Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Subject "angle of attack"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Поліпшення ходових якостей локомотивів з урахуванням європейських норм(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Спондич, Юрій ІгоревичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 31 рисунок та 5 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 93 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 41. Об'єктом досліджень є тяговий рухомий склад залізниць колії 1520 мм та 1435 мм (існуючий та перспективний). В магістерській роботі проаналізовано напрацювання вчених України, вітчизняні класичні праці та праці, що розміщені у реферативній базі даних SCOPUS, які присвячені темі дослідження. Встановлено, що у вітчизняній науці існують різні підходи до трактування поняття «рамна сила». Здійснено порівняння чинних в Україні вимог нормативних документів, що регламентують ходові якості рухомого складу і нормативних документів ЄС. Встановлено, що в Україні діють нормативні документи, які розроблені в державі-агресорі і які містять у собі принципи, що є відмінними від вимог європейських норм. Розроблено методику ходових випробувань рухомого складу за допомогою тензометричних колісних пар. Розглянуті конструкції різних типів тензометричних колісних пар та різні методи вимірювання сил взаємодії між колесом і рейкою. Запропоновано спосіб покращення ходових якостей рухомого складу шляхом впровадження колісних пар з примусовим поворотом у кривих. Проведені розрахунки показали зниження ключових показників, якими характеризуються ходові якості рухомого складу.