Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Permanent URI for this community
ENG: Qualifying final work of higher education applicants made or protected DNUZT (USUST)
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 1497
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення організації та якості міських перевезень пасажирів громадським транспортом(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Малий, Артем СергійовичUK: Актуальність обраної теми полягає в тому, що стрімка автомобілізація суспільства і ускладнення транспортної системи країни вимагають постійного вдосконалення системи надання послуг з перевезення громадянам міським транспортом. У зв’язку з цим у дипломної роботі розглянуті питання удосконалення організації та якості міських перевезень пасажирів громадським транспортом. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішені такі завдання: досліджено існуючі стандарти і методики оцінки якості транспортного обслуговування населення; проаналізовано поточний стан громадського пасажирського транспорту (ГПТ) міста Дніпро, а також виявлені основні проблеми розвитку громадського пасажирського транспорту; розглянуто перелік показників якості та виконана оцінка впливу окремих показників з урахуванням їх значимості для пасажирів; визначено фактичні значення виділених показників якості обслуговування населення м. Дніпро ГПТ загального користування. Об’єкт дослідження– територія міста і діюча на ній система ГПТ загального користування. Предмет дослідження – поточний стан ГПТ м. Дніпро. Методи дослідження – аналітичний, графічний.Item Аналіз можливостей підвищення ефективності струмознімання при високошвидкісному русі рухомого складу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Романішин, Дмитро СергійовичUK: В процесі роботи були розглянуті різні типи контактних вставок, описано моделювання різних видів контактних підвісок застосованих на швидкісних та високошвидкісних магістралях . Розглянуті заходи щодо охорони праці при роботі по зміні вставок на полозі струмоприймача, проведена оцінка впливу шкідливих і небезпечних чинників на обслуговуючий персонал і навколишнє середовище, а також вказані способи по їх зниженню.Item Модернізація сонячного трекера із застосуванням штучного інтелекту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Хімоненко, Владислав ГеннадійовичUKR: У дисертації розробляється фізичний макет сонячного трекера та досліджується ефективность перетворення електроенергії. Мeтoд прямoгo пeрeтвoрeння сoнячнoгo випрoмiнювaння в eлeктричну eнeргiю є, пo-пeршe, нaйбiльш зручним для спoживaчa, пoдругe, цeй мeтoд ввaжaється eкoлoгiчнo чистим спoсoбoм oтримання eлeктрoeнeргiї нa вiдмiну вiд викoристaння пaливa, ядeрнoї сирoвини чи гiдрoрeсурсу. У справжній роботі викладені методи збельшення ефективності перетворення сонячної енергії в електроенергію. Об'єкт дослідження - процес перетворення електроенергії у фотоелектричних джерелах, в яку входять СЕС, сонячні панелі, перетворювачі, трекерні установки та їх модифікації. Методи дослідження – аналіз проблем застосування віновлюваних джерел енергії, аналіз технічних рішень при перетворенні фотоелектричної енергії.Item Удосконалення технології роботи вантажної станції А та її взаємодії з під’їзними коліями(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Гладка, Ольга ВадимівнаUK: В дипломній роботі виконано удосконалення технології роботи вантажної станції при взаємодії з під’їзними коліями. З цією метою було розглянуто технічне оснащення станції А, визначено обсяги її роботи, розраховано норми часу на виконання технологічних операцій та кількість навантажувально-розвантажувальних пристроїв та визначено завантаження основних пристроїв та елементів станції; розглянуті питання екології та безпеки праці. Також в дипломній роботі виконано розрахунок оптимальної кількості подач і навантажувально-розвантажувальних пристроїв для цементного заводу та визначено витрати, що пов’язані з обслуговуванням під’їзної колії цементного заводу при прийнятому варіанті обслуговування. Об’єкт дослідження – вантажна станція з під’їзними коліями. Предмет дослідження – технология роботи вантажної станції при взаємодії з під’їзними коліями. Метод дослідження – аналітичний.Item Інтелектуальні системи регулювання напруги на шинах