Охоронні документи
Permanent URI for this collection
UKR: Охоронні документи
ENG: Protection documents
ENG: Protection documents
Browse
Browsing Охоронні документи by Author "Бабаєв, Анатолій Максимович"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Автогальма вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Бабаєв, Анатолій Максимович; Смирнов, Андрій СергійовичUKR: Автогальма вагона складаються з гальмової магістралі, яка з'єднана з повітророзподільником, запасним резервуаром, повітропроводом, який під'єднує два авторежими, гальмового циліндра, шарнірно з'єднаного з горизонтальним важелем. При цьому кожний з авторежимів з'єднаний з гальмовим циліндром безпосередньо через вирівнювач середнього тиску.Item Автогальмо вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Бабаєв, Анатолій МаксимовичUK: Автогальмо вагона, яке містить гальмівну магістраль, повітророзподільник з запасним резервуаром, два гальмівних циліндри з авторежимом до кожного, важелі з тягами та вузли тертя. Для зменшення гальмівних дефектів поверхонь кочення коліс і колодок, що виникають в разі гальмування вагона, гальмівна магістраль безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, гальмівні циліндри змонтовані як одне ціле співвісно на поздовжній осі з протилежним напрямком висування їх штоків, утворюючи при цьому здвоєний циліндр, кінці штоків шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, а поміж горизонтальних важелів розміщений авторегулятор важільної передачі.Item Автогальмо вагона (патент 102706)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Бабаєв, Анатолій Максимович; Шапошник, Владислав ЮрійовичUKR: Автогальмо вагона складається з гальмової магістралі, яка безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, запасним резервуаром, повітропроводом, який під'єднує два авторежими, штоки гальмових циліндрів шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, поміж яких розміщений авторегулятор, що регулює довжину тяг. Кожний з авторежимів з'єднаний з окремим індивідуальним уніфікованим гальмовим циліндром, опозитно розташованим на поздовжній осі.Item Візок вантажного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Мямлін, Сергій Віталійович; Бабаєв, Анатолій Максимович; Головін, Олександр ОлександровичUK: Візок вантажного вагона містить надресорну балку, яка обпирається на ресорні комплекти, які включають пружні елементи та фрикційні гасителі коливань, розташовані в отворах бокових рам, горизонтальні зв'язки надресорної балки та колісні пари. При цьому між боковими рамами з закріпленими до них сайлент-блоками встановлені паралельно один відносно одного два розрізних поперечних зв'язки, об'єднані в єдине ціле пружно-відновлювальними елементами.Item Гальмова колодка залізничного рухомого складу(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Бабаєв, Анатолій Максимович; Шапошник, Владислав ЮрійовичUKR: Гальмова колодка залізничного рухомого складу, складається з тіла гальмової колодки, вушка і двох приливів для кріплення колодки. При цьому, з обох кінців зовнішньої сторони на відстані, яка встановлюється діючими Інструкціями з експлуатації гальм рухомого складу, розташовані мітки, які сигналізують про досягнення колодкою її граничного стану, як при рівномірному, так і при клиновидному зносі.Item Пневматична система гальма вантажного вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Бабаєв, Анатолій Максимович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Шапошник, Владислав Юрійович; Козловець, Володимир ВікторовичUKR: Пневматична система гальма вантажного вагона складається з магістрального повітропроводу, сполученого з двокамерним резервуаром через трійник, роз'єднувальний кран, підвідну трубу, та кінцевих кранів і з'єднувальних рукавів, а також повітророзподільника, утвореного двокамерним резервуаром, головною і магістральною частинами, що з'єднаний трубами з запасним резервуаром та гальмівним циліндром через авторежим. Магістральний повітропровід має компенсатор.Item Пристрій для закріплення або обмеженого переміщення колісної пари(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Бабаєв, Анатолій Максимович; Шапошник, Владислав Юрійович; Мямлін, Сергій СергійовичUKR: Пристрій для закріплення або обмеженого переміщення колісної пари містить розташовані на залізничних рейках гальмові башмаки, які з накатом на полоз гальмового башмака підкладають під колесо, причому для надійної фіксації застосовуються два башмаки, взаємне розташування яких таке, що на носок попутного гальмівного башмака внапуск лягає носок зустрічного башмака; башмаки фіксуються конструктивним елементом у вигляді штанги з захватами.Item Резервуар для стиснутого повітря(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Бабаєв, Анатолій Максимович; Іващенко, Олексій ВіталійовичUK: Резервуар для стиснутого повітря, що складається з обичайки та двох днищ, який відрізняється тим, що внутрішній діаметр кожного торця днища дорівнює зовнішньому діаметру обичайки.Item Стоянкове гальмо(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Бабаєв, Анатолій МаксимовичUK: Стоянкове гальмо вагона включає корпус, в якому розміщений вал, на одному кінці якого закріплений штурвал, а на другому кінці вала виконана різьба, котра не є самогальмівна і зв'язана із гайкою в корпусі, яка має можливість осьового переміщення, а також поворотний двуплечий важіль, зв'язаний з гальмовими колодками. На кінці вала біля штурвала змонтований фіксатор зворотного ходу, виконаний у вигляді храпового механізму, жорстко закріпленого на валу і взаємодіючого з важелем розчеплення. Між шарніром важільної передачі та гайкою розташований з'єднуючий поводок.Item Стоянкове гальмо вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Бабаєв, Анатолій Максимович; Шапошник, Владислав Юрійович; Мямлін, Сергій СергійовичUK: Стоянкове гальмо вагона включає вал, посаджений на підшипниках, на одному кінці якого розміщений штурвал, а на протилежному - зубчате колесо. Зубчате колесо знаходиться у зачеплені з зубчатою рейкою, розташованою над колесом.Item Стоянкове гальмо транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Бабаєв, Анатолій Максимович; Мямлін, Сергій Сергійович; Шапошник, Владислав ЮрійовичUK: Стоянкове гальмо транспортного засобу включає вал з черв'яком та черв'ячним сектором на одному кінці, розміщені між щоками, і штурвал - на іншому, а також гальмовий циліндр з важільною передачею. Передача зусиль від черв'ячного сектора до гальмового циліндра з важільною передачею здійснюється тросом.