Кафедра "Проєктування і будівництво доріг" <br> (з 2021 року ввійшла до складу кафедри "Транспортна інфраструктура")
Permanent URI for this community
ENG: Department "Design and Construction of Roads"
(since 2021 it has become a part of the Department of Transport Infrastructure)
(since 2021 it has become a part of the Department of Transport Infrastructure)
Browse
Browsing Кафедра "Проєктування і будівництво доріг" <br> (з 2021 року ввійшла до складу кафедри "Транспортна інфраструктура") by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 153
Results Per Page
Sort Options
Item Критерии определения допускаемой скорости движения в кривых(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Курган, Николай БорисовичUK: Проаналізовані наявні критерії визначення допустимої швидкості руху в кривих, вказані напрямки розвитку при розгляданні швидкісного руху.Item Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниці(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Рибкін, Віктор Васильович; Курган, Микола Борисович; Халіпова, Наталія Володимирівна; Харлан, Володимир ІвановичUK: Запропонований підхід обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць базується на моделюванні просторових коливань вантажного і пасажирського вагонів, що забезпечує комфортабельність їзди пасажирів при провадженні швидкісного руху.Item Раціоналізація перебудови кривих в плані при підвищенні швидкостей руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Рибкін, Віктор Васильович; Курган, Дмитро Миколайович; Курган, Микола Борисович; Харлан, Володимир ІвановичUKR: Запропонований підхід перебудови кривих в плані базується на мінімізації дії вантажного рухомого складу на колію і комфортабельній їзді пасажирів при впровадженні швидкісного руху.Item Управление структурообразованием в активированном гидротехническом бетоне(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Клочко, Борис Григорьевич; Горидько, Д. В.; Пунагин, В. В.UK: У статті подані результати експериментально-теоретичних досліджень процесів структуроутворення активованої цементної матриці бетону. Показана можливість одержання бетонів з проектними експлуатаційними властивостями.Item Розробка метода оптимальної перебудови ділянки залізниці для організації швидкісного руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Курган, Микола БорисовичUK: Запропонований метод оптимізації базується на використанні неадитивної функції скорочення часу руху поїздів на ділянках (об’єктах), що підлягають реконструкції. Ефект у процедурі оптимізації досягається завдяки введенню нових полуадитивних (знизу і зверху) функцій, що скорочує час оптимізації у порівнянні з прямим перебором варіантів.Item Обеспечение точности съемки кривых при возрастании скоростей движения поездов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Корженевич, Иван Петрович; Ренгач, Николай ГригорьевичUK: В умовах підвищення швидкості руху поїздів зростають вимоги до утримання кривих ділянок колії. У статті проаналізовані відомі методи зйомки кривих з точки зору точності інформації, що отримується. Надані рекомендації щодо технологій зйомки для підвищення точності.Item Аналіз можливості застосування в Україні рухомого складу з примусовим нахилом кузова вагонів при організації швидкісного руху(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Зубко, А. П.; Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола Борисович; Курган, Дмитро МиколайовичUKR: Проведений аналіз і визначена сфера застосування рухомого складу з примусовим нахилом кузова вагонів.Item Визначення критеріїв оптимізації при перебудові ділянки залізниці для організації швидкісного руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Курган, Микола БорисовичUK: Запропонований новий підхід до розподілу ділянок залізниць на об’єкти оптимізації дозволяє використовувати неадитивні критерії в залежності від поставленої задачі.Item Трещинообразование бетона в процессе эксплуатации конструкций(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Клочко, Борис Григорьевич; Кушвид, А. А.RU: В статье представлены результаты экспериментально-теоретических исследований условий разрушения бетона в конструкциях, подвергнутых воздействию агрессивных сред. Приведены возможные механизмы микротрещинообразования в зависимости от структуры бетона.Item Обеспечение стойкости бетона в условиях агрессивной среды(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Клочко, Борис Григорьевич; Бычков, С. А.; Момот, Виталий Александрович; Кушвид, А. А.; Горидько, Д. В.; Пунагин, В. В.RU: В статье представлены результаты экспериментально-теоретических исследований, направленных на повышение сульфатостойкости бетона сооружений, эксплуатирующихся в условиях сульфатной агрессии. Показано, что использование математической модели коррозионной стойкости бетона дает возможность рассчитывать коэффициент сульфатостойкости и прогнозировать долговечность железобетонных конструкций.Item Використання рухомого складу з розсувними