Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Title
Now showing 1 - 20 of 82
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація параметрів залізничної колії на відповідність вимогам Європейських норм(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бібко, Юлія ВікторівнаUKR: Метод дослідження – аналітичний. Головною метою цієї магістерської роботи є адаптація елементів верхньої будови колії (рейки) на залізницях України до нормативів країн Європейського Союзу. Об'єктом дослідження є рейки залізничної колії. Для досягнення поставленої мети в роботі проаналізовано наявні конструкції рейок і методи їхнього розрахунку в залізничній колії в країнах Європейського Союзу та Україні. Під час порівняння розрахункових напружень у голівці та підошві рейок із допустимими зроблено висновок, що розрахункові напруги не перевищують допустимих. Ґрунтуючись на розрахунках було запропоновано використовувати навантаження 25 т на залізницях України.Item Адаптація системи функціонування залізничного транспорту України до європейських моделей в умовах євроінтеграції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гусак, Ольга ПавлівнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг основного тексту – 97 сторінок, у тому числі 19 таблиць, 10 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 3 сторінках, перелік посилань з 68 джерел, додатки. У першому розділі роботи досліджено джерела фінансування діяльності суб’єктів господарювання в умовах відкритої економіки; розглянуто нормативно-правове забезпечення формування фінансових ресурсів; проаналізовано практику реформування залізниць у зарубіжних країнах. У другому розділі проведено макроекономічний аналіз залізничної галузі та надано характеристику діяльності Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця»; проаналізовано фінансовий стан та результати діяльності Регіональної філії «Придніпровська залізниця»; розглянуто стратегію повоєнного відновлення та розвитку залізничної галузі. У третьому розділі розглянуто основні напрямки інституціональних перетворень на залізничному транспорті України в контексті створення системи фінансування, сумісної з європейськими моделями; запропоновано організаційну структуру управління і фінансування залізничного транспорту України з точки зору її сумісності з європейськими моделями; розроблені заходи підвищення ефективності фінансування пасажирських перевезень, сумісні з європейськими моделями. На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Аналіз принципів підвищення екологічної ефективності експлуатації залізничної інфраструктури(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сліпчук, Олександр ВіталійовичUKR: Дипломна магістерська робота складається з вступу, чотирьох розділів і висновків. Робота включає 9 рисунків і 2 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 60 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 37. Об'єктом дослідження даної дипломної магістерської роботи є виробничо-господарська діяльність підприємств залізничного транспорту. В магістерській роботі наведено нові методичні підходи до економічної оцінки ефективності виробничо-господарської діяльності підприємств залізничного транспорту, з використанням побудови інноваційного сценарію її розвитку, що дозволить у стратегічній перспективі узгодити економічну вигоду підприємства залізничного транспорту, мети державної екологічної політики та корпоративних природоохоронних програм, знизити ризики виникнення непродуктивних втрат та забезпечити суттєве прискорення темпів розвитку бізнес-суб'єктів галузі. Проведено систематизацію наукових знань у галузі прийняття управлінських рішень та існуючого методичного забезпечення оцінки економічної ефективності виробничо-господарської діяльності підприємств залізничної інфраструктури у сучасних умовах. Результати магістерської роботи рекомендовані для впровадження на об’єктах залізничної інфраструктури.Item Аналіз ризиків складачів поїздів на станції Львів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кіндер, Дарія СергіївнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 7 рисунків та 19 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 77 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 26. Об'єктом досліджень є професія складача поїздів на станції Львів. В магістерській роботі визначено загальний стан проблеми безпеки у роботі складачів поїздів на основі сучасних напрацювань науковців та аналізу умов