тягової підстанції постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Федянович, Станіслав ЮрійовичUKR: У роботі досліджується проблема незалежного регулювання і стабілізація напруги по кожному фідеру окремо, яке б дозволило зменшити втрати від зрівняльних струмів, а також до мінімуму зменшити провали напруги при проходженні швидкісних поїздів. Це говорить про те, що при оптимальному алгоритмі управління рівнем напруги, можливо організувати процес перевезення вантажів і пасажирів з мінімальними втратами електроенергії. Мета дослідження– Забезпечення стабільного рівня напруги у тяговій мережі при впровадженні швидкісного руху. Об’єкт дослідження – Система тягового електропостачання постійного струму. Предмет дослідження – Незалежне регулювання і стабілізація напруги по фідерам міжпідстанційної зоні. Методи дослідження – Методи статистичного аналізу, аналітичне дослідження режимів напруги. Обробка результатів експериментальних досліджень виконана на ЕОМ з використанням програмних засобів Excel, MathCAD. Для моделювання роботи системи стабілізації з програмних пакетів обрана OrCAD 9.2Item Інноваційний розвиток залізничних пасажирських перевезень(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Колінько, Кирило ГеннадійовичUKR: В дипломній роботі виконано: аналіз літературних джерел, щодо інноваційного розвитку підприємства, аналіз організаційної структури управління, аналіз діяльності пасажирської компанії за 2017-2019 роки , аналіз парку пасажирських вагонів і показників їх використання, проаналізовано сучасний стан та проблеми діяльності пасажирських перевезень в Україні, аналіз передового досвіду інноваційного розвитку пасажирських перевезень країн Євросоюзу. В роботі запропоновано: напрямки та стратегії антикризового менеджменту пасажирських перевезень, удосконалено організаційну структуру управління пасажирської філії, за рахунок впровадження антикризового відділу, запропоновані нові послуги, розраховано додатковий дохід на нові послуги від туристичних перевезень.Item Удосконалення колійного розвитку дільничної станції Д у зв'язку зі збільшенням обсягів її роботи(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Купрін, Роман ЮрійовичUK: В дипломній роботі проаналізовано практичний досвід реконструкції колійного розвитку залізничних станцій, виконано перевірку відповідності технічного оснащення станції збільшеним обсягам роботи, запропоновані варіанти реконструкції колійного розвитку станції, виконано дослідження щодо вибору раціональної конструкції горловини приймально-відправного парку, виконано проектування колійного розвитку станції Д за обраним варіантом удосконалення, удосконалено технологію роботи, розроблено добовий план-графік та визначені показники роботи станції після реконструкції.Item Розвиток конкурентних переваг підприємства (на прикладі АТ «Дніпропетровський стрілочний завод»)(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Бабаєв, Ельдар Сафар оглиUKR: У магістерській дипломній роботі представлений огляд теоретичних аспектів щодо конкурентоспроможності підприємств. Розкрито термінологія і зміст понять «конкурентоспроможності підприємств», методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності. Проведено аналіз основних показників діяльності АТ «Дніпропетровський стрілочний завод» та фінансової стійкості підприємства. Удосконалено методика щодо прогнозування показників діяльності підприємства на основі кореляційно-регресійних моделей для оцінки інтегрального коефіцієнта конкурентоздатності; запропоновано методичний підхід удосконалення управління рентабельністю продукції підприємства; розраховані точки беззбитковості від реалізації стрілочних переводів за їх типами, та масою на внутрішньому та зовнішньому ринках.Item Словотвірні моделі неологізмів в англомовному науково-технічному дискурсі(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Полегенька, Катерина ОлександрівнаUK: У роботі досліджується різноманітність словотвірних моделей неологізмів в науково-технічному дискурсі. З усього дослідженого лексичного матеріалу виявилося, що на афіксальне словотворення припадає близько 31% неологічних одиниць, шляхом словоскладання утворюється близько 22%, дещо менш продуктивними виявилися конверсія (17%) та скорочення/абревіація (11%); решта неологізмів