Кафедра "Прикладна механіка та матеріалознавство" <br> (з 2016 року об'єднано каф. "Прикладна механіка" та каф. "Технологія матеріалів")
Permanent URI for this community
ENG: Department of Applied Mechanics 2016 Department of Applied Mechanics Department of Material Technology
Browse
Browsing Кафедра "Прикладна механіка та матеріалознавство" <br> (з 2016 року об'єднано каф. "Прикладна механіка" та каф. "Технологія матеріалів") by Subject "3d-модель"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Двоканатна підвісна вантажна дорога з кільцевим рухом. Комплексний проект. Розробка приводу зі шківом змінного моменту інерції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Шарапов, Микита ЮрійовичUKR: Обсяг кваліфікаційної роботи – 68 аркушів, кількість рисунків – 49. Об’єкт проектування – привід зі шківом змінного моменту інерції. Мета роботи – розробка приводу зі шківом змінного моменту інерції. Методи розробки – проектний розрахунок підвісної двоканатної дороги із шківом змінного моменту інерції з використанням програм для моделюван-ня SolidWorks та Компас-3D. Визначено основні силові та кінематичні параметри приводу. Розробле-но 3D-модель приводу для подальшого імітаційного моделювання динаміки приводу зі шківом змінного моменту інерції. Результати роботи можуть стати основою для модернізації приводів ка-натних доріг із поліпшеними характеристиками при неустановленому русі шківа.Item Підвищення вагової ефективності приводу зі шківом змінного моменту інерції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Шарапов, Микита ЮрійовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 64 сторінках, містить 53 ілюстрації, 8 таблиць та 19 джерел. Мета роботи – обґрунтування геометричних параметрів приводу зі шківом змінного моменту інерції, за яких може бути зменшено його масу та матеріаломісткість. Методи дослідження: метод скінченних елементів, методи оптимізації конструкцій, реалізовані в САПР SolidWorks. Було проведено підвищення вагової ефективності елементів приводу для зменшення його маси. Збільшення такої ефективності шківа змінного моменту інерції проводилась у декілька етапів. На першому етапі було змінено розміри кільцевої проточки шківа змінного моменту інерції, які відповідають діаметру тягового канату. Це призвело до зменшення маси шківа на 39 % і маси приводу на 16 %, однак не виконувалась умова жорсткості для шківа змінного моменту інерції. Тому було прийнято рішення розглянути декілька варіантів конструкцій шківа і вибору найкращого.