роботи складачів поїздів на станції; проаналізовано конкретний випадок травмування складача поїздів і визначити можливості його запобігання; з використанням методу FMEA та методу експертних оцінок визначено ризики у роботі складачів поїздів та їх пріоритетність; запропоновано технічні засоби для зниження ризиків травмування на основі визначеної пріоритетності ризиків. Визначено, що найвищу пріоритетність мають ризики травмування складача поїздів внаслідок падіння з рухомого складу та травмування рухомим складом.Item Аналіз роботи пантографів тягового рухомого складу залізниць України з позицій інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Хома, Роман ВасильовичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4-х розділів та загальних висновків. Робота включає 11 рисунків та 6 таблиць. Загальний обсяг роботи становить 81 сторінку. Кількість використаних літературних джерел – 24. Об'єктом дослідження даної роботи є вимоги нормативних документів до роботи струмоз’ємних пристроїв, що діють на території країн ЄС та України. В магістерській роботі проведений аналіз технічної літератури, яка присвячена особливостям роботи систем струмознімання у тяговому рухомому складі як в Україні, так і в країнах ЄС. Встановлено, що в УЗ та ЄС вимоги до функціонування пантографів є дещо схожі, проте відрізняються вимогами до геометричних параметрів (габаритів) пантографів, матеріалу, статичних та динамічних навантажень. З метою уніфікації технічних рішень у сфері функціонування пантографів та їх удосконаленню в роботі, на основі підходів механіки твердого тіла та порошкової металургії, були запропоновані рішення, що дозволяють не тільки локально уніфікувати роботу пантографів, але й подовжити їх строк служби.Item Вдосконалення техніко-технологічних аспектів міжнародних перевезень вантажів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Маслюк, Ірина ВалеріївнаUKR: Дана кваліфікаційна робота другого магістерського рівня вищої освіти складається із пояснювальної записки, яка містить 93 сторінки основного тексту та включає у свій склад 6 розділів, 45 ілюстрацій, 6 таблиць і 6 додатків. Число джерел літератури, на які є коректні посилання в тексті роботи, становить 74. Об’єктом дослідження в даній роботі є технологія роботи прикордонної станції в умовах стикування залізничних мереж різної ширини колії. Предметом дослідження в магістерській кваліфікаційній роботі є технологічний процес міжнародних перевезень вантажів залізничним транспортом. В даній роботі виконано аналіз проблеми інтероперабельності міжнародних перевезень вантажів з урахуванням їх техніко-технологічних аспектів, які деталізовані з урахуванням стикування залізничних мереж різної ширини колії; наведено характеристику прикордонних станцій України в пунктах стикування різної ширини колії, зокрема техніко-експлуатаційну характеристику прикордонної станції М як об’єкта дослідження; виконано аналіз статистичних даних міжнародних вантажних перевезень за минулі роки, структуровано елементи технологічного процесу роботи прикордонної станції М, побудовано графо-аналітичну модель її роботи та визначені основні показники; розроблено заходи із вдосконалення інтероперабельності міжнародних вантажних перевезень в умовах стикування різної ширини колії за рахунок вдосконалення їх техніко-технологічних аспектів. Галуззю застосування результатів магістерської кваліфікаційної роботи є залізничний транспорт України.Item Впровадження системи управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця» відповідно до Директиви (ЄС) 2016/798(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Вельган, Тарас ВолодимировичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 9 рисунків та 7 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 88 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 46. Об'єктом досліджень є система управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця». В магістерській роботі проаналізовано сучасні досягнення науковців у галузі забезпечення безпеки руху, вимоги вітчизняного і європейського законодавства до системи управління безпекою руху на залізниці та випадок характерної для залізничниць транспортної пригоди – зіткнення на залізничному переїзді. Запропоновано заходи з приведення системи управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця» вимогам Директиви (ЄС) 2016/798 а також технічні засоби з забезпечення безпеки руху на переїздах. Реалізація запропонованих