утворюється іншими способами. Найбільше насиченими неологізмами виявилися тексти на тему комп’ютерних технологій, космічних досліджень, медицини, економіки. Мета дослідження полягає у розкритті найважливіших джерел та способів репрезентації неологізмів в англомовному науково-технічному дискурсі та визначенні найпродуктивніших моделей, за якими вони виникають. Об’єкт дослідження – неологічні лексичні одиниці, що функціонують в науково-технічних текстах. Предмет дослідження – словотвірні моделі виникнення неологізмів у науково-технічному дискурсі. Методи дослідження: структурно-семантичний, соціолінгвістичний, когнітивний, функціональний та прагматичний.Item Організація обліку та контролю виробничих запасів у ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ КЕЙТЕРІНГ»(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Красьоха, Олена ОлексіївнаUK: У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто економічну сутність виробничих запасів, зокрема, нормативно-правове забезпечення даного питання. Також виконано аналіз підприємства в цілому та надано техніко-економічну характеристику ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЕЙТЕРИНГ». У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку на підприємстві, впорядковано особливості документообігу та відображення операцій з виробничими запасами, а також досліджено особливості використання автоматизованої системи 1С для обліку виробничих запасів на підприємстві. У третьому розділі роботи розглянуто поняття аудиту та проведено аудит обліку виробничих запасів у ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЕЙТЕРИНГ» та запропоновано шляхи удосконалення організації обліку і документообігу.Item Шляхи підвищення конкурентоспроможності вантажних залізничних перевезень в Україні(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Мнацаканян, Мартун ГамлетовичUKR: У дипломі досліджується проблема підвищення конкурентоспроможності вантажних залізничних перевезень. Виконано аналіз наукових праць з конкурентоспроможності вантажних залізничних перевезень в Україні. Досліджено досвід країн Євросоюзу та України стосовно реформування залізничного транспорту в сфері вантажних перевезень. Виконано організаційний аналіз структури управління вантажними залізничними перевезеннями. Проведено аналіз ринку вантажних перевезень за видами транспорту. Досліджено оборот вантажних вагонів АТ «Укрзалізниця». Проведено оцінку ефективності логістичної діяльності АТ «Укрзалізниця». Виконано кореляційно-регресійний аналіз факторів впливу на логістичну діяльність АТ «Укрзалізниця». Запропоновано напрями зниження обороту вантажних вагонів.Item Імітаційне моделювання електромагнітних процесів в тяговій мережі з розподіленими параметрами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Чіпак, Олександр МиколайовичUKR: В вступі представлена основна мета та передумови проектно-дослідницької роботи. В першому розділі теоретичні передумови схем живлення тягової мережі на фідерних зонах ділянки та існуючі методи моделювання електромагнітних процесів в системі тягового електропостачання. В другому розділі є теоретичні передумови та результати створення імітаційної моделі електротягового навантаження з розподіленими параметрами і зосередженими параметрами з консольним живлення. Третій розділ містить основні результати та аналіз моделювання електромагнітних процесів в електрифікованій ділянці з розподіленими параметрами двостороннє живленняItem Втрати електроенергії при обмеженому керуванні пристроїв тягового електропостачання(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Тертишна, Ірина АндріївнаUKR: Мета роботи – розробка методології розрахунку розподілених систем керованого електропостачання, стабілізація режиму напруги в тяговій мережі та мінімізація втрат в контактній мережі за рахунок оптимізації параметрів системи, а саме – рівня напруг на шинах одно агрегатних тягових підстанцій. Режим напруги в тяговій мережі, за відсутності експлуатаційних обмежень, визначає провізну та пропускну здатність електрифікованої залізниці при введені швидкісного руху, для підвищення показників провізної та пропускної здатності вирішується завдання стабілізації рівня напруги при пропусканні рухомого складу зі споживаною потужністю 10 - 12 МВт. Показано, що розподілена система