинники, які впливають на показники безпеки руху вантажних вагонів на сортувальних гірках. Розглянуто взаємодію колеса вантажного вагона та гальмівного уповільнювача. Виконано нормативні розрахунки показників стійкості колеса та визначено небезпечні режими руху вагонів на гірках.Item Аналіз можливості підвищення точності інформації про характеристики відчепів в системах автоматизованого управління роспуском составів(ЧП «Технологический Центр», Харьков, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Таранець, Ольга ІгорівнаUKR: У статті розглянуто питання, що пов’язані з можливістю покращення умов регулювання швидкості скочування відчепів за рахунок підвищення точності характеристик відчепів на сортувальних гірках. Результати роботи можуть бути використані для розробки автоматизованих систем управління розформуванням составів.Item Дослідження впливу спеціалізації сортувальних колій на тривалість операцій по їх підготовці до розпуску(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Вернигора, Роман Віталійович; Березовий, Микола ІвановичUKR: Розроблено імітаційну модель процесу накопичення составів у сортувальному парку. Наведено результати апробації моделі при дослідженні впливу спеціалізації сортувальних колій на тривалість маневрових операцій з підготовки колій до розпуску составів.Item Модель колійного розвитку для імітаційного моделювання гіркових процесів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Наведено структуру моделі колійного розвитку для імітаційного моделювання процесу розформування-формування вантажних поїздів на сортувальних гірках. Модель побудована на основі зважених орієнтованих графів. Поздовжній профіль гірки апроксимовані кубічним сплайном.Item Применение компьютерных тренажеров для оценки уровня профессиональной подготовки оперативно-диспетчерского персонала железных дорог (препринт)(Московский государственный университет путей сообщения, Москва, 2009) Козаченко, Дмитрий Николаевич; Вернигора, Роман Витальевич; Березовый, Николай ИвановичItem Моделювання скочування відчепа як динамічної системи взаємопов’язаних вагонів(Донецький інститут залізничного транспорту, 2009) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: В результаті виконаних досліджень розроблено імітаційну модель скочування відчепів з гірки в якій, на відміну від існуючих, враховано умови взаємодії окремих вагонів у відчепі між собою. Розроблена модель дозволяє визначати величину поздовжніх зусиль у автозчепах, що необхідно для розрахунку показників безпеки руху на сортувальних гірках. Аналіз величини сил у автозчепах показує, що вони досягають суттєвих значень і їх необхідно враховувати при перевірці умов викочування вагонів на рейки та шини уповільнювачів.Item Бімодальні технології перевезень - ключ до нових сегментів транспортного ринку(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, Київ, 2009) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Коробйова, Руслана Геннадіївна; Козаченко, Дмитро Миколайович; Фоскетт, ЧарльзItem Исследование прицельного регулирования скорости скатывания отцепов в условиях неопределенности информации об их ходовых свойствах(ЧП "Технологический центр", 2009) Козаченко, Дмитрий Николаевич; Коробьева, Руслана Геннадиевна; Таранец, Ольга ИгоревнаRUS: Представлена имитационная модель скатывания отцепов с горки учитывающая случайный характер их параметров и условий скатывания. Исследовано влияние различных факторов на условия прицельного регулирования скорости скатывания отцепов. Предложен критерий для оценки качества реализации прицельного регулирования скорости скатывания отцепов.Item Моделювання роботи залізничного напрямку(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Козаченко, Дмитро Миколайович; Мозолевич, Григорій Якович; Власюк, О. В.UKR: Запропоновано імітаційну модель залізничного напрямку, що може бути використана для дослідження організації руху поїздів та впливу параметрів поїздів на показники роботи залізничних напрямків.Item Исследование прицельного регулирования скорости скатывания отцепов в условиях неопределенности информации об их ходовых свойствах (препринт)(ЧП "Технологический центр", 2009) Козаченко, Дмитрий Николаевич; Коробьева, Руслана Геннадиевна; Таранец, Ольга ИгоревнаRUS: Представлена имитационная модель скатывания отцепов с горки учитывающая случайный характер их параметров и условий скатывания. Исследовано влияние различных факторов на условия прицельного регулирования скорости скатывания отцепов. Предложен критерий для оценки качества реализации прицельного регулирования скорости скатывания отцепов.Item Новий вагонний уповільнювач УВСК українського виробництва(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, 2010) Козаченко, Дмитро Миколайович; Вернигора, Роман Віталійович; Березовий, Микола Іванович; Гарбузов, А. А.Item Модель системи управління пересуванням рухомого складу на сортувальних гірках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Наведено структуру моделі систем управління пересуванням рухомого складу для імітаційного моделювання процесу розформування-формування вантажних поїздів на сортувальних гірках. Модель побудована на основі зважених орієнтованих графів. Модель може використовуватись у програмних комплексах для оцінки плану та профілю сортувальних гірок, а також у комп‘ютерних тренажерах чергових по гірці.Item Исследование условий интервального регулирования скорости