Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Subject "axial lubricant"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення системи змащування моторно осьових підшипників локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лабецький, Василь ВікторовичUKR: Магістерська дипломна робота на тему «Удосконалення системи змащування моторно-осьових підшипників локомотивів» у загальному обсязі 63 аркуші розрахунково-пояснювальної записки та складається з 4 розділів. Робота містить 18 ілюстрацій, 12 таблиць та список літературних джерел з 21 найменування. Об’єктом дослідження в роботі є моторно-осьовий підшипник. Метою роботи є підвищення ресурсу МОП локомотивів шляхом комплексної модернізації їх системи змащення, що передбачає застосування насосної циркуляційної подачі осьового мастила. Предмет дослідження – гідродинамічні процеси змащування. У роботі виконано огляд та аналіз систем змащування моторно-осьових підшипників локомотивів, розглянуто методи змащування моторно-осьових підшипників локомотивів, виконано оцінку розробок з підвищення ресурсу моторно-осьових підшипників, проаналізовано вплив електростатичної обробки мастила на процес змащення й розглянули фізичне моделювання зношування моторно-осьового підшипника тепловоза. Вказано, що існуючі системи змащення МОП локомотивів мають ряд недоліків, які обмежують їх ресурс. Такі недоліки запропоновано усунути шляхом удосконалення системи змащення, яке полягає у організації примусової циркуляції осьового мастила. Для можливості прогнозування роботи МОП в роботі розглянули методику розрахунку та виконано моделювання напружень у моторно осьових підшипниках. Для удосконалення системи змащування моторно-осьового вузла колісно-моторного блока локомотива виконано оцінку режимів тертя і змащування у підшипниках моторно-осівого підвішування ТЕД локомотивів. В роботі запропоновано нове конструктивне рішення моторно-осьового підшипника ковзання з підвищеною площею контакту і поліпшеним ущільненням робочої поверхні й системою примусового змащування поверхонь тертя, що враховує недоліки існуючих систем. Запропонована будова моторно-осьового підшипника ковзання локомотива з можливістю застосування примусової системи змащення робочих поверхонь має забезпечити більш якісне змащування на режимах низьких швидкостей руху при збереженні оптимальних режимів змащування на великих швидкостях, що в свою чергу має поліпшити надійність МОП, зменшити кількість непланових ремонтів та експлуатаційних витрат у локомотивному господарстві.