живлення з використанням пунктів підсилення дозволяє оптимізувати режим напруги в тяговій мережі, збільшити відстань між пунктItem Удосконалення структури управління туристичним пасажиропотоком у країнах Європейського Союзу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Грабовська, Галина ВікторівнаUK: У дипломі досліджується проблема управління туристичним пасажиропотоком. Завданням даної магістерської роботи була розробка теоретико-методологічного підґрунтя і практичних рекомендацій щодо удосконалення структури управління туристичним пасажиропотоком у країнах Європейського Союзу. Вивчено міжнародний досвід в сфері регулювання туристичної діяльності, а також проаналізовано заходи щодо імплементації Директив Європейського Союзу, що регулюють туристичну діяльність, в українське законодавство. Проведено аналіз організації залізничних туристичних перевезень широкими та вузькими коліями в Україні та в Європі. Крім того, проаналізовано обсяги туристичних пасажирських перевезень в світі. Запропоновані концептуальні підходи до формування механізму управління підприємствами з надання послуг міжнародного туризму.Item Впровадження енергоефективних технологій в системі живлення власних потреб тягової підстанції(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Пшеничний, Антон ЮрійовичUKR: В дипломній роботі досліджується проблема економії електроенергії, що споживається власними потребами тягової підстанції. Завдання економії дуже складне, особливо у випадках, коли тягові підстанції мають застаріле обладнання. У зв’язку з виниклою проблемою розглядаються нові методи економії електроенергії – зменшення втрат електроенергії за рахунок використання енергозберігаючих технологій та підключення відновлюваних джерел електроенергії. Мета дослідження – дослідити вплив системи Smart Grid на втрати електроенергії. Об’єкт дослідження – тягова підстанція. Предмет дослідження – альтернативні джерела енергії. Метод дослідження полягає у використанні технології Powerpack для забезпечення безперебійного живлення власних потреб тягових підстанцій.Item Прогнозування затримок на маршрутизаторах з використанням нейронної технології(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Ріпка, Єлизавета ВалеріївнаUK: У дипломній магістерській роботі виконано огляд моделей, методів та засобів прогнозування з використаням нейромережної технології. Для однокрокового прогнозування із глибиною занурення 4 затримки на маршрутизаторі комп’ютерної мережі обрано багатошарову нейронну мережу (Multi Layer Perceptron, MLP). Проведений розрахунок показника Херста часового ряду затримок на маршрутизаторі комп’ютерної мережі говорить про його персистетність. Для прогнозування затримки на маршрутизаторі створена в MatLAB нейронна мережа конфігурації 4-1-16-1 (4 – кількість вхідних нейронів, 1 – кількість проміжних шарів, 16 – кількість прихованіх нейронів, 1 – кількість результуючих нейронів). У якості функції активації нейронів прихованого шару взято гіперболічний тангенс, вихідного шару – лінійна функція. На створеній моделі проведене дослідження середньоквадратичної похибки нейронної мережі від кількості прихованих нейронів за різними методами навчання.Item Зниження вищих гармонійних складових на тягових підстанціях постійного струму(Reduction of higher harmonic components at DC traction substations, 2020) Тижбір, Христина ІванівнаUKR: У даній роботі розглядається проблема зниження вищих гармонік, що виникла у зв'язку з застосуванням напівпровідникової перетворювальної техніки з нелінійною вольт-амперною характеристикою. При випрямному навантаженні виходить спотворення, тобто відмінна від синусоїдальної, форми кривої споживаного струму. Ця спотворена форма кривої споживаного струму може бути представлена як сума ряду синусоїдальних кривих, що складається з основної синусоїди і вищих гармонійних синусоїд, що мають частоти, в кратне число раз перевищуючі частоту основної синусоїди. Падіння напруги, обумовлені цими струмами, викликають спотворення кривої напруги живлення. А це веде до погіршення показників якості електроенергії. В роботі проведено аналіз погіршення показників якості електроенергії при появі вищих гармонік напруги та струму. У ході виконання роботи, були проведено дослідження роботи випрямлячів тягових підстанцій