скатывания отцепов на автоматизированных горках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Козаченко, Дмитрий НиколаевичUKR: В статті представлено дослідження, що пов’язані з оптимізацією режимів гальмування в умовах невизначеності інформації про відчепи, які скочуються та неточній реалізації гальмівними позиціями управляючих впливів. Запропоновано імовірнісний критерій для оцінки умов розділення відчепів.Item Дослідження ефективності заходів автоматизації управління швидкістю скочування відчепів на сортувальних гірках (препринт)(Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, Луганськ, 2010) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: В статті розглянуто методи підвищення ефективності управління швидкістю скочування відчепів на сортувальних гірках та виконано їх оцінку за допомогою імітаційного моделювання гіркових процесів.Item Моделирование процесса скатывания отцепов с сортировочной горки(Державний економіко-технологічний університет транспорту, Київ, 2010) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: В статье представлена усовершенствованная модель процесса скатывания отцепа с сортировочной горки. Усовершенствованный метод моделирования работы тормозных замедлителей и использование метода Рунге-Кутта для решения уравнения движения позволяет повысить точность моделирования и скорость выполнения имитационных экспериментов.Item Научные разработки ДИИТа в области подвижного состава(Севастополь, 2010) Мямлин, Сергей Витальевич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Кебал, Юрий ВикторовичItem Моделювання роботи вагонних уповільнювачів в задачах дослідження сортувального процесу(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, 2010) Козаченко, Дмитро Миколайович; Коробйова, Руслана Геннадіївна; Бобровський, Володимир ІллічUKR: В результаті виконаних досліджень розроблено моделі гальмівних уповільнювачів, які дозволяють більш детально імітувати процеси регулювання швидкості відчепів та визначати енерговитрати, що пов'язані з роботою гальмівних позицій. Розроблені методи можуть використовуватися в задачах проектування плану та профілю сортувальних гірок, для оцінки алгоритмів автоматизованого керування швидкістю скочування відчепів, а також в системах автоматизації сортувального процесу на гірках.Item Критерий оптимизации режимов торможения отцепов расчетной группы в условиях действия случайных факторов(Донецкий институт железнодорожного транспорта, Донецк, 2010) Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Основным средством, обеспечивающим повышение безопасности расформирования поездов, улучшение условий труда и уменьшение эксплуатационных расходов на переработку вагонопотоков на сортировочных станциях является автоматизация расформирования составов на сортировочных горках. При этом, главным направлением повышения качества сортировочного процесса является разработка новых алгоритмов для автоматизации управления роспуском составов. Решение этой задачи дает возможность улучшить качество сортировочного процесса за счет совершенствования программного обеспечения, а не за счет усложнения технических средств, что позволяет сократить стоимость систем управления роспуском.Item Оптимизация режимов торможения отцепов на сортировочных горках(Маковецкий Юрий Вадимович, Днепропетровск, 2010) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Божко, Николай Павлович; Рогов, Н. В.; Березовый, Николай Иванович; Кудряшов, Андрей ВадимовичRUS: Монография посвящена разработке методов оптимизации режимов торможения отцепов на сортировочных горках. Книга предназначена для ученых, инженеров, аспирантов, студентов высших учебных заведений железнодорожного транспорта.Item Модели, методы и алгоритмы автоматизированного проектирования железнодорожных станций(Маковецкий Ю. В., Днепропетровск, 2010) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Вернигора, Роман Витальевич; Малашкин, Вячеслав ВитальевичRUS: Монография посвящена вопросам автоматизации проектирования путевого развития железнодорожных станций. Книга предназначена для ученых, инженеров, аспирантов, студентов высших учебных заведений железнодорожного транспорта.Item Подвижной состав и технологии RailRunner для бимодальных перевозок(Севастополь, 2010) Пшинько, Александр Николаевич; Мямлин, Сергей Витальевич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Фоскетт, Чарльз; Граафф, ВольфгангENG: Description of the bi-modal transportation technology is presented in the report. Introduction of vehicles which are able to travel by rails as well as by road allows to cut transportation and stores marshalling costs considerably. The proposed technology allows to increase competitiveness of railway transport considerably at transportation of freight in universal and specialized containers.Item Дослідження області допустимих режимів гальмування відчепів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: В статті представлено дослідження області допустимих режимів гальмування в умовах невизначеності інформації про відчепи, які скочуються та неточній реалізації гальмівними позиціями управляючих впливів.Item Повышенный износ колес и рельсов – важнейшая проблема транспорта(Государственный научно-исследовательский центр железнодорожного транспорта Украины, Киев, 2011) Блохин, Евгений Петрович; Мямлин, Сергей Витальевич; Сергиенко, Н. И.RU: В статье рассматривается повышенный износ колес и рельсов.