пропозицій покращить стан безпеки на Українських залізницяхItem Дослідження впливу профілю колеса на динамічні сили системи «колесо-рейка» відповідно до вимог інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Дембіцький, Андрій АндрійовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 69 сторінках, містить 37 ілюстрацій, 1 таблицю та 45 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженню впливу зміни профілю колеса, а саме конусності його обода на умови взаємодії з рейковою колією відповідно до вимог інтероперабельності. У роботі розглянуто теоретичні основи взаємодії колісної пари з рейковою колією, математичну модель знаходження сил взаємодії колісної пари з рейковою колією під час руху в прямій та кривій ділянці колії, для отримання достатньо точних даних про зміни форми профілів коліс та рейок в експлуатації рекомендується використовувати лазерні вимірювальні системи, встановлено, що у системі 1520 поняття еквівалентної конусності відсутнє, але є поняття взаємодія поверхні колісної пари та рейки, побудовано залежності різниці діаметрів середніх кіл кочення колісної пари від геометричних параметрів колісної пари та рейкової колії при різних значеннях конусності обода колеса; розглянуто функцію при взаємодії колісної пари з рейковою колією P65 та UIC 60.Item Дослідження впливу європейських високопродуктивних колійних машин на розрахункову чисельність монтерів колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сорочак, Юлія ВасилівнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 14 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 80 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 16. Об'єктом досліджень є вплив європейських високопродуктивних колійних машин на розрахункову чисельність монтерів колії. У магістерській роботі розглядається питання впливу застосування європейських високопродуктивних колійних машин на розрахункову чисельність монтерів колії з метою сприяння економному використанню робочого часу зниження витрат, зростанню продуктивності праці, підвищенню ефективності виробництва. Проведено аналіз видів ремонтних робіт, вивчено технології застосування високопродуктивних колійних машин, проведено порівняння застосування техніки та живої праці. У результаті досліджень встановлено, що Вартість машини RU 800 S складає 3,1 млн $. На кожному кілометрі ремонту колії виграється 7 год. часу та 50 монтерів колії, що складає біля 45 тис. грн./км. За сезон база КМС ремонтує біля 480 км. Тоді економічний ефект складає 570 тис. $ на рік. Термін окупності 5,4 роки, що менше нормативного строку 10 років. Застосування колійної машини RU 800 S на залізницях України призведе до підвищення продуктивності праці, а значить, частково вирішить проблему плинності кадрів та потребу в інших видах машин важкого типу та інструментах.Item Дослідження відповідності залізничного підприємства Локомотивного депо Львів-Захід відповідно вимогам встановлених в регламенті ЄС 2019/779(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гадомська, Оксана ТарасівнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 18 рисунків та 4 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 63 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 19. Об’єкт розробки – залізничне підприємство, локомотивне депо «Львів-Захід». Мета роботи – дослідження відповідності залізничного підприємства Локомотивного депо «Львів-Захід» вимогам встановлених в Регламенті ЄС 2019/779. Метод дослідження – відповідність залізничного підприємства вимогам Регламенту ЄС 2019/779. В магістерській роботі виконано аналіз нормативних документів Європейського Союзу щодо вимог, які необхідно забезпечити для отримання сертифікату ЕСМ для суб’єктів технічного обслуговування. Приведено вимоги до процедури отримання сертифікату ЕСМ оскільки це дає можливість виконувати функції з технічного обслуговування на ринку ЄС, що для українських підприємств є важливим напрямком розвитку. Приведено загальну характеристику депо та описано функціонування депо, як підприємства, що відповідає за утримання у технічно справному стані рухомого складу залізничного транспорту. Також проаналізовано методи та структури за якими розробляється система управління ризиками у ЄС на підприємстві, яке займається технічним обслуговуванням транспортних одиниць. Підхід до управління ризиками, спричиненими змінами, також стандартизований у всьому ЄС та має базуватися на принципах, що викладені у Загальному