постійного струму та визначено оцінку можливої появи та рівня вищих гармонійних складових. Проведено моделювання випрямних перетворювачів підстанцій постійного струму в системі Matlab. За допомогою розроблених моделей проведено імітацію роботи різних типів випрямних перетворювачів тягових підстанцій за наявності фільтрів вищих гармонік та без них. На основі аналізу зроблено висновки про можливість та ефективність застосування сучасних фільтрів вищих гармонік для зниження вищих гармонійних складових.Item Підвищення ефективності очистки димових газів від золи на котлах ТП-90(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Синельник, Максим СергійовичUK: У роботі досліджується об’єкт розробки – удосконалення способів технології очистки димових газів від золи на котлах теплових електростанцій. Мета роботи – побудова математичної моделі коагулятора для створення досконалішого методу розрахунку ефективності уловлювання золи, використання можливості ЕОМ для чисельної інтеграції рівнянь руху і випаровування крапель і, як результат, практична реалізація резервів підвищення ефективності золоуловлювачів. Розроблена математична моделі коагулятора, що дозволяє створити більш досконалий метод розрахунку ефективності уловлювання золи з використання можливості ЕОМ для чисельного інтегрування рівнянь руху і випаровування крапель і, в кінцевому рахунку, практична реалізація резервів підвищення ефективності золоуловлювачів. Математичне моделювання руху крапель води, що випаровуються, дозволяє визначити траєкторії крапель в коагуляторі та оцінити охолодження димових газів. В залежності від характеристик розпилювання та параметрів газу, проведений вибір розташування форсунок в коагуляторі з максимальним уловлюванням золи.Item Поліпшення експлуатаційних показників маневрових тепловозів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Ковальчук, Ігор ВікторовичUK: Об'єктом дослідження в дипломній магістерській роботі виступає маневровий тепловоз, а метою – поліпшення показників його роботи. Проаналізовані дослідження в області маневрового рухомого складу. Розглянута модель формування режимів роботи дизель-генераторних установок в експлуатації. Розглянута можливість застосування багатодизельної силової установки на тепловозі. Розраховані основні показники роботи багатодизельних тепловозів. Запропоновані заходи по підвищенню надійності роботи тепловозів з багатодизельною силовою установкою. Ключовими словами в дипломній магістерській роботі являються: маневровий тепловоз, режими роботи, паливна економічність, дизель-генераторна установка, багатодизельна силова установка, дводизельний тепловоз, тридизельний тепловоз, витрата палива, середньоексплуатаційний ккд, надійністьItem Оптимізація обліку і аналізу фінансових результатів суб'єктів малого підприємництва(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2020) Тюря, Катерина ВячеславівнаUA: У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні основи обліку, фінансових результатів суб’єктів малого підприємництва, зокрема, висвітлена класика економічної науки про фінансові результати, досліджено нормативно-правове забезпечення обліку фінансових результатів суб’єктів малого підприємництва, проаналізовано складові формувань фінансових результатів суб’єктів малого підприємництва, оцінено техніко-економічну характеристику малого підприємства ТОВ «ВВ ПРОФІТ». У другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуті питання організації і методики обліку фінансових результатів суб’єктів малого підприємництва, оцінено: організацію бухгалтерського обліку, особливості первинного обліку, правил документообігу, обліку фінансових результатів, використання інформаційних технологій для оптимізації фінансових результатів суб’єктів малого підприємництва. У третьому розділі дипломної роботи проаналізовано виконано удосконалення формування та аналізу результатів діяльності ТОВ «ВВ ПРОФІТ» та напрямки їх покращення, проведено аналіз складових формувань фінансових результатів товариства, проведено аналіз фінансової звітності малого підприємства, розглянуто питання контролю дотримання фінансового законодавства в сфері малого підприємництва, виявлено шляхи оптимізації і аналізу фінансових результатів суб’єктів малого підприємництва в умовах використання інформаційних технологій.