Інші праці КККГ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КККГ by Subject "a railway track"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование работы тупых крестовин под подвижной нагрузкой(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1963-12-20) Орловский, Анатолий НиколаевичRUS: Проведенные исследования показали, что при перекатывании колес подвижного состава по тупым крестовинам возникают большие дополнительные вертикальные динамические силы. Эти силы являются основной причиной быстрого износа тупых крестовин. Улучшение продольного профиля тупых крестовин можно добиться соответствующей проектировкой сердечника.Item О местном упругом деформировании головки и шейки рельса(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1970-05-11) Шпак, Тарас МакаровичRUS: Проведено исследование верхнего строения пути. Изучено повышение эксплуатационной стойкости рельсов за счет совершенствования системы использования рельсов, конструкции профиля, норм устройства и содержания пути и подвижного состава.Item Підвищення ефективності ведення рейкового господарства за показниками надійності(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2008-02-05) Баль, Олена МиронівнаUKR: Виконана комплексна оцінка впливу експлуатаційних факторів на інтенсивність відмов рейок у колії, розроблена методика визначення зазначеної величини, на основі моделі відмов рейок за дефектами контактно-втомленого і втомленого характеру для дослідження оціночних критеріїв міцності рейок, проведених експериментів і теоретичних досліджень.Item Підвищення якості оцінки працездатності залізничної колії за рахунок удосконалення розрахункових характеристик підрейкової основи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2006-04-14) Бондаренко, Ірина ОлександрівнаUKR: У даній роботі дослідження виконані з використанням системного підходу, що враховує різноманітність існуючих конструкцій залізничної колії в межах України. Науково обгрунтована розробка нової розрахункової методики з визначення інтервалу значень модуля пружності колії у вертикальній площині для різних конструкцій колії.