методі оцінки безпеки для аналізу та оцінки ризиків.Item Дослідження відповідності модернізації залізничної інфраструктури станції Мостиська ІІ вимогам інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Радик, Марія ПетрівнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 13 рисунків. Загальний обсяг дипломного проекту становить 60 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 20. Об’єкт розробки – інфраструктура існуючої прикордонної станції. Мета роботи – дослідження відповідності модернізації залізничної інфраструктури станції Мостиська ІІ вимогам інтероперабельності. Метод дослідження – відповідність залізничної інфраструктури існуючої станції вимогам інтероперабельності. В магістерській роботі виконано аналіз нормативних документів Європейського Союзу в галузі залізничного транспорту з визначенням показників та умов яким має відповідати інфраструктура залізниць для забезпечення сумісності. Приведено вимоги до інфраструктури в ЄС відповідно до TSI «Infrastructure» оскільки спільний ринок в ЄС вимагає, щоб залізничний транспорт був уніфікований, тобто будь-яка країна може використовувати залізничну продукцію з іншої країни, а рухомий склад може курсувати по коліях всіх країн єдиного простору ЄС. Проведено аналіз існуючої інфраструктури станції «Мостиська-ІІ». А також проведено порівняння вимог при влаштуванні «європейської колії» (колія шириною 1435 мм) та колії 1520 мм на відповіднсть елементів інфраструктури ТSI «Інфраструктура». Результати яких слід врахувати при будівництві колії шириною 1435 мм зі станції «Мостиська-ІІ» до станції «Скнилів» слід забезпечити.Item Дослідження відповідності проекту залізничного сполучення Рава-Руська – Брюховичі вимогам технічних специфікацій інтероперабельності для підсистеми інфраструктура(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кондур, Ростислав РуслановичUKR: Магістерська робота складається з вступу, 3 розділів та висновків. Загальний обсяг тексту - 61 сторінка: основний текст - 53 сторінки, бібліографія, яка включає 16 найменувань - 1 сторінка, 18 рисунків, 18 таблиць. Об’єкт розробки –Залізничне сполучення Рава-Руська – Брюховичі. Мета роботи – Визначення відповідності проекту залізничного сполучення Рава-Руська – Брюховичі вимогам технічних специфікацій інтероперабельності для підсистеми інфраструктура з метою забезпечення безпеки, ефективності та сумісності з іншими елементами залізничної мережі. Метод дослідження – аудит технічних характеристик; вимірювання технічних параметрів; аналіз відповідності до стандартів; оцінка збігу інфраструктурних систем. Досліджено питання відповідності проекту капітального ремонту залізничної колії 1453 мм та штучних споруд на ділянці Рава-Руська-Держкордон та проекту реконструкції колії на перегонах та станціях залізничного сполучення Рава-Руська-Брюховичі технічним вимогам інтероперабельності для підсистеми інфраструктура. У ході дослідження було ретельно розглянуто технічні характеристики проекту, визначено ключові елементи інфраструктури, які впливають на його ефективність. Розроблено комплексний методологічний підхід до аналізу відповідності технічних параметрів проекту встановленим стандартам і вимогам інтероперабельності. Використовуючи цей підхід, було проведено аудит технічних характеристик, вимірювання необхідних параметрів та аналіз збігу інфраструктурних систем. На основі отриманих результатів було визначено рівень відповідності проекту технічним стандартам і вимогам інтероперабельності. Було обґрунтовано рекомендації з удосконалення та виправлення елементів інфраструктури для досягнення високого рівня ефективності та відповідності стандартам безпеки. Дослідження покликане сприяти подальшому розвитку та вдосконаленню залізничного сполучення між Держкордоном – Равою-Руською – Брюховичами та Львовом, забезпечуючи надійність, безпеку та відповідність міжнародним технічним стандартам.Item Дослідження відповідності робочого місця машиніста вимогам інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Покурбанич, Іван ЮрійовичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 11 рисунків та 7 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 56 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 13. Об’єкт розробки – робоче місце машиніста. Мета роботи – визначити відповідності кабіни машиніста як робоча місця вимогам технічних специфікацій інтероперабельності для підсистеми рухомий склад. Метод дослідження – аналіз технічних