колісними парами на напрямку Київ–Львів–Мостиська II(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Піх, Б. П.; Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола БорисовичUK: Наведені аналіз траси і результати динамічних випробувань вагонів з розсувними колісними парами на напрямку Київ–Львів.Item Наукові основи перебудови існуючих залізниць України для впровадження швидкісного руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2004) Курган, Микола БорисовичUK: Дисертація присвячена розробці науково-методичних основ і практичних рекомендацій для впровадження швидкісного руху поїздів. Дослідження виконуються з використанням системного підходу, ураховують передумови впровадження швидкісного руху на міжнародних транспортних коридорах у межах України. На основі імовірнісної моделі потоку поїздів, проведених експериментів і теоретичних досліджень розроблена нормативна база для реконструкції плану і поздовжнього профілю швидкісних залізниць. Запропонована комплексна методика дозволяє із заданою ймовірністю розраховувати потрібні капітальні вкладення для перебудови кривих ділянок колії, визначати заходи, впровадження яких зменшує прискорення, що діють на пасажирів, віддаляє час їхньої стомлюваності й покращує комфортабельність їзди. Розроблена математична модель вибору стратегії оптимальної реконструкції залізниці. Застосування методу векторної оптимізації і полуадитивних функцій надає можливість знаходити раціональну швидкість руху на кожному об'єкті чи ділянці за неадитивним критерієм. Отримані теоретичні й практичні результати використані при виконанні науково-дослідних робіт за завданням V Комісії ОСЗ, Міністерства транспорту України, Укрзалізниці, під час розробки чотирьох нормативних документів.Item Применение композиционных материалов в гидротехническом строительстве(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Клочко, Борис Григорьевич; Бычков, С. А.; Момот, В. В.; Горидько, Д. В.; Пунагин, В. В.RU: Приведены основные определения и технологические принципы получения композиционных материалов, используемых в гидротехническом строительстве. Поданы экспериментальные данные для сталефибробетона, предназначенного для монолитного покрытия с заданными свойствами.Item Визначення оптимального набору реконструктивних заходів для впровадження швидкісного руху(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Босов, Аркадій Аркадійович; Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола Борисович; Зубко, А. П.UK: Поставлена і вирішена задача оптимальної перебудови ділянки для впровадження швидкісного руху поїздів. Показано, що раціональний варіант залежить від виділених коштів на проведення реконструкції.Item Новые способы съемки железнодорожных кривых(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Корженевич, Иван ПетровичRU: Рассмотрены недостатки существующих методов съемки железнодорожных кривых и предложены новые, обеспечивающие большую точность измерений.Item Формування раціональної схеми оволодіння перевезеннями при впровадженні швидкісного руху поїздів на одній з паралельних залізничних ліній(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Курган, Микола Борисович; Заяц, Марина АнатоліївнаUK: Розроблена методика формування раціональної схеми етапного оволодіння перевезеннями для паралельних залізничних напрямків, при впровадженні на одному з них швидкісного руху пасажирських поїздів.Item Визначення допустимої швидкості руху поїздів з примусовим нахилом кузовів вагонів у кривих ділянках колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Курган, Микола Борисович; Курган, Дмитро Миколайович; Харлан, Володимир ІвановичUKR: Розглянута доцільність застосування рухомого складу з примусовим нахилом кузова вагонів на ділянці Київ–Дніпропетровськ. Показано, що використання такого рухомого складу не може бути ефективним без перебудови плану лінії й додаткових інвестицій в інфраструктуру залізниць.Item Исследование точности полярного способа съемки железнодорожных кривых(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Корженевич, Иван Петрович; Ренгач, Николай Григорьевич; Лошкарев, Н. А.UK: Розглянуто питання точності нового полярного способу зйомки залізничних кривих.Item Ретроспективний огляд класифікації залізниць за категоріями(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Курган, Микола Борисович; Корженевич, Іван Петрович; Торопов, Б. И.; Смялковський, В. Є.UK: Досліджені підходи щодо встановлення класифікації залізниць за різними нормативними документами. Надані пропозиції, що враховують додаткові параметри при встановленні категорії залізниць в сучасних умовах.Item Система управления проектом(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Тян, Р. Б.; Млодецький, В. Р.; Клочко, Борис ГригорьевичRU: Сформирован новый объект исследования – система «организация-проект». Доказана возможность применения основных положений функциональных систем и эволюционной теории для изучения процессов функционирования такой системы.