характеристик; аналіз відповідності до стандартів; оцінка збігу систем рухомого складу. В магістерській роботі розглянуто основні вимоги до конструкції кабіни машиніста локомотивів 2М62 та ТЕ33А, та досліджено відповідність пульта керування відносно інтероперабельності. Приведено вимоги до Технічного регламенту та норм відповідності до вимог Європейського союзу, а також технічного обслуговування, оскільки це дасть можливість брати участь в міжнародному русі на усіх рівнях законодавчих та нормативно-правових.Item Дослідження екологічних показників на станції Самбір відповідно до Європейських норм(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Хрущ, Іванна ПетрівнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з розділів та загальних висновків. Робота включає 19 рисунків та 4 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 61 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 16. Об’єкт розробки – станція Самбір. Мета роботи – дослідити відповідність екологічних показників станції вимогам Європейським нормам. Метод дослідження – аналіз технічних характеристик; аналіз відповідності до стандартів; оцінка збігу екологічних норм. В магістерській роботі розглянуто вплив залізничного транспорту на навколишнє середовище та заходи щодо поліпшення екологічних показників. Приведено вимоги до ліцензування та сертифікації, згідно вимог Закону «Про транспорт» та вимог Європейського союзу. Приведено загальну характеристику та описано функціонування станції Самбір. Досліджено роль залізничного транспорту в економіці та його вплив на навколишнє середовище. Розглянуто заходи щодо поліпшення екологічних показників рухомого складу.Item Дослідження експлуатаційних властивостей дискових гальм пасажирських вагонів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Пивоваров, Євген МиколайовичUKR: Об’єкт розробки – дискові гальмі пасажирських вагонів. Мета роботи – є дослідження експлуатаційної надійності пари тертя «накладка-диск» дискових гальм пасажирських ваг. Метод дослідження – аналіз, прогнозування, обробка результатів порівняльних випробувань. В магістерській роботі розглядається експлуатаційна надійність фрикційної пари дискових гальм пасажирських вагонів. Виконано аналіз конструктивних особливостей різних моделей дискових гальм вагонів; розраховано дискові гальма вагону, наведено та проаналізовано результати експериментальних досліджень на предмет довговічності гальмівних накладок, та їх вплив на гальмівний диск.Item Дослідження ергономічних властивостей кабіни машиніста дизель-поїзда ДПКр-3 відповідно до вимог інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лань, Руслан ІгоровичUKR: Магістерська дипломна виконана на 57 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 3 таблиці та 10 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженню ергономічних властивостей кабіни машиніста дизель-поїзда ДПКр-3 у відповідно до вимог інтероперабельності. У роботі відзначено, що процеси автоматизації та механізації процесів супроводжуються збільшенням нервово-емоційної напруги за рахунок зростання інформаційного навантаження, кількості об’єктів контролю та періоду зосередженого спостереження, встановлено, що основними джерелами віброакустичних факторів у кабінах локомотивів є силові установки та процес взаємодії «колесо-рейка», розглянуто та проаналізовано складові елементи металокаркасу кабіни машиніста дизель-поїзда ДПКр-3, побудовано модель, що описує виникнення шуму кочення, встановлено, що граничне значення рівня шуму в кабіні машиніста відповідно до SIST EN 15892:2011 становить 78 дБ, встановлено, що під час руху дизель-поїзда ДПКр-3 по вихідній стрілочній горловині станції Ходорів максимальне значення становить 79 дБ.Item Дослідження можливостей використання електропоїздів згідно вимог інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Долинюк, Роман ОрестовичUKR: Кваліфікаційна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 30 рисунів та 11 таблиць. Загальний обсяг магістерської роботи становить 76 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 69. У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуте актуальне питання використання електропоїздів згідно вимог інтероперабельності. Проведено аналіз технічні характеристики сучасних електропоїздів, що використовуються для швидкісного та високошвидкісного руху в світі, а також електропоїздів, що на даний час забезпечують регіональні перевезення в Україні. Аналізуючи існуючі умови експлуатації рухомого складу України з врахуванням вимог інтероперабельності, найбільш прийнятним варіантом міжрегіонального двосистемного електропоїзда обрана схема з двома головними моторними вагонами, представником яких на даний час є електропоїзд ЕКр1. Враховуючи світовий досвід та стрімку євроінтеграцію України, а також наявність колії 1520 мм у сусідніх європейських державах, ці електропоїзди можливо використовувати і в міжнародних перевезеннях.Item Дослідження можливостей заміни виду тяги у міжнародному сполученні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сачко, Євгеній ОлександровичUKR: Кваліфікаційна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 2 рисунка та 5 таблиць. Загальний обсяг магістерської роботи становить 75 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 25. У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуте актуальне питання можливості забезпечення міжнародних перевезень між країнами Євросоюзу через Україну залізничним транспортом у даний час, а також пошук можливостей їх покращення. Розглянуто вимоги інтероперабельності до рухомого складу та інфраструктури, зокрема статті Директив (ЄС) 2016/798 та 2016/797. Для забезпечення міжнародних перевезень на ділянці Львів-Чернівці проаналізовано можливість заміни теплової тяги на електричну. У зв’язку з перспективою електрифікації ділянки Івано-Франківськ – Коломия та можливого обслуговування її вітчизняними електровозами серії ДЕ1, проведено порівняльні тягові розрахунки для цієї ділянки з порівнянням з теперішнім тепловозом 2м62. Розрахунок маси составу показав, що застосування електричної тяги та електровозу ДЕ1 на ділянці Івано-Франківськ-Коломия призведе до зростання маси поїзда на 500 т, що підвищить пропускну здатність ділянки. Побудовані криві швидкості, часу ходу поїзда та струму електровозу серії ДЕ1, які дозволили визначити час ходу, технічну швидкість на ділянці, та витрату дизельного палива і електроенергії на переміщення поїзда. Встановлено, що графіковий час проходження поїзда з електровозом серії ДЕ1 на ділянці Івано-Франківськ – Коломия скоротиться на 18 хв у порівнянні з тепловозом 2М62, що підтверджує доцільність заміни тяги.Item Дослідження можливостей міжнародних перевезень через Україну(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Червінка, Тарас ІгоровичUKR: Кваліфікаційна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 3 малюнка та 3 таблиці. Загальний обсяг магістерської роботи становить 88 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 53. У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто основні питання щодо пошуку можливостей забезпечення міжнародних перевезень між країнами Євросоюзу через Україну в реальних умовах. Актуальність роботи враховуючи поточну геополітичну ситуацію, розвиток міжнародних транспортних коридорів через Україну набуває особливої актуальності, відкриваючи нові можливості для розширення торгівлі, підвищення економічної інтеграції та зміцнення міждержавних відносин. Об’єкт дослідження – міжнародні залізничні перевезення через територію України. Розглянуто проблемні питання, та перспективи залізничних перевезень. Наукова новизна роботи вносить вклад у розуміння ролі України як транзитної країни в міжнародних перевезеннях.Item Дослідження можливостей міжнародних перевезень між країнами Євросоюзу через Україну(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Брик, Андрій ІвановичUKR: Кваліфікаційна магістерська робота складається з 5 розділів та загальних висновків. Робота включає 7 рисунів та 1 таблицю. Загальний обсяг магістерської роботи становить 84 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 77. У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто основні питання щодо пошуку можливостей забезпечення міжнародних перевезень між країнами Євросоюзу через Україну в реальних умовах. Актуальність роботи підтверджується ефективною інтеграцією України до Євросоюзу, що залишається стратегічним напрямком зовнішньої політики нашої держави і потребує застосування якісно нових підходів та методів для формуванні спільного політичного простору з налаштуванням комунікаційних зв'язків у досить різних сферах. Об’єкт дослідження – міжнародні перевезення між країнами Євросоюзу через Україну. Розглянуті проблемні питання, які постають перед залізничним транспортом Ураїни в міжнародному сполученні та євроінтеграції українських залізниць з урахуванням вимог інтероперабельності.